Şans Nedir ? O Ne Lan ?
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
biraz etrafınıza baksanız aslında şanssızlığın ne olduğunu göreceksiniz (bi de açıklama mı bekliyorsunuz ? Evet açlıktan işkenceden ölenler uzcu olmadan doğanlar ki bir arkadaş edindim adam hayat dolu ya utanıyorum kendimden geçen gün bişey açacaktım dişinle aç dedi sonra pardon senin ellerin var di mi dedi nasıl bi his tarif edemem ellerim var diye kötü hissettim bi an kendimi. Şimdi arkadaşlar çok basit şeyleri kafaya takıyorsunuz bizler şanssız değiliz çok afedersiniz ama kendi bahanelerimizden korkan insanlarız adım atmaya çekinen insanlarız belki de. Kimseyi yadırgamak için demiyorum, aklımda kalan bi iki msja göre yorum yapacağım birinin kızın karşısına çıkacak kadar özgüveni var insanlar hangi sebeplerle geri planda kalıyor elin ayağın düzgün öteki arkadaş kırmızı ışığa geldim diye şanssız hissediyorsun belki kendini ama o araca binemeyip ki bazen otobüs parasını bile denk getiremeyen insanlar var beyler dertlerimiz dert mi hakkaten yoksa derdimiz dertsiz olmak mı ?)
-----------------------------haklısın hacı bu konuda
ama benim anlatmak istediğim o değil..
-
-
Şanslı biri için şansızlık düşünce penceresinden başka bişey değildir... Malesef şanslı bir insan iş işten gecinceye kadar şanslı
bir insan şanslı olduğunun farkına varmıyor. Mesela kendini ele al... Dün bugünden daha iyiydin. Ama bunun farkına bugün vardın. Ama bugünü yaşıyoruz ve artık çok geç, anladın mı? İnsanlar ellerindekilerle mutlu olmuyorlar. Her zaman başkalarının şansa sahip olduklarını düşünüyorlar...
ben yazmadım lan luckey number slevin filmindeki haham böyle diyodu güzel filmdir tavsiye ederim :)
velhasıl-ı kelam bügün şanssız olduğunu düşünüyosun ama belki yarin daha da şanssız olacaksın yani aslında dün şanssız olduğunu düşünmene rağmen yarına göre daha şanslıydın öle bişeyler işte...
-
paranın bile dik geldiği biriyim :( şanstan mı bahsediyoz
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
biraz etrafınıza baksanız aslında şanssızlığın ne olduğunu göreceksiniz (bi de açıklama mı bekliyorsunuz ? Evet açlıktan işkenceden ölenler uzcu olmadan doğanlar ki bir arkadaş edindim adam hayat dolu ya utanıyorum kendimden geçen gün bişey açacaktım dişinle aç dedi sonra pardon senin ellerin var di mi dedi nasıl bi his tarif edemem ellerim var diye kötü hissettim bi an kendimi. Şimdi arkadaşlar çok basit şeyleri kafaya takıyorsunuz bizler şanssız değiliz çok afedersiniz ama kendi bahanelerimizden korkan insanlarız adım atmaya çekinen insanlarız belki de. Kimseyi yadırgamak için demiyorum, aklımda kalan bi iki msja göre yorum yapacağım birinin kızın karşısına çıkacak kadar özgüveni var insanlar hangi sebeplerle geri planda kalıyor elin ayağın düzgün öteki arkadaş kırmızı ışığa geldim diye şanssız hissediyorsun belki kendini ama o araca binemeyip ki bazen otobüs parasını bile denk getiremeyen insanlar var beyler dertlerimiz dert mi hakkaten yoksa derdimiz dertsiz olmak mı ?)
-----------------------------bill geyts,rahmi koç,sabancı ailesi,petrol kralı şeyh bilmem kimler...
bunlara göre de sen şanssız bahtsız bi adamsın hocam.
şans göreceli bişey bulunduğun ortama göre değerlendireceksin.
örnek;tek bacağı olmayan biri iki kolu olmayan birine göre şanslıdır...
bu arada ikimizde aynı tarihte üye olmuşuz...
-
ne anlatmak istediğini çok iyi anladım kardeşim. Ben sana bi de şöyle bişey diyeyim 18 görüyorum yaşını belki doğru belki yanlış neyse mevzu bahis şu zamanla kafana taktığın şeylerin aslında ne kadar kofti olduğunu anlayacaksın inşallah daha büyük şanssızlıkların olmaz yine ama bak sen ne güzel paylaşabiliyosun da derdini ama bazı şeyleri insan kendine bile itraf edemiyor.
ne olark görürsün beni bilmem ama tavsiyem bişeye müdahale edebiliyosan durma müdahale etme şansın yoksa düşünme.
-
antivir-US bunu yazdı:
-----------------------------
bill geyts,rahmi koç,sabancı ailesi,petrol kralı şeyh bilmem kimler...
bunlara göre de sen şanssız bahtsız bi adamsın hocam.
şans göreceli bişey bulunduğun ortama göre değerlendireceksin.
örnek;tek bacağı olmayan biri iki kolu olmayan birine göre şanslıdır...
bu arada ikimizde aynı tarihte üye olmuşuz...
-----------------------------
bana kalırsa şans fırsatlara sahip olma durumudur. Bu fırsatları değerlendirip değerlendirememe şans değildir bu iradedir. Aynı neticeler karşısında hayat sana farklı cevaplar mı veriyor ? Göreceli değil bence insan kendini kendi ile kıyaslamalı dün ne yaptım yarın ne yapmalıyım nerde olmalıyım hani farkındayım biraz konudan saptı ama " adam doğuştan şanslı şans olcak" diyip salarsan tembellik olur bi bok olacağı varsa o da olmaz. Ayrıca birileri kaybetmeli birileri kazanmalı.
ayrıca kendimi yukarıda saydığın insanlardan daha şanssız görmüyorum bill gates, rahmi koç, sabancı vs bu adamların sahip oldukları gökten inmedi fırsatları değerlendirdiler belki çaldılar çırptılar ama gökten inmedi ancak bunların çocukları yani miras sahipleri konmuş olacak fakat maddiyat benim için şans konusunda kıstas değil
adam yolda yürür para bulur, adam oyuncak araba alır kendi için alıcısı çıkar bayi olur. adam mendil getirtir yurtdışından çocuğu için distiribitörlüğünü alır. şimdi kaç kişi güvenipte kalkışabilir Bu tarz işleri (yolda para bulma mevzusuna gelince zamanımızın çoğunu bilgisayar başında geçiriyoruz evimizde olan sıcak yemeği bile farketmediğimiz olmuştur ama bişeylere sahip olabilme elde edebilme potansiyelimiz var şans budur -
Andrei müridiyle tanış , kendini daha iyi hissedersin o tam acıların çocuğu :)
-
bloodmage bunu yazdı:
-----------------------------
Andrei müridiyle tanış , kendini daha iyi hissedersin o tam acıların çocuğu :)
-----------------------------valla konuya ilk ben mesaj atacaktım, hatta mesajı yazdım "nickimin altında yazan sıfatı oku" diye sildim sonra vazgectim :D
yıllardır sayısal oynarım, amorti bile cıkmadı hayatım boyunca.
sanssısız yapacak bir sey yok.
-
Şanssızlık konusunda bir aralar bende bayağı takıntı yapmıştım kendime.
Diyeceğim o ki ;
Bir olayda kendini , o konuda şanslı olmuş bir insanla kıyaslaman gayet doğal.Peki o konuda şanssız olanlarla neden kıyaslamıyorsun.
Yaşamımızda bu hep vardır.
Bir yanda kıza sen tam açılacakken bir şey olur ve açılamazsın.
Diğer yanda başka bir insan kıza açılmak için konuşacak dili yoktur.
Bir yanda sen iddiayı tek maçla kaybedersin.
Diğer yanda başka biri tek maçla evini arabasını kaybeder.
Hangisi şans.
Hangisi değil.
Sen seç hacım.
