folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Rüyada Uçmanın Verdiği Tat



Rüyada Uçmanın Verdiği Tat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    bazen rüyalarımda evin içinde bir ruh gibi dolaşırım, bazen dışarıda gezinirim, dışarıda genelde yerde köpek veya değişik bir saldırgan yaratık olur. ben alçak irtifada uçarken köpek veya diğer yaratık beni yakalayacak gibi olur, son anda kurtulup tekrar yükselirim. bazen sanki paraşüt ile iniş yapar gibi bir yere iniş yaparım, sonra biraz kasılıp tekrar havalanırım. bazen paraşütle gezinir gibi gezinirim. bu uçuşlar bana tarif edilmez bir mutluluk verir. genelde sadece ben uçarım, diger insanlar bana bakarlar ama onlar normal bir insan gibi uçamazlar. bazen iki arkadaş uçtuğumuzu da görmekteyim. uçmak kuş gibi kanatlarla değil ruhun ileri doğru gitmesi şeklindedir. rüyasında bu şekilde uçan varmı ? bu uçuşlar neden büyük bir mutluluk veriyor ? ortam genelde hafif karanlık oluyor bunun nedeni nedir ? rüyada uçmanın ruhun bedenden ayrılması ile ilgisi varmıdır yoksa iş beyinde mi biter ? son olarak her gün uçmak istiyorum çok mutlu oluyorum :)

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    bende rüyamda uçup norveç kıyılarına gitmek istiyorum şu dediğini aç biraz :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    İstikbal göklerdedir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Haci o degilde 21TBlik arsivimin verdigi huzurla artik her gece bi bolum gormekteyim, dus almaktan biktim saat 3te :|


    I find your lack of faith disturbing.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    anlattıklarının hepsi aynısını yaşıyorum ama ben mutlu olmuyorum sevmiyorum pek nedenini bilmiyorum :S her zamanda görmüyorum 


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    hani counter oynarken vurulup ölünce haritada uçarak geziniyoruz ya tıpkı onun gibi uçuyorum. tamamen counter oynarken uçtuğumuz gibi, hıçbir fark yok. istediğim yere gidemiyorum, mekan sınırlı oluyor genelde. hani bisiklet sürmeyi yeni ögrenen birisi uzaklara gitmez, şöyle bir tur atar, deneme sürüşü yapar ya onun gibi kısa mesafede deneme uçuşları yapıyorum. ruhen havada gezer gibi dünyaya havadan bakmak, beni çok etkiliyor. bi defa yıldızlar felan gördüm sanırım uzayda uçuyordum, ama farklı olan bırsey vardı ki yukarı doğru yükseliyordum. nurlu ve yaşlı insanlar gördüm onlarda dikey şekilde yukarı yükseliyorlardı, çok etkilendim dünyayı tanımamışız ruhumuzu keşfetmemişız felan dedim. hani peygamberimiz göğe yükselmiş ona bazı şeyler gösterilmiş ya, ona benzer bir rüya oldu ama çok kısa sürdü. birşey de göremedim sadece nurlu ve yaşlı insanlarla uzayda yükseliyordum. çok etkilendim ve çok çok çok mutlu oldum. bu arada yanlış anlaşılma olmasın peygamberimizle kendimi kıyaslamıyorum, erdim felan da demiyorum. en son uçuşum uzayda yükselme şeklinde oldu, ve manevi bir yükselme tadındaydı. ruhların kalkıp geldiğimiz dünyaya tekrar gidişi gibiydi :) paraşüt eğitimi mi alsam ne yapsam, uçmak çok hoşuma gidiyo nedense :)

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    kıyasla ne çekiniyosun ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    hacım geçenlerde yerçekimsiz rüya gördüm. ortam muhteşemdi ve aldığım keyifi anlatamam. gerçekten beni yerçekimsiz ortama koy o kadar olur :D

     

    dediğin gibi muhteşem birşey :)


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    bugünlerde uçan uçana : )

    ruh bedenden ayrılınca insanın öldüğünü düşünürsek iş beyinde bitiyor.her gözünü kapattığında kolayca uçuşa geçebileceğine yürekten inanıyorum.sırrını çözüp bizede anlatırsın artık.bende öyle rüya görsem keşke de gerçek yaşamla bağlıntıyı kurup uçuşa geçebilsem canım sıkılınca : )

    selametle

     


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    selam ben rüya şu anda horluyorum ama aynı anda surf yapmak pek hoş

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    arkadaş hangi maddeyi kullanıyorsun bu kafaya erişmek için ben enson bir madde kullandım ölmüş dedemle sohbet ediyordum senin takıldın madde nedir


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
Toplam Hit: 4171 Toplam Mesaj: 26