Recep İvedik 4 Fragman

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dbcooper
    dbcooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2012
    Erkek

    sadece balıga kafa atmasına guldum :D


    yan yatarak üzüm yiyen roma imparatoru
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    ya bu tv8 deyken süperdi programı keşke devam etseydi o

    hele şu bölüme bitiyorum :D

    http://www.youtube.com/watch?v=4ggcE1lwLgI


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    mehmet ali erbil filmi seven kitleyle bunu seven kitle aynı kitle boşverin


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    şimdi ben hem cem yılmazın ince esprilerine hem recep ivediğe hem de her cuma akşamı beyaza gülüyorum salakmıyım zekimiyim ?

     

    recep ivediğe gülenler salaktır tez hadım edilsin dünyaya daha fazla salak getirmesinler. bu kadar saçma bir görüş olabilir mi ya :) ben böyle kro magnon bir görüşe sahip olsam burada yazmaya utanırdım söyliyim yani..

    Receple Cem'i bilmem ama beyaza gülüyorsan o.O

    ailecek izliyoruz katıla katıla gülüyoruz :p

    şaka bir yana gülüyorum hocam yapacak birşey yok :) 


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Yorumlar daha komik. 

    Edit: Balık bence de iyiydi.

    Subtitle tarafından 18/Oca/14 23:25 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    valla gülüyorum eğleniyorum  gerizekalı da değilm  burdakilerin beğenmesi gerekmiyorda  yok geri zekalı yok bu millete hakaret etmelerinede gerek yok. görende sizi hergün tiyatro'da,sinamada resim sergisinde sanıcak. şu elitim ayağını bırakın artık.


    Break Dance Bboy MaxeL
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Kutikula bunu yazdı

    mehmet ali erbil filmi seven kitleyle bunu seven kitle aynı kitle boşverin

    bu kanıya nerden vardın ?

     

    simdi bende bi kitle kıyası yapacam ayıp olcak.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    yapanı gectiniz izleyenede laf ediyosunuz artık enteresan


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    isteyen istediğine güler arkadaş size ne ya.


    . . .. . ... .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    herkes herşeyi biliyor ama hiç kimse bir sikim bilmiyor

    izleyin geçin bu neyin tartışması

    yada izleme kültürün bozulmasın :F

    allah başka dert vermsesin gençler

     


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 11467 Toplam Mesaj: 85