folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rüştü Ve Yozgatlı Beşiktaş"Ta...!



Rüştü Ve Yozgatlı Beşiktaş"Ta...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxArrrananAdamxx
    xxArrrananAdamxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Yaw dil bilmesinin ne avantajı var! Bizim tercümanı koyalım o oynasın sahada o zaman:-( Rüştü'nün son hali malum çoğu fenerli seviniyordur bile gittiği için ( ayrıca diğer bir konuda milli maçta yediği gollerden sonra herkes sallıyordu, bjkya gidince mi iyi kaleci oldu )... Bence Bjk yozgatlıdan çok iyi verim alabilir ama rüştüyü niye transfer ettiler anlamadım, fener de sağ açığa yozgatlı yerine messiyi, sol tarafa da tuncay yerine roben'i alır artık :P

     


    SENSİZ ASLA!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    mehmet yozgatlıdan nefret ederim.galatasaraydan fenere kim gittiyse ondan nefret ederim.mesela tanju.fenerdende galatasaray kim geldiyse onuda sevmem.mesela revivo.tomas dicem ama o harbiden ii oyuncu.
    rüştüden de nefret ederim.kısacası fenerin tüm kalecilerinden nefret ederim.ben bu işi çözebilmiş deilim.her maç sıçan kaleciler galatasaray maçına geldilermi panter oluyolar.son maçta sarı bi ufaklık vardı kalede.panter kesildi a.k :))
    nese kısacası ikisininde a.k :)


    ... sorcerer & musket ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    2006 :

    OROSPU çocuu (Tümer) : Beşiktaş'tan başka takımda oynamam..

    2 hafta sonra.

    Tümer : hayırlısı olsun..


    SİZLER : PROFOSYONELDİR OLUR BUNLAR..

    ---------------------------------------------------------------

    2007 :

    RÜŞTÜ REÇBER: Fenerbahçeden başka takımda oynamam..


    2 hafta sonra.

    Rüştü  : Beşiktaş taraftarı beni bende onları çok seviyorum..

    Sizler : Vay götoğlanı..
    _______________________________________________________

    BİŞEY DEMİYORUM KAPAK OLSUN -MINA GOYAYIM.ALIN ROBERTO CARLOSU KALEYE KOYUN :D

    SÜPER KUPADA BAKAR BAKAR AĞLARSINIZ..

    GEÇEN SENE 4 TE 3 YAPTIK.. BU SENE HEDEF 3 TE 3!.

    ANANIZI(taraftarın değil takımın yanlış anlaşılmasın) SİKMEYEN FENERLİ OLSUN! =)..
Toplam Hit: 3257 Toplam Mesaj: 24