Saat 7.30 Da Etkili Kalkma
-
merhaba müridler ben sodes e gidiyorum ama sabah erken kalkamıyorum nasıl erken kalkabilirim .şimdi erken yat diyceksiniz ama öyle diel saat 10,12,12 gibi yatıp şimdiden saolun
-
aslında bi yönterm biliyorum ama:/ sabah kalktında kuş gibi oluyosun.
-
ONEMINUTE bunu yazdı
aslında bi yönterm biliyorum ama:/ sabah kalktında kuş gibi oluyosun.
kadın-masaj-alkol ve kimyasal dışında nedir bu yöntem ? :)
-
myblackworldweb bunu yazdıONEMINUTE bunu yazdı
aslında bi yönterm biliyorum ama:/ sabah kalktında kuş gibi oluyosun.
kadın-masaj-alkol ve kimyasal dışında nedir bu yöntem ? :)
adam gibi bir etken :)
-
dün akşam 8'de yattım bugün gece 3'te kalktım mesela ben. final dönemlerinde sabah 9:30'da sınav oluyor ben de genelde 6 7 gibi yattığımdan uyumayıp gidiyorum bok gibi geçiyor sınavlar. uykuyu bi gün döndüreyim dedim 2 gün önce öğlen 11'de yattım sonra o 2 oldu sonra 5 oldu dün 8 oldu bugün de 10 gibi yatarım. yıllardır bu problemi yaşıyorum çaresini bulamadım bundan başka. tabi işinin gücünün olmaması gerekiyor öğlen vakti yatan adam ağır işsizdir sonuçta.
-
alışkanlık edinmen lazım, 2.30 da yatarım biraz zorlanırım, 5.30 da yatarım kalktığımda rüyadaymış gibi hissederim ama 7.30 da kesinlikle kalkarım. (1 sene oldu bu alışkanlığı edineli.)
kvasir tarafından 05/Oca/13 16:03 tarihinde düzenlenmiştir -
pixies - where is my mind şarkısını alarm sesi yaptım. (diğerlerinde olmuyor bu etki)
ondan sonra telefonu yatmadan salona koyuyorum. alarmın sesi apartmanı inletmesin diye alarma koşarken uyanıyorum.
-
7:30 da alarmın çaldığı gibi ölüyomuş gibi hissetsende duyduğun an kalk. 5dk daha yatayım 10 dk daha yatayım deme.. b i süre sonra vücudun istemesede alışır.
-
Benimde sabah 7.15 te servis kalkıyor.
15 dk yürüyorum servise.
Sabah 6 da telefon çalıyor.
Erteleye erteleye 6.55'te uyanıyorum.
5 dk da hazırlanıp çıkıyorum :D 4 yıldır bu şekilde. :D
-
Branxian bunu yazdı
Benimde sabah 7.15 te servis kalkıyor.
15 dk yürüyorum servise.
Sabah 6 da telefon çalıyor.
Erteleye erteleye 6.55'te uyanıyorum.
5 dk da hazırlanıp çıkıyorum :D 4 yıldır bu şekilde. :D
Çok şükür erken kalkma derdim bitti ama erken kalktığım yıllarda hep böyle kalkardım atıyorum 7'de kalkacaksam yarım saat 1 saat önceye kurup erteleye erteleye anca kalkardım arada kalkamazdım tabi :D
darkroques61 tarafından 05/Oca/13 16:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Eski alarmı saatler var çok ses çıkaran ondan al uzakta bırak kur uyanınca yürüyüp kapat yüzünü yıka tamamdır
