Şans Dileyin Hacılar !
-
Beyler yaraklara geldik :D
Tamam başladık attık formatları 1-2 Cd bozuk çıktı tekrar baştan yükledik.
Saat 12'de tam başladık 12,40 Gibi bitti formatlar.
Sonra Driverlar sorun çıkarttı biz bütün makinaların driver'ını almıştık.
Hepsinin interneti fıs çıktı Amk.
Tek makinadan hepsinin driver'ını indirdik zar zor.
Programları falan kabaca yükledik Şuan hala uğraşıyoruz 10 tane makina tamam.
İnce ayarları kaldı ( Ağ ayarları Güncelleştirmeler vs. )
Çok kötü oldu bu vurgun bize gitti maaş falan yalan oldu amk.
Taktığımız 2-3 Dvd room'da sorun çıkarttı değiştirdik.
Şimdi yeni bir iddia çıktı Diğer cafede 20 Makinalı oraya 6 Saatte 4 Kişi ile format atıcaz tamamlarsak 2 katı maaş olucak
Götlere geldik Hacılar :F :F
Cd roomların azizliğine uğradık bildiğiniz.
-
Her zaman kasa kazanır hacı
-
Daha bu saate kadar sürücüler hallolmadıysa senin işin zor. En fazla zaman alacak kısım oyunlar ki sen zaten zamanın çoğunu harcamışsın.
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Her zaman kasa kazanır hacı
-----------------------------:D
-
driverları felan çaktırmadan daha önceden hazırlayaydınız hacı keşke
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Her zaman kasa kazanır hacı
-----------------------------
ii güldüm ya :D
hacı size geçmiş olsun :D -
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Her zaman kasa kazanır hacı
-----------------------------
Borcu vardı bana yalan oldu de sana -
Ben yapamayacaksınız dedim değil mi :) tahribatta bir tek ben dedim bunu :D
-
hacı hazırlık görmeden işmi görülür.önceden dvd-rw leri denerdiz.
-
dostum dediğim progu kullan driverler için.... rokobozz driverpack
sürücüler kahpelik yaptı demek. vay amk sürücüleri :))
