Recep İvedik 4 Fragman

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=gqz1SyE8r8I

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Torrente düşünce indirip izleyeceğim 1 kuruş vermem bu pezevenge.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bintang_Merah
    Bintang_Merah's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2014
    Erkek

    süpper bence


    İşinin Erbabı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Kutikula bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    mehmet ali erbil filmi seven kitleyle bunu seven kitle aynı kitle boşverin

    bu kanıya nerden vardın ?

     

    simdi bende bi kitle kıyası yapacam ayıp olcak.

    üstüne alınınca otomatikman kendini doğrulayan bir tez :D

    yav he he.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Hiç kimse demiyor ki bu adam harika filmler çıkarıyor diye.Adam bi tipleme tutturdu,komik bişey söylemese bide insanın gülesi geliyor.O tipi olsun,konuşması olsun bi garip adamın.Öyle ya da böyle güldürüyor.Bunu izleyen maldır,salaktır demek büyük ahmaklık.Sonuçta kimse demiyor ki bu adam sinemanın 1 numarası diye


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bu dümbük iyi iş çıkarıyor isteyince ama recep ivedik kadar gerzekçe bi komedi daha yok.

    Celal ile ceren güzel filmdi mesela, adamı hem seviyesiz diye yerden yere vurdular hemde adam gibi çektiği komediye ilgi olmadı.

    90*4 dakikalık waste of life


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Bu dümbük iyi iş çıkarıyor isteyince ama recep ivedik kadar gerzekçe bi komedi daha yok.

    Celal ile ceren güzel filmdi mesela, adamı hem seviyesiz diye yerden yere vurdular hemde adam gibi çektiği komediye ilgi olmadı.

    90*4 dakikalık waste of life

    yapma şeyh celal ile ceren bundan bile kötü filmdi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    abi recep ivediğin en iyi tadını arkadaşlar aldı . nasılmı ? 

    sınıfça sinemaya gidilir , bir bilet bedava kampanyasından yararlanılır 

    kızların çantasına efesler konur.

    sinemada recepivedik  + bira + patlamış mısır keyfi. Yok böylesi : ) 

    PanxeR tarafından 20/Oca/14 03:44 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    celal ile cereni inciciler kasti eksiledi diye imdbde sahan baya bi sinirlenmişti bunların yaptıkları şerefsizlik falan demişti bu insanlar piçliğinden mi bunu yaptı ? Evet piçler ama  arkasındaki mesajı görebilmek önemli; Recep ivedik tarzı filmler yapıp bu halkın espri anlayışını sömürerek geçinmene izin vermeyiz, adam gibi film çek izleyelim !

    Peki bu ne yaptı ? Gitti 4ünü mü çekiyor ? Yine benzer espriler mi var ? Adam halkın bugunu bulmuş kardeşim god moduna geçmiş kurşun işlemiyo,yapacak bişey yok..

    İvediği izleyenlere karşı ilk savaş verenlerdendim ama artık düşününce kimseyi izlediği şeyle yargılayamazsınız evet bunlarizliyor diye bu ivediğin 4ü 5 i 15i çıkacak ve türk sineması aheste ilerleyişini yine uzun yıllar koruyacak ama seven seviyor işte.. Zekayla alakası olduğunusanmıyorum artık sadece duyarsızlıkla alakalı bir şeydir ivediği sinemada izlemek, türk sinemasına duyarsızlıkla !


    Troubles'll come & they'll pass
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    kim ne derse desin bu adama gülüyorum ağa :)


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 11470 Toplam Mesaj: 85