Rock"N Coke 2009

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    behemoth bunu yazdı:
    -----------------------------

    birol la çömez bu amk :D sana şaka yapıosun dio tanımıo daha seni :D

    ziktir edin lpyi dumanı ünirocka gelin,lets open aire gelin headbang time:W :D


    -----------------------------

     sanane aq benim düşüncem


    -----------------------------

    düşüncene saygılar ama direk şaka yapıosun die sen diosun öle

    birol la bende gelicem wackena kesin gidicem bi kere seneye büyük ihtimal :D


    we are just living to die.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kcarakilic
    kcarakilic's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2009
    Erkek
    Unirock ile Rock'n Coke arasında çok kaldım ama sırf DUMAN için sanırım Rock'n Coke tercihim olcak yinede tam karar vermiş değilim Amon Amarth'da bi yandan bastırıyor :D

    -kcarakilic- -Milletin çok belirgin niteliklerinden biri de dildir. Türk Milleti"ndenim diyen insan, herşeyden evvel ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. M.Kemal ATATÜRK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor

    dinlenicek sadece 2 grup var

    1 - The Prodigy

    2 - Duman


    -----------------------------

    şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim


    -----------------------------

    hayır saka yapmıyorum

    Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :) 

    ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel 

    biz gideriz unirock a  lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye

    sekil 1 a

    Manga Vs Cartel ! 

    aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'( 


    -----------------------------

     zevkler tartışılmaz (;


    -----------------------------

    zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^ 

    linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim 

    The Prodigy i

    Nince Inch Nails i 

    ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :) 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomlu_15
    cimbomlu_15's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek
    Birol bizi Wacken'a götür. (Mustafa'yı da götür asd)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    kcarakilic bunu yazdı:
    -----------------------------
    Unirock ile Rock'n Coke arasında çok kaldım ama sırf DUMAN için sanırım Rock'n Coke tercihim olcak yinede tam karar vermiş değilim Amon Amarth'da bi yandan bastırıyor :D

    -----------------------------

    ünirock a git dumanın normal konseri her zaman oluyor :D ben göndericem seni ona :D 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor

    dinlenicek sadece 2 grup var

    1 - The Prodigy

    2 - Duman


    -----------------------------

    şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim


    -----------------------------

    hayır saka yapmıyorum

    Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :) 

    ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel 

    biz gideriz unirock a  lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye

    sekil 1 a

    Manga Vs Cartel ! 

    aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'( 


    -----------------------------

     zevkler tartışılmaz (;


    -----------------------------

    zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^ 

    linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim 

    The Prodigy i

    Nince Inch Nails i 

    ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :) 


    -----------------------------

    yorum yapıyorum..

    ei söylemiyom bişey ne zgim dinlersen dinle istersen konser zamanında tak kulaklıgı müslüm dinle ne yapıyosan yap


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Scolfield bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    her sene kalitesi düşüodu bu senede yerlerde sürünüyor

    dinlenicek sadece 2 grup var

    1 - The Prodigy

    2 - Duman


    -----------------------------

    şaka yapıyosun herhalde gitsem oraya Linkin Park için giderim


    -----------------------------

    hayır saka yapmıyorum

    Linkin park gibi yaptıgı müzigin türü belli olmayan grupları sevmiyorum :) 

    ki dinlemem de tabi sizin gibi kolpa gencler için Linkin park limp bizkıt tokio hotel ivenısıns falan harika gruplar :) ama bizim için diel 

    biz gideriz unirock a  lets open air a Chaoser la wackena gitmek istiyoruz mesela :) festival dedigin budur rock'n coke gibi rapci ve rap grubu cıkarmıolar sahneye

    sekil 1 a

    Manga Vs Cartel ! 

    aman allahım dinlemezsem ölürüüüüm :'( 


    -----------------------------

     zevkler tartışılmaz (;


    -----------------------------

    zevkler tartısılmaz evet zevklere hakaret edilir ^^ 

    linkini parkı zevkten sayan varsa zaten zevkine tükirim 

    The Prodigy i

    Nince Inch Nails i 

    ilk defa duymussunuz zaten belli :) bence biraz onları dnle sonra Lp Lp die konus :) 


    -----------------------------

    yorum yapıyorum..

    ei söylemiyom bişey ne zgim dinlersen dinle istersen konser zamanında tak kulaklıgı müslüm dinle ne yapıyosan yap


    -----------------------------

    sadece prodigy i ve nine inch nails i dinleyip cıkıcam


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek

    Durqrimast bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben rock'n coke a 5 sene gitmis we hicbir kamplı konseri kacirmamis ( zeytinli, radarlive-unirock,antalya-yalova ) biri olarka konusucam ...

     

    yer idegisti ... bildigin uzere istanbul parka tasindi ... 

     

    cadir : en az 4 kisilik olsun ... kesinlikle matin olsun  sabah ayazi cok kotu vurur haberin olsun .. .Dandik cadir alma kendi ortusu olsun ki sabah gunesini yeme ... 

    Kesinlikle cadir icin kilit  gotur.. Degerli esyalari cadirda bırakma .. Daginik tutma ayakkablilarini yatarken cadira koy .. .sabah nemlenebilir .. cig dusebilir .. Calınabilir 

     

    Yanina alcakalrin : İlaç kullaniyorsan recetesini gotur . 2 cift ayakkabi varsa terlik - en az 3 t-shir-1 pantlon- 1 tane kazak weya uzun kollu ... 3 parca corap .. 

    XXX : Tuvalet kagidi - dis furcasi - macunu - sabun- sampuan 

     

    Tuvallet 2. gunun sabahindan sonra kullanilmaz hale gelir .. ilk 2 gun icinde ne varsa bosalt .. sonraya saklama 

    En az 120 milyon para .. yemegi - sigarasi - alkol .....

     

    Kimligini unutma girişte sorabiliyorlar ... 

    Ufak bi hasir iyi gider oturarak izliceksen konserleri ... tasindigi icin asfalt zemin olucak yakabilir ...

     

    Griş Yapicaksan eger mumkun mertepe kapı açılısından 2 saat once orda ol cok sıra olabilir 

     Parfum- yanıcı-yakıcı maddeler yasak :D biliyorsundurda  yinede soliyim dedim 

    Kesidi delici aletller yasak -- çakı dahil ....

     

    Varsa uyku tulumu yoksa 1 tane battaniye we pike 

     Erken uyuma gece herkez tyoplanip eglenir fakat unutma sabah 10 dan sonra cadirdadurulmuyor sıcaktan ... Cadirini golge bi yere kur bulabilirsen we buyuk arkadas gruplarinin yanina kur canin sıkılmaz ... CAdirini sıkı çak iplerini  kullanmana gerek yok ruzgar yok .. aksam takılan insanlar seni rahatsiz edebilir ..

     

    Uyurken cadirini kitle sarhoslarin gelme ihtimali war ... Fakat kızlarda geliyor .. 

     

    Unutma ... copk guzel sap kızlar war condom unu unutma eger almazsan orda 1 milyona satiyorlar tanesini ..

     

    Uyusturucu yakalanirsan jandarmaya opturuyorlar ... 

    Kavgaya karisma atilirsin direk ...

    Bilmedigin yerden yeme rockn coke da cok zehirlenen oldu dandik yemek yerlerinden ... Onun dısında pizza hut mc in guzel menu avantajlari oluyor ama normalden biraz daha pahali 

     

     

    --------- Aklıma geldikce guncelliycem ... v 1.0


    -----------------------------

    sen önce bnm tişörtümü getir pezewenk!! :@


    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    LP i dinLemeyen öLsün  bee  :P

     

    Bakınız benim nickim :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmT
    mmT's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    gençler o değil de size bi sorum var istanbul'u iyi bilenler yardım ederse sevinirim. sabah 7:30 da atatürk havalimanına gitmem gerekiyo konserden sonra. nasıl yaparım bunu ? bildiğim kadarıyla istanbul park anadoluda. taksi desen uçaktan pahalıya gelicek. havaş falan diyolar. biri bi anlatabilir mi ? 

     

Toplam Hit: 5526 Toplam Mesaj: 34