folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rottweiler Mi? Doberman Mı?



Rottweiler Mi? Doberman Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tpyion
    tpyion's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    dobermanlar bildiğim kadarı ile hain oluyolar rootwiler sadıkmış.Bence rootweiler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca doberman besledım gayet sadık kopek sınırlenınce sahıbıını parcalar dıyolar falanda fasa fıso 0nlar bısey olsaydı bana olurdu ama aq kopegı kendı yawrularını yıyo 6tane dogurduydu 3 tanesını oturmus bı gece kendı yemıs herneyse bızım bı abıde rot wardı dengesız bı kopek buyudukce kafatası sabıt kalıyo beyın buyumeye dewam edıyo sonucta kopek gel gıt oluyo sahıbıne bıle saldırıyo

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Disi alacaktim ama sizin savlarda sonra erkek almaya karar verdim .P ...yok abi erkek yavru :) disi alsaydim denek olarak kullanirdik hayvanlari ortaya cikan cinsede  "Tahriever" ismini koyardik :)

    Amele ayrica senin niyetin kotu olm :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    tbt pointermi puantermi herneyse öyle birşey derdik :D:D


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 20466 Toplam Mesaj: 35