Sağa Çektim Bekliyorum
-
cok süper bi yazi yer yer kendimden bisiler buldumm..
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtulmuş en azından bu kaostan. Ne mutlu ona.-----------------------------
önemli olan kurtulmak değil ama işte... en azından bu şekilde
-
Gerçekten güzel bir yazı her insanın hayatından bir kesit var.
-
Guzel !
-
dershaneye gidiyorum gelince bukayım bu kunuyu bi post atayım (:
-
etkileyici güzel bi hayal ürünü yazı.
-
Çarpıcı bi rehber olmuş bravo.
en cok bu bölümde doruğa ulaşmış
;
Okul dışındaki kızlara yöneldi ilgisi. Yaşça büyük, tecrübeli ağabeylerle
gezmeye başladı. Çok şey öğrenebilirdi onlardan. Öğrendi de. Caddelerde
gezip, gelen geçen kızlara laf atmaya başladı. "Üf ağabey, şu kıza bak,
çok güzel." "Hakikaten Hüseyin, ne kız bee? Sana bakıyo oğlum, asıl şuna."
"Yok ağabey şu gelene asılayım. Baksana o daha hoş. Değil mi Ali ağabey?"
Değildi maalesef. "Daha hoş" deyip laf attığı kız, Ali abisinin
kızkardeşiydi. Birkaç küfürle paçayı kurtardı. Sahipsiz kızlara asılmak
iyiydi, sahipliler ise bacımız olurdu. Ama sahipsiz dediklerimiz de bizim
gibi birilerinin ablası yahut kardeşi değil miydi? Acaba şu an ablasına
kim nerede laf atıyordu? -
bu ne yaman celişki :|
güzel yazıydı sagol 8)
-
okumamazlık etmeyin uzun diye
gerçekten güzel bi yazı...
-
güzel yazı
