Sanaldarbe Hakkında
-
up
-
MagicSword bunu yazdı:
-----------------------------
Sevgili mürid arkadaşlarım. Sanaldarbe diye bir forum sitesi vardı. Seneler önce çok vakit harcadığım bir forum sitesiydi tbtyide onlar sayesinde tanımıştım. Bu foruma neler oldu neden kapatıldı bilginiz varmı çünki bayağı zamandır uğramıyordum ve baktığımda yapım aşamasında gibi şeyler yazıyor. Bilgisi olan müridler bilgilerini paylaşabilirlermi nezaman kapatıldı nezaman açılır gibisinden
-----------------------------evet Sanaldarbe diye bir sitemiz vardı. bende yıllarca takıldım. özellikle 2005 de en hit yıllarını yaşadı. bende öğrendiğim birçokşeyi orqada öğrendim. hatta tbt ilede sanaldarbe forumlarında tanıştım. yanlış hatırlamıyorsam forum 2 kere falan veri kaybı yaşadı. neredeyse tüm database 2 kere bi şekilde silindi gitti. en son Latent tekrardan kurdu ama ne yapıldıysa eski kullanıcılarını toplayamadı eski ortamı olmadı, Latent de forumları kapattı. şimdi halen hosting işleriyle ilgileniyor kendisi. profesyonel olarak yapıyor, vergi mükellefi. LaTenT msn'de ekli bende domain'lerimi ondan alıyorum. ama sanaldare konusunda ser verip sır vermiyor. umarım güzel birşeylerle ortaya çıkacaktır.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
eskilerden kalan var mı ya?
mavrahane
kurtadam (çok çok eskilerden)
hackerpowers
spymastersnake
cehennem
cigicigi
galiba bi tek tahribat kalmış eskilerden. bunlara noldu bilen var mı?
-----------------------------kurtadam hackerpowers cehennemi bilirim ne günlerdi :) şurdan nostalji yapabilirsin http://www.archive.org/web/web.php
-
oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------
MagicSword bunu yazdı:
-----------------------------
Sevgili mürid arkadaşlarım. Sanaldarbe diye bir forum sitesi vardı. Seneler önce çok vakit harcadığım bir forum sitesiydi tbtyide onlar sayesinde tanımıştım. Bu foruma neler oldu neden kapatıldı bilginiz varmı çünki bayağı zamandır uğramıyordum ve baktığımda yapım aşamasında gibi şeyler yazıyor. Bilgisi olan müridler bilgilerini paylaşabilirlermi nezaman kapatıldı nezaman açılır gibisinden
-----------------------------evet Sanaldarbe diye bir sitemiz vardı. bende yıllarca takıldım. özellikle 2005 de en hit yıllarını yaşadı. bende öğrendiğim birçokşeyi orqada öğrendim. hatta tbt ilede sanaldarbe forumlarında tanıştım. yanlış hatırlamıyorsam forum 2 kere falan veri kaybı yaşadı. neredeyse tüm database 2 kere bi şekilde silindi gitti. en son Latent tekrardan kurdu ama ne yapıldıysa eski kullanıcılarını toplayamadı eski ortamı olmadı, Latent de forumları kapattı. şimdi halen hosting işleriyle ilgileniyor kendisi. profesyonel olarak yapıyor, vergi mükellefi. LaTenT msn'de ekli bende domain'lerimi ondan alıyorum. ama sanaldare konusunda ser verip sır vermiyor. umarım güzel birşeylerle ortaya çıkacaktır.
-----------------------------insan ister istemez özlüyor arkadaşım pm ile latentin msn adresini atabilirmisin bana
-
"Cehennem ekibindeki herkesin profesyonel hayatlarında ki yoğunluktan dolayı Cehennem ateşinin tekrar yanması biraz uzun sürecek.. "
Cehennem.com'un anasayfasında en son girilen haber . Benim hiç profesyonel hayatım olmadı abü sizlerin profesyonel hayatı afiyettedir inşallah..
-
beyler çok özledim ya la hasret giderelim :/
-
hasret bitti, hacker
ArduouS geliyooorrr. -
Ah be neydi o günler yine hatırladım ve hüzünlendim
