folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rasim Ozan Kütahyalı



Rasim Ozan Kütahyalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Hadi şu çocuk hakkında yorum istiyorum beyler.

    Cidden programdan sonra izliyormu kendini? izliyorsa hiç utanmıyor mu? sadece bana mı böyle geliyor bu ibiş?


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    garip bi adam :)


    Parmak bassam olurmu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    rasim ozan, Sn. Can Ataklı ile her hafta beyaz tv de program yapıyor cuma akşamları 22:30 - 23:00 gibi başlıyor.

    www.yildiz.tv den izle anlarsın ne olup olmadığını.Her şart ve koşulda akp yi savunur.Bildiğin sokak kelimelerini çok sever şerefsizler namussuzlar sayar durur kafasına göre.Can Ataklı bu adamla çok mücadele verir programda ama 1 seneden fazla zaman oldu Ataklının verdiği akıllara uymaz.Akp iktidarı değiştiği zaman onunda devri geçecek artık feto takımının avukatlığını yapar arada görürüz fetonun kanllarda (avukatmış kendisi).Özetle sağlam ayakkabı değil


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    arenayıda izledim bunuda izledim arenada öyle laflar soktular ki helal olsun keşke arenaya çıkan o kişiler her zaman program yapsada böyle laf sokabilseler milletin cesaret edemediklerini dile getirebilseler

    bu program içinse adamın gövde gösterisi yaptığı saçma sapan bağırark bastırmaya çalıştığı belli tırt bi program işte..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Canlı yayında Defne Joy Foster kavgası

    http://videonuz.ensonhaber.com/izle/canli-yayinda-defne-joy-foster-kavgasi

    bu videoda 1:35 den sonra can ataklı diyor ki

    "beni izleyen aptal adamlar aptal mesajlar geçiyorsa umrum değil"

    rasim de diyor ki "onlar halkın çoğunluğu!!!"

    bu adamın müjdat gezene bu kadar sinirlenmesinin nedeni ise daha önce kendisinin de dile getirdiği bir şeyi müjdat gezenin dile getirmesidir.

    adam ne dediğini ve tartışmayı bilmeyen boş bir adam işte.

    bi de bazı hareketleri şahanın bi enkırmen tiplemesi vardı ona benziyo gülüyorum :D


    Yapay zeka, zeka değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    huradam
    huradam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2011
    Erkek

    severim benim düşüncemde birisi devamlı takip ediyorum bu ülkede bunun gibi insanlara ihtiyaç var.dobra dobra çekinmeden herşeyi anlatıyor.


    Senin yalanlarınla hilelerinle başedemedim bana derd oldu.Bende senin önünde diz çökmedim ya buda sana derd olsun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    ğımmbüğğööööggh!


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Canlı yayında Defne Joy Foster kavgası

    http://videonuz.ensonhaber.com/izle/canli-yayinda-defne-joy-foster-kavgasi

    bu videoda 1:35 den sonra can ataklı diyor ki

    "beni izleyen aptal adamlar aptal mesajlar geçiyorsa umrum değil"

    rasim de diyor ki "onlar halkın çoğunluğu!!!"

    bu adamın müjdat gezene bu kadar sinirlenmesinin nedeni ise daha önce kendisinin de dile getirdiği bir şeyi müjdat gezenin dile getirmesidir.

    adam ne dediğini ve tartışmayı bilmeyen boş bir adam işte.

    bi de bazı hareketleri şahanın bi enkırmen tiplemesi vardı ona benziyo gülüyorum :D


    -----------------------------

    hacili nerenden dinliyorsun :))

    müjdat gezen ve can ataklı gibi adamlar, kendilerine muhalif seslere tahammülleri olmadığı için hemen hakarete başvuruyorlar ve bu yüzden halkın çoğunluğuna aptal dedikleri için de, rasim ozan da ona imalı gönderme yaptı...


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)

    hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı. 

    Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye. 

    Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    huradam bunu yazdı:
    -----------------------------

    severim benim düşüncemde birisi devamlı takip ediyorum bu ülkede bunun gibi insanlara ihtiyaç var.dobra dobra çekinmeden herşeyi anlatıyor.


    ----------------------------- 

    İyi de adamı izlemiyorsun heralde yeteri kadar,adamı her konuda çürütmeyen kalmadı,kaldı ki bu adam iftira atıyor ve yalan da konuşuyor.Masal anlatıp ezbere konuştuktan sonra istediği kadar dobra konuşsun.

Toplam Hit: 4375 Toplam Mesaj: 29