folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rasim Ozan Kütahyalı



Rasim Ozan Kütahyalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    lan kafayı bozdum ben bu adamla tüm videolarını izliyorum canlı izleyemiyordum tvde bazen çok mallaşıyor değiştirmek zorunda kalıyordum videolarında donduruyorum mallık seviyesi tehlikeli sınra gelince sonra sakinleşip devam ediyorum. 

    çok sağlam bir tezim var : bence o programdaki tüm katılımcılar çok yüksek miktarda paralar alıyorlardır yoksa osbir olsa çekilmez bu adam heleki stüdyoda bununla tartışmak aids eder adamı. prof.dr Ümit ÖZDAĞ hocam vardı bir kaç ay önce o programda yani çok üzülüyordum o adamla tartışmasını hiç yakıştıramıyordum. bu adamla pes de oynanmaz lan maç bitmeden kolun kablosuyla domuz bağı yapar boğarım.

    bu adamı dinlerken hep bu replik çağrışım yapıyor bende:)

     

    hebebimi veriyorum hem de fırça yiyorum


     

    http://www.youtube.com/watch?v=3yxVO_DwNeU&feature=related

     o hellim kaşarı pardon peyniri kimle çektirmedi ki

    baksana buz gibi geliyor şahin abimiz arkadan arkadan


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    • Nitrous bunu yazdı:
      -----------------------------

    lan kafayı bozdum ben bu adamla tüm videolarını izliyorum canlı izleyemiyordum tvde bazen çok mallaşıyor değiştirmek zorunda kalıyordum videolarında donduruyorum mallık seviyesi tehlikeli sınra gelince sonra sakinleşip devam ediyorum. 

    çok sağlam bir tezim var : bence o programdaki tüm katılımcılar çok yüksek miktarda paralar alıyorlardır yoksa osbir olsa çekilmez bu adam heleki stüdyoda bununla tartışmak aids eder adamı. prof.dr Ümit ÖZDAĞ hocam vardı bir kaç ay önce o programda yani çok üzülüyordum o adamla tartışmasını hiç yakıştıramıyordum. bu adamla pes de oynanmaz lan maç bitmeden kolun kablosuyla domuz bağı yapar boğarım.

    bu adamı dinlerken hep bu replik çağrışım yapıyor bende:)

     

    hebebimi veriyorum hem de fırça yiyorum


     

    http://www.youtube.com/watch?v=3yxVO_DwNeU&feature=related

     o hellim kaşarı pardon peyniri kimle çektirmedi ki

    baksana buz gibi geliyor şahin abimiz arkadan arkadan


    -----------------------------

    Şahin Reyiz çektirse nolcak adam zaten porno yıldızı :D

    Ama Rasim Ozan Kütahyalı gelecek o fotoları cektircek sonra da ciddi ciddi bir konuşma mı yapacak?

    Geçelim... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    http://videonuz.ensonhaber.com/izle/rasim-ile-gursel-tekin-arasinda-iktidar-olma-iddiasi

    sebiyesiz tartışma severlere tam bi partizan bu adam.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    izlemek lazım


    Hayırlısı...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    recep ivedik'i rol model alan birisi işte :DD


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    ilk defa duyuyorum adını:) çünkü bunun gibisi çoğaldı tvlerde.. adam konuşmayı dahi bilmiyor. zaten bu tip adamlar akp'nin şakşakçısı olur çünkü düşünce diye bir şey yok "bu partiye inanacaksın,ve ne olursa olsun savunacaksın" modundalar. bunlar menfaatleri için kendi analarını dahi ...

    chp,mhp,dtp kısacası akp dışındaki partiler kendi vekillerinin yaptıklar yolsuzluklarını görmezden gelmezken, akp görmezden gelir,korurlar ve şakşakçıları da aynı şekilde savunurlar.. yani bu kadar mı korkarsınız akp'yi eleştirmeye? bu kadar mı kusursuz bir parti bu akp(?)


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    gayet güzel konuşan bir adam.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Adam kimseye yaranmak için konuşmuyor en azından...

    Şimdiye kadar kimi dinlesek bir kesime hitap edip karşıt görüşü yok sayıyor.

    Bu herif gerizekalının birine "-sen kimsinde bu ülkenin % 60ına aptaldır diyorsun" deme cesaretini gösteriyor.

    Müjdat Gezeni komedyen mi sanıyorsunuz ? Mademki halkını aptal sanıyorsun seni meşhur edenlerde mi aptal..

Toplam Hit: 4371 Toplam Mesaj: 29