Rasim Ozan Kütahyalı
-
Hadi şu çocuk hakkında yorum istiyorum beyler.
Cidden programdan sonra izliyormu kendini? izliyorsa hiç utanmıyor mu? sadece bana mı böyle geliyor bu ibiş?
-
http://www.youtube.com/watch?v=bqcc2q7kq80
http://www.youtube.com/watch?v=NJn7caCEYtw
Canlı yayında Defne Joy Foster kavgası
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/canli-yayinda-defne-joy-foster-kavgasi
-
garip bi adam :)
-
rasim ozan, Sn. Can Ataklı ile her hafta beyaz tv de program yapıyor cuma akşamları 22:30 - 23:00 gibi başlıyor.
www.yildiz.tv den izle anlarsın ne olup olmadığını.Her şart ve koşulda akp yi savunur.Bildiğin sokak kelimelerini çok sever şerefsizler namussuzlar sayar durur kafasına göre.Can Ataklı bu adamla çok mücadele verir programda ama 1 seneden fazla zaman oldu Ataklının verdiği akıllara uymaz.Akp iktidarı değiştiği zaman onunda devri geçecek artık feto takımının avukatlığını yapar arada görürüz fetonun kanllarda (avukatmış kendisi).Özetle sağlam ayakkabı değil
-
arenayıda izledim bunuda izledim arenada öyle laflar soktular ki helal olsun keşke arenaya çıkan o kişiler her zaman program yapsada böyle laf sokabilseler milletin cesaret edemediklerini dile getirebilseler
bu program içinse adamın gövde gösterisi yaptığı saçma sapan bağırark bastırmaya çalıştığı belli tırt bi program işte..
-
Canlı yayında Defne Joy Foster kavgası
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/canli-yayinda-defne-joy-foster-kavgasi
bu videoda 1:35 den sonra can ataklı diyor ki
"beni izleyen aptal adamlar aptal mesajlar geçiyorsa umrum değil"
rasim de diyor ki "onlar halkın çoğunluğu!!!"
bu adamın müjdat gezene bu kadar sinirlenmesinin nedeni ise daha önce kendisinin de dile getirdiği bir şeyi müjdat gezenin dile getirmesidir.
adam ne dediğini ve tartışmayı bilmeyen boş bir adam işte.
bi de bazı hareketleri şahanın bi enkırmen tiplemesi vardı ona benziyo gülüyorum :D
-
severim benim düşüncemde birisi devamlı takip ediyorum bu ülkede bunun gibi insanlara ihtiyaç var.dobra dobra çekinmeden herşeyi anlatıyor.
-
ğımmbüğğööööggh!
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
Canlı yayında Defne Joy Foster kavgası
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/canli-yayinda-defne-joy-foster-kavgasi
bu videoda 1:35 den sonra can ataklı diyor ki
"beni izleyen aptal adamlar aptal mesajlar geçiyorsa umrum değil"
rasim de diyor ki "onlar halkın çoğunluğu!!!"
bu adamın müjdat gezene bu kadar sinirlenmesinin nedeni ise daha önce kendisinin de dile getirdiği bir şeyi müjdat gezenin dile getirmesidir.
adam ne dediğini ve tartışmayı bilmeyen boş bir adam işte.
bi de bazı hareketleri şahanın bi enkırmen tiplemesi vardı ona benziyo gülüyorum :D
-----------------------------hacili nerenden dinliyorsun :))
müjdat gezen ve can ataklı gibi adamlar, kendilerine muhalif seslere tahammülleri olmadığı için hemen hakarete başvuruyorlar ve bu yüzden halkın çoğunluğuna aptal dedikleri için de, rasim ozan da ona imalı gönderme yaptı...
-
ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)
hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı.
Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye.
Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?
-
huradam bunu yazdı:
-----------------------------
severim benim düşüncemde birisi devamlı takip ediyorum bu ülkede bunun gibi insanlara ihtiyaç var.dobra dobra çekinmeden herşeyi anlatıyor.
-----------------------------İyi de adamı izlemiyorsun heralde yeteri kadar,adamı her konuda çürütmeyen kalmadı,kaldı ki bu adam iftira atıyor ve yalan da konuşuyor.Masal anlatıp ezbere konuştuktan sonra istediği kadar dobra konuşsun.
