Şans Dileyin Hacılar !
-
kanka 2.5 GB boyutunda Rokobozz Driverpack programı var tam senin işini halleden cinsten...
1 Kişi 4 PC yi aynı anda 4 CD ile formatlarsa erkenden biter
Bence formattan sonra pc ye teamwiew i kur ikisini aynı anda hallet tek masadan :D
-
Bir sorum olacak arkadaşlar.
makineler aynı olduğunu farzedersek eğer;
aynı ağ içinden tüm pc lere otomatik olarak nasıl format atarız?
mesela birine yedeği yüklerken hepsine birden yüklenecek yedek. bunu hangi program yapar?
acronis in böyle bir özelliği yok
< id="editor1" style="display: none;" cols="115" rows="22" name="message">>
< name="submit" ="submit" value="Gönder Gitsin" /> < name="" ="" value="Sıfırla" /> -
uzaktan baglatı ile destek verelim hoca nası fikir 2 saat yaparız de patrona 1 maaş daha iste biz bölüşürüz müriterle :))))))))))
-
Bu maçı alacaz başka yolu yok....
20 cd kopyalama işlemi başladı..
-
işi bilen adam dediklerinin hepsini 2 3 saate halleder her makina format zart zurt kısa işler mesele oyun yükleme meselesi o kasar sadece
driver için devid.info var donanım kimliğini yaz direk indirirsin ordan
format için ise wallaha dieck bi sey yok istiosan 20 dk da 100 tane makinasına format atarım işletim sistemi driverlerini kurarım ama bana kendi alanını vereck yani gel kafeme kur dieck :) digerleirni ben hallederim 20 dk ;)
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Bir sorum olacak arkadaşlar.
makineler aynı olduğunu farzedersek eğer;
aynı ağ içinden tüm pc lere otomatik olarak nasıl format atarız?
mesela birine yedeği yüklerken hepsine birden yüklenecek yedek. bunu hangi program yapar?
acronis in böyle bir özelliği yok
-----------------------------acronis workstation ile ağ üzerinden halledebilirsin
-
20 makine 1 gecede kolay değil... Ön hazırlıklarınızı çok iyi yapın.
-
hepsi aynı makinaysa ghost yöntemini kullansana.
-
merak etme hocam maaş cepte... Tek başıma 11 adet bilgisayarı olan kafeye 4/5 saatte bitirdim ve hemde tek başıma. Sizde 5 kişisniz adam başı 4 pc anasını ağlantırsınız meraklanma.
-
Şuanda Cd sürücüsü olmayan pclere Sürücü takıyoruz.
20 tane otomatik xp cd'si çektik.
20 Tane Cafe format sonrası cd'si çektik.
Fazla Dvd sürücüsü yoktu evden getirdik :D
Bütün pclerin driverları indi.
1 saat içinde gidip cola-çekirdek-çerez alıcaz herşey tamam :D
Ayrıca pcler aynı değil arkadaşlar tekrar hatırlatayım.
