folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rasim Ozan Kütahyalı



Rasim Ozan Kütahyalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)

    hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı. 

    Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye. 

    Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?


    -----------------------------

    Utanman için o adamın senin siyasi görüşünde olmasına gerek yok.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    İlk önce bu adamın çalıştığı gazeteye bakılırsa ne olduğu zaten kabak çiçeği gibi ortada. T.C ordusunu aklı sıra küçük düşürmeye çalışan ve haberleri yalan çıkan TARAF gazetesinin yazarı. 70 lerde 80 lerde olmadığı halde sanki bizzat içindeymiş gibi yalan yanlış demeçler veren biri. Faili meçhul diye başlayan ne idüğü belirsiz sayı ve bilgi veren bir adam. Tamamiyle geveze haddini bilmeyen T.C ordusunun Generallerine,Albaylarına bilip bilmeden laf söyleyen bir adam. Kısacası Satılmış biri..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=NJn7caCEYtw&feature=player_embedded

    şu videoda müjdat gezenle tartışan hayvandan mı bahsediyoruz?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    huradam
    huradam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2011
    Erkek

    c0der bunu yazdı:
    -----------------------------

    akp giderse zaten analarını *ikecekler bunların

    artık kaçacak delik ararlar...


    --------------------------

    küfür niye neden anlamıyorum küfür etmedende fikrini paylaşabilirsin sevmeye bilirsin nefretde edebilirsin ama küfür etmeniz dogru degil


    Senin yalanlarınla hilelerinle başedemedim bana derd oldu.Bende senin önünde diz çökmedim ya buda sana derd olsun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    bu adama stüdyodakiler nasıl tahammül ediyor ya. karşısındaki insanı hiçbir şekilde konuşturmayan, dinlemeyi bilmeyen özellikle sürekli saldıran bir tip. bunların ne olduğunu cümle alem biliyor. gün gelicek, hesap dönücek.


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hadi şu çocuk hakkında yorum istiyorum beyler.

    Cidden programdan sonra izliyormu kendini? izliyorsa hiç utanmıyor mu? sadece bana mı böyle geliyor bu ibiş?


    -----------------------------
    Kocaman bir hassiktir çekiyorum Rasim Ozan Kütahyalıya :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)

    hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı. 

    Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye. 

    Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?


    -----------------------------

     

    Utanman için o adamın senin siyasi görüşünde olmasına gerek yok.


    -----------------------------

     anlamadım hacım laf mı soktun bana şimdi? cidden anlayamadım.

    Zaten demek istediğim de o benim taç açık yazamadım yani ben bu adam benim zıddım olduğu halde utanıyorum normalde kendini rezil ettiği için sevinmem gerekirken ama işte sonra bakıyorum lan dışardan bakan adam onada insan der bana da diyorum bu utanç daha ağır basıyor. Bu adamın tarafında olanlar nasıl utanmıyor diyorum.

    +

    aynen hocam bunlar ileri demokrasi aydınları. hepsi birden türedi vallahi bu hamam karısı ağızlı adam daha kısa don giyerken sayıp sövdüğü askerler kelle koltukta cudide gabarda it avlıyordu. 

    Haşaşi bence bu adam yıldız tilbe gibi otlatıp haplatıp sürüyorlar meydana ona hırlıyor buna havlıyor sesini yükseltince doğru söylediğini karşısındakini susturduğunu sanıyor. Birde o yapmacık halleri var ki ölüm ölüm o 3 mesajda defne joy ile ilgili bir video var onu izleyin anlarsınız.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Bu adam Helin Avşarla bir röportaj yapmıştı ve Helin Avşarla çektirdiği fotolara erotik gözüyle bakan ergenler vardı :)..

Toplam Hit: 4376 Toplam Mesaj: 29