Rasim Ozan Kütahyalı
-
lan kafayı bozdum ben bu adamla tüm videolarını izliyorum canlı izleyemiyordum tvde bazen çok mallaşıyor değiştirmek zorunda kalıyordum videolarında donduruyorum mallık seviyesi tehlikeli sınra gelince sonra sakinleşip devam ediyorum.
çok sağlam bir tezim var : bence o programdaki tüm katılımcılar çok yüksek miktarda paralar alıyorlardır yoksa osbir olsa çekilmez bu adam heleki stüdyoda bununla tartışmak aids eder adamı. prof.dr Ümit ÖZDAĞ hocam vardı bir kaç ay önce o programda yani çok üzülüyordum o adamla tartışmasını hiç yakıştıramıyordum. bu adamla pes de oynanmaz lan maç bitmeden kolun kablosuyla domuz bağı yapar boğarım.
bu adamı dinlerken hep bu replik çağrışım yapıyor bende:)
hebebimi veriyorum hem de fırça yiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=3yxVO_DwNeU&feature=related
o hellim kaşarı pardon peyniri kimle çektirmedi ki
baksana buz gibi geliyor şahin abimiz arkadan arkadan


-
- Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
lan kafayı bozdum ben bu adamla tüm videolarını izliyorum canlı izleyemiyordum tvde bazen çok mallaşıyor değiştirmek zorunda kalıyordum videolarında donduruyorum mallık seviyesi tehlikeli sınra gelince sonra sakinleşip devam ediyorum.
çok sağlam bir tezim var : bence o programdaki tüm katılımcılar çok yüksek miktarda paralar alıyorlardır yoksa osbir olsa çekilmez bu adam heleki stüdyoda bununla tartışmak aids eder adamı. prof.dr Ümit ÖZDAĞ hocam vardı bir kaç ay önce o programda yani çok üzülüyordum o adamla tartışmasını hiç yakıştıramıyordum. bu adamla pes de oynanmaz lan maç bitmeden kolun kablosuyla domuz bağı yapar boğarım.
bu adamı dinlerken hep bu replik çağrışım yapıyor bende:)
hebebimi veriyorum hem de fırça yiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=3yxVO_DwNeU&feature=related
o hellim kaşarı pardon peyniri kimle çektirmedi ki
baksana buz gibi geliyor şahin abimiz arkadan arkadan


-----------------------------Şahin Reyiz çektirse nolcak adam zaten porno yıldızı :D
Ama Rasim Ozan Kütahyalı gelecek o fotoları cektircek sonra da ciddi ciddi bir konuşma mı yapacak?
Geçelim...
- Nitrous bunu yazdı:
-
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/rasim-ile-gursel-tekin-arasinda-iktidar-olma-iddiasi
sebiyesiz tartışma severlere tam bi partizan bu adam.
-
izlemek lazım
-
recep ivedik'i rol model alan birisi işte :DD
-
ilk defa duyuyorum adını:) çünkü bunun gibisi çoğaldı tvlerde.. adam konuşmayı dahi bilmiyor. zaten bu tip adamlar akp'nin şakşakçısı olur çünkü düşünce diye bir şey yok "bu partiye inanacaksın,ve ne olursa olsun savunacaksın" modundalar. bunlar menfaatleri için kendi analarını dahi ...
chp,mhp,dtp kısacası akp dışındaki partiler kendi vekillerinin yaptıklar yolsuzluklarını görmezden gelmezken, akp görmezden gelir,korurlar ve şakşakçıları da aynı şekilde savunurlar.. yani bu kadar mı korkarsınız akp'yi eleştirmeye? bu kadar mı kusursuz bir parti bu akp(?)
-
gayet güzel konuşan bir adam.
-
Adam kimseye yaranmak için konuşmuyor en azından...
Şimdiye kadar kimi dinlesek bir kesime hitap edip karşıt görüşü yok sayıyor.
Bu herif gerizekalının birine "-sen kimsinde bu ülkenin % 60ına aptaldır diyorsun" deme cesaretini gösteriyor.
Müjdat Gezeni komedyen mi sanıyorsunuz ? Mademki halkını aptal sanıyorsun seni meşhur edenlerde mi aptal..
