

Recep İvedik 4 Fragman
-
sadece balıga kafa atmasına guldum :D
-
ya bu tv8 deyken süperdi programı keşke devam etseydi o
hele şu bölüme bitiyorum :D
http://www.youtube.com/watch?v=4ggcE1lwLgI
-
mehmet ali erbil filmi seven kitleyle bunu seven kitle aynı kitle boşverin
-
mataramasuko bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdı
şimdi ben hem cem yılmazın ince esprilerine hem recep ivediğe hem de her cuma akşamı beyaza gülüyorum salakmıyım zekimiyim ?
recep ivediğe gülenler salaktır tez hadım edilsin dünyaya daha fazla salak getirmesinler. bu kadar saçma bir görüş olabilir mi ya :) ben böyle kro magnon bir görüşe sahip olsam burada yazmaya utanırdım söyliyim yani..
Receple Cem'i bilmem ama beyaza gülüyorsan o.O
ailecek izliyoruz katıla katıla gülüyoruz :p
şaka bir yana gülüyorum hocam yapacak birşey yok :)
-
Yorumlar daha komik.
Edit: Balık bence de iyiydi.
Subtitle tarafından 18/Oca/14 23:25 tarihinde düzenlenmiştir -
valla gülüyorum eğleniyorum gerizekalı da değilm burdakilerin beğenmesi gerekmiyorda yok geri zekalı yok bu millete hakaret etmelerinede gerek yok. görende sizi hergün tiyatro'da,sinamada resim sergisinde sanıcak. şu elitim ayağını bırakın artık.
-
Kutikula bunu yazdı
mehmet ali erbil filmi seven kitleyle bunu seven kitle aynı kitle boşverin
bu kanıya nerden vardın ?
simdi bende bi kitle kıyası yapacam ayıp olcak.
-
yapanı gectiniz izleyenede laf ediyosunuz artık enteresan
-
isteyen istediğine güler arkadaş size ne ya.
-
herkes herşeyi biliyor ama hiç kimse bir sikim bilmiyor
izleyin geçin bu neyin tartışması
yada izleme kültürün bozulmasın :F
allah başka dert vermsesin gençler