

Rock"N Coke....!!! Hakkında
-
dilaraaaa obaaa =))
-
:D
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------
persian konuyu yanlış yere sürükleme, nerden buluyon fetullah ı falan. Tavsiyem yinede akıllı konusman olur.
-----------------------------
Merak etme bana hiç bişi olmaz öyle bi teyzem var ki Fethullaha her ay bol miktarda para tranferi yapıyor..Benim t.. yalıcak hepsi nerdeyse için rahat olsun..Konuyu yanlış yerede siz sürüklüyorsunuz ben gelicek olanlar için konu açtm siz saldırın diye değil..
Yok prezervatif dağıtılıomuş yok bilmem ne.. Evet biz topluca düzüşmeye gidiyoruz oraya mı dememi bekliyorsun???????????
Ben kız ark,teyzemin kızıyla ark.larımla gidiyorum..Kendi ark. bacıları gidiyor,yengelerim gidiyor hepsi sexe mi gidiyorlar oraya... Akıllı asıl siz konuşun....
-
sacrifice bunu yazdı:
-----------------------------andidit bunu yazdı:
-----------------------------
Amk bırakın su rezıl yerı yahu gençleri kandırıyorlar. Her bok var o pis yerde.
-----------------------------aynen katılıyorum hocam .bin lerce prezervatif dağıtılıyormuş ne bu ya. İyice kaybettik gençlerimizi. Sahte ideolojilerin peşinden koşturuyorlar.:S
-----------------------------oha amk yani yuh hoca:D bu arada saat 1:19 olmuş belki gece yarısı oldugu için böyle mesajlar görüyorum:D
-
sankı oranın ayrı havası war kızlar " gıdelımde onumuze gelene verelım bak hem adamlar prezervatf verıolar okadar zebıl olmasın " die gıdıolar sankı ozaman eczanelerı kapattırın sız prezrvtf satmasınlar dıe sonra Allah korusun taş olurz yozlaşırz ne bılım genclıgımz elden gıder falan...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Orada kapının girişinde biletleri kontrol eden 1.74 boyunda, kızıl uzun saçlı, siyah gözlü, zamanla biraz kıcını büyüttüğüm, ismi d ile başlayan bi kız görürseniz, güçlünün selamı var diyin o anlar :)
-----------------------------Bu senede biletleri o kontrol edicek mi eminmisin :)
Hem güçlü kim derse? ne diyeyim,rene diyeyim mi :)
-
persian bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Orada kapının girişinde biletleri kontrol eden 1.74 boyunda, kızıl uzun saçlı, siyah gözlü, zamanla biraz kıcını büyüttüğüm, ismi d ile başlayan bi kız görürseniz, güçlünün selamı var diyin o anlar :)
-----------------------------Bu senede biletleri o kontrol edicek mi eminmisin :)
Hem güçlü kim derse? ne diyeyim,rene diyeyim mi :)
-----------------------------
merak etme demez. msndeki :| smileyi gibi olur gözleri sadece :D
-
bize Allahın slmını iletmek yaraşır tariqatçe şöyle bi geçeriz :) sonrada selametle hobaaa :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
persian bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Orada kapının girişinde biletleri kontrol eden 1.74 boyunda, kızıl uzun saçlı, siyah gözlü, zamanla biraz kıcını büyüttüğüm, ismi d ile başlayan bi kız görürseniz, güçlünün selamı var diyin o anlar :)
-----------------------------Bu senede biletleri o kontrol edicek mi eminmisin :)
Hem güçlü kim derse? ne diyeyim,rene diyeyim mi :)
-----------------------------
merak etme demez. msndeki :| smileyi gibi olur gözleri sadece :D
-----------------------------
:| abi süper yaa :))) sonra inş. içeri aldırmama durumu olmaz beni :) telefonuma hatırlatma kurdum o gün bakıcam hatta resmini bile çekicem görürsem :) sonra burda paylaşırım :PLuCiFeR
Hojam bırak onlar sığ düşünmeye devam etsinler.. Seyyar kerane standı kuruluo sanıo onlar hazerfesene :) bi gün kendi bacıları gider inş. da bende bol bol prezervatif dağıtırım burdan.....Rockn coke gitmek içinde hicazet almak gerek..
-
abi sınır oluyorum kendı kardesı cartu curtu popcularla yozlaşmaz rock dınleyenler yozlaşmıştır vs dır
bu şeye benzedi " Kahrolsım abd emperyalizmi yaşasn levis kardeslıgı"
Popcu olup kıcını sallıyacagına Rock cı ol kafanı salla!