Şans Nedir ? O Ne Lan ?
-
işinizi şansa bırakmayın :) şans uzun vadede kaybettiren faktördür hayatta
-
işi şansa bırakmak deği mesele
mesele asıl mesele işin seçenek kısmana bile gelemiyo olmasıdır :D
örn: 2 seçenek olur %50 şans ın olur ama bende o seçenek bile sunulmuyo :D
mesele bu
-
Bende böyleyim üç aşağı beş yukarı yaşıyoruz işte idare etmeyi öğrenirsin yakında
-
bu dünyada kimse kimseden üstün değil.Kimisinin zekası, kimisinin tipi, kimisinin parası, kimisinin yeteneği.
Sende ne varsa onu fark et ve geliştir.Eğer geliştirmezsen daha çooookkk bende şans yok dersin.
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------
Sana candan bi 'Hoşgeldin' diyorum kardeşim.
-----------------------------Süper loto
Düşün 7-8 hafta çıkmamış, rakam olmuş anasının gözü
Bir hafta uğraşıp 60 rakam buluyosun, 54 rakam üzerinden çekiliyo süper loto, en kötü ihtimalle karışık olarak kaç sayı bilirsin
"1" o da 6 sayısı : ))
İddia oynarsın
7 de 6 gidersin, 7 maç 90+2 de gol olur yatar
Çok acelen vardır
5. kattasın asansöre binersin boş diye, sıfıra basarsın, senden önce biri 18 katlı binada 17 ye basmıştır, direk oraya çıkarsın, sinirden dellenirsin...
Tatile gidersin yağmur yağar, sonrasında grip olursun boku çıkarArkadaşınla buluşcaksın diye başka plan yapmazsın, işi çıkar
Ve sonunda böyle yaşamaya alışırsın : ))
Aramıza hoş geldin...
-
——---------
-
pozitif ol gelir seni bulur .şans yok diye de salma kendini
-
hacı seni anca hamam paklar..
