Revolutiontt Üyeliklerini Açacak.
-
Canada
donderdag, 27 augustus 2009, 18:07:39 -
zamunda kadr ıyıyse guzel olur :|
-
Hala açılmamış :S
-
ben üye oldum şu anda açılmış arkadaşlar
-
evet arkadaşlar üyelikler açılmış şimdi üye oldum daha
-
Bende üye oldum ama nedense indirmeye çalıştığım torrentler inmiyor öyle kalıyor. Örnek şunu indirmek istiyorum http://www.revolutiontt.net/details.php?id=110440 torrenti bittorrent le açıyorum ama torrentin başında aşağı doğru bakan kırmızı bir ok var ve saatlerdir indiriliyor yazıyor bunun sebebini çözümü bilen varsa çok makbule geçer
-
@Steln
chat odasindaki sensin heralde. deadhead biseyler anlatti heralde download ypabilmen icin 3 saat kadar beklemen gerekiyor :P
-
evet bendim chat odasındaki ama onunda anlattığından bişey anlamadım 3 saat neden beklemem gerekiyor zamunda da direk indirme yapılabiliniyordu.
-
Arkadaşlar yeni üyelere belli bir download - upload ve ratio sınırını aşana kadar bekleme sınırı var. Torrenti indirebilmek için beklemeniz gerekiyor. İlk önce kuralları ve sıkça sorulan soruları(FAQ) okuyun lütfen. Onları okursanız görürsünüz bunları. Ayrıca belli torrent programlarıyla indirebilirsiniz. Yasaklı torrent programlarını kullanmayın. Yine orada yazıyor bunlar. Ratio master gibi ratio da sahtecilik yapma programlarını lütfen kullanmayın.
-
upupup
Toplam Hit: 7244 Toplam Mesaj: 41
