Rüyada Uçmanın Verdiği Tat
-
astral seyahat mi
-
çocukken peter pan haranıydım filmi seyredip yattım mı rüyada kimse tutamazdı beni onun tadını hala bulamıyorum. Ama yinede dikkat edin rüya tabirlerine göre uçmak hastalanmak demektir.
-
amk bende uçuyomda inmeyi beceremiyom çakılıyom yere sonra uyanıom aq
-
aynı anlattığın şekilde banada oluyordu bi ara yürürken yada koşarken birden ayaklarım yerden kesiliyo ama yükselmeden yere yatım metre yükseklikte süzülüyodum gerçekten acayip güzel bi duygu oluyodu ama şu aralar hiç göremiyorum
-
Sarper bunu yazdı:
-----------------------------
bende rüyamda uçup norveç kıyılarına gitmek istiyorum şu dediğini aç biraz :D
-----------------------------usta hayirdir neden norvec?
mvh
-
Uçmayı hiç görmedim de en fazla 50 cm ayaklarım yerden kesilip sinirli bir kurt gibi kafamı yukarı kaldırıp uluyordum. yavaş yavaş yükseliyordum ve indim. deprem olmuştu sanki hertaraf tahrip olmuştu.
bide başkabir rüyam dözeri bir savaş makinası yapıp boş kırda gezmekti. düşman yok aq >(
-
bende birkaç kere gördüm ama nedense uçamıyorum ben sadece fazla yükseğe zıplayabiliyordum buda uçmak gibi birşey
galiba smallville deki elemandan kaynaklanıyor ordada superman uçamıyor haln sadece yükseğe zıplayabiliyor bende daha hamım herhalde yakında pelerini de takıp uçccam rüyalarda:D
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hacım geçenlerde yerçekimsiz rüya gördüm. ortam muhteşemdi ve aldığım keyifi anlatamam. gerçekten beni yerçekimsiz ortama koy o kadar olur :D
dediğin gibi muhteşem birşey :)
----------------------------aynen öyle, bende de yerçekimi olmuyor bazen. çok değişik bir duygu :)
-
obie bunu yazdı:
-----------------------------
bugünlerde uçan uçana : )
ruh bedenden ayrılınca insanın öldüğünü düşünürsek iş beyinde bitiyor.her gözünü kapattığında kolayca uçuşa geçebileceğine yürekten inanıyorum.sırrını çözüp bizede anlatırsın artık.bende öyle rüya görsem keşke de gerçek yaşamla bağlıntıyı kurup uçuşa geçebilsem canım sıkılınca : )
selametle
-----------------------------hocam ben kendi isteğimle uçamıyorum. rüyada uçtuğumu görüyorum. bu rüyaları da istediğim zaman göremiyorum :(
-
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaş hangi maddeyi kullanıyorsun bu kafaya erişmek için ben enson bir madde kullandım ölmüş dedemle sohbet ediyordum senin takıldın madde nedir
-----------------------------madde yok, rüyamda görüyorum hacı :) hani rüyanda koşarsın ya, bende uçuyorum :))))
