folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şans Nedir ? O Ne Lan ?



Şans Nedir ? O Ne Lan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    işinizi şansa bırakmayın :) şans uzun vadede kaybettiren faktördür hayatta


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    işi şansa bırakmak deği mesele 

    mesele asıl mesele işin seçenek kısmana bile gelemiyo olmasıdır :D

    örn: 2 seçenek olur %50 şans ın olur ama bende o seçenek bile sunulmuyo :D 

    mesele bu 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Bende böyleyim üç aşağı beş yukarı yaşıyoruz işte idare etmeyi öğrenirsin yakında


    Avukat/Hukukçu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    bu dünyada kimse kimseden üstün değil.Kimisinin zekası, kimisinin tipi, kimisinin parası, kimisinin yeteneği.

    Sende ne varsa onu fark et ve geliştir.Eğer geliştirmezsen daha çooookkk bende şans yok dersin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_Y
    C_Y's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2008
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sana candan bi 'Hoşgeldin' diyorum kardeşim.


    -----------------------------

     

    Süper loto

    Düşün 7-8 hafta çıkmamış, rakam olmuş anasının gözü

    Bir hafta uğraşıp 60 rakam buluyosun, 54 rakam üzerinden çekiliyo süper loto, en kötü ihtimalle karışık olarak kaç sayı bilirsin

    "1" o da 6 sayısı : ))

     

    İddia oynarsın 

    7 de 6 gidersin, 7 maç 90+2 de gol olur yatar

     

    Çok acelen vardır

    5. kattasın asansöre binersin boş diye, sıfıra basarsın, senden önce biri 18 katlı binada 17 ye basmıştır, direk oraya çıkarsın, sinirden dellenirsin...


    Tatile gidersin yağmur yağar, sonrasında grip olursun boku çıkar

     

    Arkadaşınla buluşcaksın diye başka plan yapmazsın, işi çıkar

     

    Ve sonunda böyle yaşamaya alışırsın : ))

     

    Aramıza hoş geldin...

     

     

     

     


    Yok artik...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    ——---------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    pozitif ol gelir seni bulur .şans yok diye de salma kendini


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hacı seni anca hamam paklar..


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 4679 Toplam Mesaj: 39