Rottweiler Mi? Doberman Mı?
-
dobermanlar bildiğim kadarı ile hain oluyolar rootwiler sadıkmış.Bence rootweiler
-
hoca doberman besledım gayet sadık kopek sınırlenınce sahıbıını parcalar dıyolar falanda fasa fıso 0nlar bısey olsaydı bana olurdu ama aq kopegı kendı yawrularını yıyo 6tane dogurduydu 3 tanesını oturmus bı gece kendı yemıs herneyse bızım bı abıde rot wardı dengesız bı kopek buyudukce kafatası sabıt kalıyo beyın buyumeye dewam edıyo sonucta kopek gel gıt oluyo sahıbıne bıle saldırıyo
-
Disi alacaktim ama sizin savlarda sonra erkek almaya karar verdim .P ...yok abi erkek yavru :) disi alsaydim denek olarak kullanirdik hayvanlari ortaya cikan cinsede "Tahriever" ismini koyardik :)
Amele ayrica senin niyetin kotu olm :D
-
tbt pointermi puantermi herneyse öyle birşey derdik :D:D
Toplam Hit: 20466 Toplam Mesaj: 35
