folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sağa Çektim Bekliyorum



Sağa Çektim Bekliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    35ygt45
    35ygt45's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    Çok güzel bir yazı.Yazanın eline paylaşanın beline sağlık :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

      benim eski zamanımı anltıyor sanki hatta şimdikinide

      ama ben sağa yada sola çekmedim arabayı tek düze bir istikamette sürdüm. bazen tosladım bazende bana tosladılar.

       maddi olarak çok zarar gördüm. yıllarımı kaybettim.pislik insanlardan heryeri kapris olan tiplerden bir şeyler öğrenmek zorunda bıraktılar bu milleti. yine bu tipleri bir yerlere gizli güçler veya torpiller bir yerlere getirdi. ağız kokusunu milletce çekmek zorunda kaldık. karşımdaki yanlış olunca büyük küçük zayıf güçlü farketmeden daldım bunlara . daldımda ne oldu ? en çok zarar gören yine kendim oldum. baktım ki madem bu pislikler güçlü ve paralı o zaman bunları bileğimin hakkıyla elde etmenin ahlaki yollarını aradım . güç bela uzun senelerde elde ettim. şimdilerde ise kodummu oturturum diyen tiplerden yine olmadım.


    Temel adalettir .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    Sağa çekip bekleyenlere bi' kişi daha eklendi :)

    Sağol hocam güzel yazıymış :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    güzel yazıymış, ama buradan çıkarılacak derslerden biri bu adamın ingiliz olmadığıdır yoksa sağa çekmez di mi :D bu saçma mesajı yazmamın sebebi ise daha sonra konuyu bumlabilmem içindir ciddi konuya geyik olarak görülürse affola.

    Metallica Rules
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    tamamını okudum saga çekmek yerine yoluma devam edip herkezi ezecem:))

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkan360
    berkan360's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2008
    Erkek

    çok güzel bir yazı.. bazen bende sağa çekmek istiyorum fakat  korkuyorum o da suç olur mu acep die?

    neyse teşekkürler böle anlamlı bir yazının paylasımı içiinn...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Bunu bütün anne-babalara okutmak lazım.

    Hatta okuldaki hocalara, yoldan geçenlere bile.

    Kimin ne halt yediğini bilen yok. 


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    saga cekmek yerine,

    serefsizlik oldugunu bilsende arada bir oyunu kuralina gore oynamak lazim diye dusundum bir an...

    cunku o insan yerinde olmak istemedim.

    gunumuz toplumunda her konuda o derece saf iyi niyetli dusunmek (bir cocuk gibi) sanirim hayati profesyonel yasamamak oluyor.


    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    ne güzelmiş bu yazı ya uzun diye okumamıştım :Dtşkler yazaada buraya koyanada
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    iyiymiş ya baştan sona okudum güzel.

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 10919 Toplam Mesaj: 54