Rasim Ozan Kütahyalı
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)
hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı.
Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye.
Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?
-----------------------------Utanman için o adamın senin siyasi görüşünde olmasına gerek yok.
-
İlk önce bu adamın çalıştığı gazeteye bakılırsa ne olduğu zaten kabak çiçeği gibi ortada. T.C ordusunu aklı sıra küçük düşürmeye çalışan ve haberleri yalan çıkan TARAF gazetesinin yazarı. 70 lerde 80 lerde olmadığı halde sanki bizzat içindeymiş gibi yalan yanlış demeçler veren biri. Faili meçhul diye başlayan ne idüğü belirsiz sayı ve bilgi veren bir adam. Tamamiyle geveze haddini bilmeyen T.C ordusunun Generallerine,Albaylarına bilip bilmeden laf söyleyen bir adam. Kısacası Satılmış biri..
-

-
http://www.youtube.com/watch?v=NJn7caCEYtw&feature=player_embedded
şu videoda müjdat gezenle tartışan hayvandan mı bahsediyoruz?
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------
akp giderse zaten analarını *ikecekler bunların
artık kaçacak delik ararlar...
--------------------------küfür niye neden anlamıyorum küfür etmedende fikrini paylaşabilirsin sevmeye bilirsin nefretde edebilirsin ama küfür etmeniz dogru degil
-
bu adama stüdyodakiler nasıl tahammül ediyor ya. karşısındaki insanı hiçbir şekilde konuşturmayan, dinlemeyi bilmeyen özellikle sürekli saldıran bir tip. bunların ne olduğunu cümle alem biliyor. gün gelicek, hesap dönücek.
-

-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Hadi şu çocuk hakkında yorum istiyorum beyler.
Cidden programdan sonra izliyormu kendini? izliyorsa hiç utanmıyor mu? sadece bana mı böyle geliyor bu ibiş?
-----------------------------
Kocaman bir hassiktir çekiyorum Rasim Ozan Kütahyalıya :) -
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
ulan ne çabuk damladınız ampülcüler:)
hacım harbi konuşun lan hadi vallaha bak mürid kardeşiniz için bu adamı seviyormusun konuşmalarını beğeniyormusun? yoksa sırf hökümet yağdanlığı olduğu için mi savunuyorsun bize karşı.
Bakın ben taban tabana zıtım bu adam ve savunduğu hökümetle ama bu adam gelip benim partimi savunsaydı benim siyasi görüşüme sahip olsaydı vallaha utanırdım kendimi sorgulardım lan ben yanlış yoldamıyım acaba diye.
Bu liboş nerden türedi hangi gastenin mahsülü o gazetenin amacı ne bilmiyormusunuz?
-----------------------------Utanman için o adamın senin siyasi görüşünde olmasına gerek yok.
-----------------------------anlamadım hacım laf mı soktun bana şimdi? cidden anlayamadım.
Zaten demek istediğim de o benim taç açık yazamadım yani ben bu adam benim zıddım olduğu halde utanıyorum normalde kendini rezil ettiği için sevinmem gerekirken ama işte sonra bakıyorum lan dışardan bakan adam onada insan der bana da diyorum bu utanç daha ağır basıyor. Bu adamın tarafında olanlar nasıl utanmıyor diyorum.
+
aynen hocam bunlar ileri demokrasi aydınları. hepsi birden türedi vallahi bu hamam karısı ağızlı adam daha kısa don giyerken sayıp sövdüğü askerler kelle koltukta cudide gabarda it avlıyordu.
Haşaşi bence bu adam yıldız tilbe gibi otlatıp haplatıp sürüyorlar meydana ona hırlıyor buna havlıyor sesini yükseltince doğru söylediğini karşısındakini susturduğunu sanıyor. Birde o yapmacık halleri var ki ölüm ölüm o 3 mesajda defne joy ile ilgili bir video var onu izleyin anlarsınız.
-
Bu adam Helin Avşarla bir röportaj yapmıştı ve Helin Avşarla çektirdiği fotolara erotik gözüyle bakan ergenler vardı :)..
