folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Rüyada Uçmanın Verdiği Tat



Rüyada Uçmanın Verdiği Tat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    astral seyahat  mi 


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    çocukken peter pan haranıydım filmi seyredip yattım mı rüyada kimse tutamazdı beni onun tadını hala bulamıyorum. Ama yinede dikkat edin rüya tabirlerine göre uçmak hastalanmak demektir.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    amk bende uçuyomda inmeyi beceremiyom çakılıyom yere sonra uyanıom aq

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeuefeL
    TeuefeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2009
    Erkek

    aynı anlattığın şekilde banada oluyordu bi ara yürürken yada koşarken birden ayaklarım yerden kesiliyo ama yükselmeden yere yatım metre yükseklikte süzülüyodum gerçekten acayip güzel bi duygu oluyodu ama şu aralar hiç göremiyorum


    Hell Yeahh
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serdar905
    serdar905's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende rüyamda uçup norveç kıyılarına gitmek istiyorum şu dediğini aç biraz :D


    -----------------------------

    usta hayirdir neden norvec?

    mvh

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Uçmayı hiç görmedim de en fazla 50 cm ayaklarım yerden kesilip sinirli bir kurt gibi kafamı yukarı kaldırıp uluyordum.  yavaş yavaş yükseliyordum ve indim. deprem olmuştu sanki hertaraf tahrip olmuştu. 

    bide başkabir rüyam dözeri bir savaş makinası yapıp boş kırda gezmekti. düşman yok aq >(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    bende birkaç kere gördüm ama nedense uçamıyorum  ben sadece fazla yükseğe zıplayabiliyordum buda uçmak gibi birşey 

    galiba smallville deki elemandan kaynaklanıyor ordada superman uçamıyor haln sadece yükseğe zıplayabiliyor bende daha hamım herhalde yakında pelerini de takıp uçccam rüyalarda:D


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım geçenlerde yerçekimsiz rüya gördüm. ortam muhteşemdi ve aldığım keyifi anlatamam. gerçekten beni yerçekimsiz ortama koy o kadar olur :D

     

    dediğin gibi muhteşem birşey :)


    ----------------------------

     

    aynen öyle, bende de yerçekimi olmuyor bazen. çok değişik bir duygu :)


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    obie bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugünlerde uçan uçana : )

    ruh bedenden ayrılınca insanın öldüğünü düşünürsek iş beyinde bitiyor.her gözünü kapattığında kolayca uçuşa geçebileceğine yürekten inanıyorum.sırrını çözüp bizede anlatırsın artık.bende öyle rüya görsem keşke de gerçek yaşamla bağlıntıyı kurup uçuşa geçebilsem canım sıkılınca : )

    selametle

     


    -----------------------------

    hocam ben kendi isteğimle uçamıyorum. rüyada uçtuğumu görüyorum. bu rüyaları da istediğim zaman göremiyorum :(


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    EcHoLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaş hangi maddeyi kullanıyorsun bu kafaya erişmek için ben enson bir madde kullandım ölmüş dedemle sohbet ediyordum senin takıldın madde nedir


    -----------------------------

    madde yok, rüyamda görüyorum hacı :) hani rüyanda koşarsın ya, bende uçuyorum :))))


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
Toplam Hit: 4170 Toplam Mesaj: 26