Şans Dileyin Hacılar !
-
+1 derken ? :D birim ne?
-
Tüm makinalar xp biz çakallık yapıp bilgisayarların Anakartlarının modelini alıyoruz şuan.
25-30 Gb'lık oyun var hepsini kopyalıyıp atıyoruz zaten.
Yüklediğimiz programlarda hertürlü chat programı Akınsoft Deepfreeze
Bütün tarayıcılar vs vs
Patron '' Maaşınızla yazın tatil yapıcam '' dedi haha :D
-
RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------
+1 derken ? :D birim ne?
-----------------------------500 yetale hocam :D
-
oyun kısmı sakıncalı, oyuna göre değişir, şimdi gidip de Homefront 2011 i yüklersen unut sen bu iddia yı, ama gidip gta- vice city yüklersen ha durum değişir.
-
hacım daha vaktin var git kendine xp modifiye et tüm makinaların driverlerini bul şimdi cdye at başka birşey olmasın kuracağın msndi office di tarayıcıydı filan hepsini at kurulum cdsine. sonra hızlı flashlardan al 20 tane. cips çekirdek kola neyim al yanına saat 1 de çok güzel filmler başlıyor 3 e kadar izlersiniz onuda.
30dk kurulum sürer 32 lik bir flash bul en hızlı aktaranından hdd fazla zaman kaybettirebilir 40 50 mb atarsın saniyede flashla
-
hepsine aynı anda formata başlatırsan tabiki yetişir.
bilgisayarların özelliğinede bağlı tabiki ama şuda varki bazı driverler var hiçbiyerde bulunmuyor. makineler çok eski değildir inş.
-
bütün makinelerin 40 dk da driver + format + proğram vs. tamamdır.
kalan 1 saate 30 GB oyunları da birbirine kopyalayarak halledebilirsin.
100 dk da işlem tamam kalan dk lardada kahve keyfi xD
-
düşünsene sen tam işe başlıyorsun, iddiayı kazanacaksın, o sırada elektrik gidiyor ?
ya da düşünsene tam işe başladın, o sırada cdler bozuluyor ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada cır cır oluyorsun, tuvaletten çıkamıyorsun ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada burnundan bir damla sümük klavyeye damlıyor ve pc kısa devre yapıyor ?
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
düşünsene sen tam işe başlıyorsun, iddiayı kazanacaksın, o sırada elektrik gidiyor ?
ya da düşünsene tam işe başladın, o sırada cdler bozuluyor ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada cır cır oluyorsun, tuvaletten çıkamıyorsun ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada burnundan bir damla sümük klavyeye damlıyor ve pc kısa devre yapıyor ?
-----------------------------Dusunsene bu yazindan sonra sandalyeden kalkiyim derken takilip, kafayi parkeye olagan gucunle carpiyorsun!
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
düşünsene sen tam işe başlıyorsun, iddiayı kazanacaksın, o sırada elektrik gidiyor ?
ya da düşünsene tam işe başladın, o sırada cdler bozuluyor ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada cır cır oluyorsun, tuvaletten çıkamıyorsun ?
ya da düşünsene tam işe başlamışsın, o sırada burnundan bir damla sümük klavyeye damlıyor ve pc kısa devre yapıyor ?
-----------------------------Dusunsene bu yazindan sonra sandalyeden kalkiyim derken takilip, kafayi parkeye olagan gucunle carpiyorsun!
-----------------------------
mümkün hocam :))
