Sanaldarbe Hakkında
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
site açık ama
-----------------------------foruma ulaşabiliyormusun :)?
-
cigicigi acik. ama oda gitmez artik. santranc sitesine dondu iyice :D
-
spymaster ı açmışlardı hâla açıkmı bilmiom osuruktan bi ortam
-
sanaldarbenin kurucularından reboot hacki bıraktı. latent de kendi havasında takılıyordu.
reptile'den haberim yok.
güzel siteydi..
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
sanaldarbenin kurucularından reboot hacki bıraktı. latent de kendi havasında takılıyordu.
reptile'den haberim yok.
güzel siteydi..
-----------------------------rebootu hatırlar gibiyim linuxla ilgili bişeyler vardı avatarında değilmi? askerdeydi ben en son girdiğimde çok oldu ama gireli
-
karthoroz guzeldi
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------karthoroz guzeldi
-----------------------------
hahaha karthoroz mu :D şahin k nın filmleri wardı paso :D -
http://www.cehennem.com/login.html
beta üye alımı felan diyorlar.
Cehennem 97 mi 98 yılında porno siteydi.
ben tahrip.com a ne oldu onu merak ediyorum.
-
spysnake de aktif değil yani pek bişey yok. sohbet anca . cigicigiden mahkeme kararıyla durdurulma var yanılmıyorsam. yani hack yayını yapmaları yasak. tbt'de öyle hack sitesi gibi değil tamam o işlerdede eli var ama çok aktif değil.
-
iskorpiçx :D o duruyo hala ona gidin :D
