Rock"N Coke 2009
-
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
behemoth bunu yazdı:
-----------------------------birol la çömez bu amk :D sana şaka yapıosun dio tanımıo daha seni :D
ziktir edin lpyi dumanı ünirocka gelin,lets open aire gelin headbang time:W :D
-----------------------------sanane aq benim düşüncem
-----------------------------düşüncene saygılar ama direk şaka yapıosun die sen diosun öle
birol la bende gelicem wackena kesin gidicem bi kere seneye büyük ihtimal :D
-
Unirock ile Rock'n Coke arasında çok kaldım ama sırf DUMAN için sanırım Rock'n Coke tercihim olcak yinede tam karar vermiş değilim Amon Amarth'da bi yandan bastırıyor :D
-
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor
dinlenicek sadece 2 grup var
1 - The Prodigy
2 - Duman
-----------------------------şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim
-----------------------------hayır saka yapmıyorum
Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :)
ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel
biz gideriz unirock a lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye
sekil 1 a
Manga Vs Cartel !
aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'(
-----------------------------zevkler tartışılmaz (;
-----------------------------zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^
linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim
The Prodigy i
Nince Inch Nails i
ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :)
-
Birol bizi Wacken'a götür. (Mustafa'yı da götür asd)
-
kcarakilic bunu yazdı:
-----------------------------
Unirock ile Rock'n Coke arasında çok kaldım ama sırf DUMAN için sanırım Rock'n Coke tercihim olcak yinede tam karar vermiş değilim Amon Amarth'da bi yandan bastırıyor :D
-----------------------------ünirock a git dumanın normal konseri her zaman oluyor :D ben göndericem seni ona :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor
dinlenicek sadece 2 grup var
1 - The Prodigy
2 - Duman
-----------------------------şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim
-----------------------------hayır saka yapmıyorum
Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :)
ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel
biz gideriz unirock a lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye
sekil 1 a
Manga Vs Cartel !
aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'(
-----------------------------zevkler tartışılmaz (;
-----------------------------zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^
linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim
The Prodigy i
Nince Inch Nails i
ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :)
-----------------------------yorum yapıyorum..
ei söylemiyom bişey ne zgim dinlersen dinle istersen konser zamanında tak kulaklıgı müslüm dinle ne yapıyosan yap
-
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor
dinlenicek sadece 2 grup var
1 - The Prodigy
2 - Duman
-----------------------------şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim
-----------------------------hayır saka yapmıyorum
Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :)
ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel
biz gideriz unirock a lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye
sekil 1 a
Manga Vs Cartel !
aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'(
-----------------------------zevkler tartışılmaz (;
-----------------------------zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^
linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim
The Prodigy i
Nince Inch Nails i
ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :)
-----------------------------yorum yapıyorum..
ei söylemiyom bişey ne zgim dinlersen dinle istersen konser zamanında tak kulaklıgı müslüm dinle ne yapıyosan yap
-----------------------------sadece prodigy i ve nine inch nails i dinleyip cıkıcam
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------ben rock'n coke a 5 sene gitmis we hicbir kamplı konseri kacirmamis ( zeytinli, radarlive-unirock,antalya-yalova ) biri olarka konusucam ...
yer idegisti ... bildigin uzere istanbul parka tasindi ...
cadir : en az 4 kisilik olsun ... kesinlikle matin olsun sabah ayazi cok kotu vurur haberin olsun .. .Dandik cadir alma kendi ortusu olsun ki sabah gunesini yeme ...
Kesinlikle cadir icin kilit gotur.. Degerli esyalari cadirda bırakma .. Daginik tutma ayakkablilarini yatarken cadira koy .. .sabah nemlenebilir .. cig dusebilir .. Calınabilir
Yanina alcakalrin : İlaç kullaniyorsan recetesini gotur . 2 cift ayakkabi varsa terlik - en az 3 t-shir-1 pantlon- 1 tane kazak weya uzun kollu ... 3 parca corap ..
XXX : Tuvalet kagidi - dis furcasi - macunu - sabun- sampuan
Tuvallet 2. gunun sabahindan sonra kullanilmaz hale gelir .. ilk 2 gun icinde ne varsa bosalt .. sonraya saklama
En az 120 milyon para .. yemegi - sigarasi - alkol .....
Kimligini unutma girişte sorabiliyorlar ...
Ufak bi hasir iyi gider oturarak izliceksen konserleri ... tasindigi icin asfalt zemin olucak yakabilir ...
Griş Yapicaksan eger mumkun mertepe kapı açılısından 2 saat once orda ol cok sıra olabilir
Parfum- yanıcı-yakıcı maddeler yasak :D biliyorsundurda yinede soliyim dedim
Kesidi delici aletller yasak -- çakı dahil ....
Varsa uyku tulumu yoksa 1 tane battaniye we pike
Erken uyuma gece herkez tyoplanip eglenir fakat unutma sabah 10 dan sonra cadirdadurulmuyor sıcaktan ... Cadirini golge bi yere kur bulabilirsen we buyuk arkadas gruplarinin yanina kur canin sıkılmaz ... CAdirini sıkı çak iplerini kullanmana gerek yok ruzgar yok .. aksam takılan insanlar seni rahatsiz edebilir ..
Uyurken cadirini kitle sarhoslarin gelme ihtimali war ... Fakat kızlarda geliyor ..
Unutma ... copk guzel sap kızlar war condom unu unutma eger almazsan orda 1 milyona satiyorlar tanesini ..
Uyusturucu yakalanirsan jandarmaya opturuyorlar ...
Kavgaya karisma atilirsin direk ...
Bilmedigin yerden yeme rockn coke da cok zehirlenen oldu dandik yemek yerlerinden ... Onun dısında pizza hut mc in guzel menu avantajlari oluyor ama normalden biraz daha pahali
--------- Aklıma geldikce guncelliycem ... v 1.0
-----------------------------sen önce bnm tişörtümü getir pezewenk!! :@
-
LP i dinLemeyen öLsün bee :P
Bakınız benim nickim :D
-
gençler o değil de size bi sorum var istanbul'u iyi bilenler yardım ederse sevinirim. sabah 7:30 da atatürk havalimanına gitmem gerekiyo konserden sonra. nasıl yaparım bunu ? bildiğim kadarıyla istanbul park anadoluda. taksi desen uçaktan pahalıya gelicek. havaş falan diyolar. biri bi anlatabilir mi ?
