Sansüre Karşı Yürüyüş - 17 Temmuz 2010
-
Tarih : 17 TEMMUZ 2010 Yer : TAKSİM MEYDANI Saat : 17:00
İnternet’te uygulanan sansürü protesto etmek için 17 Temmuz 2010 Cumartesi günü Taksim Meydanında buluşuyor, temel hak ve özgürlüklerimiz için yürüyoruz.www.sansurekarsiyuruyus.com
Şu an internet aleminde popüler olan ekşi,uludağ,inci,bobiler,fizy,zaytung gibi sitelerdende adamların bulunacağı bu yürüyüşe -kendim yüzde doksan gelemesemde- tahribat.com'u birilerinin temsil etmesini isterim :)
-
konusu açıldı cabaladık ama tutmadı abi
-
tbt olarak grup yoksa
inci sözlük grubunda girerim işim çıkmassa.
http://www.tahribat.com/Forum-Sansure-Karsi-Yuruyus-114970/
-
inci geliyorsa olay çıkar küfür ederler orda sopalar konuşur.
Bide tahribat giderse daha beter olur amq -
Ulan zaytung kadar toplanamadık ya ne diyeyim.. :|
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Ulan zaytung kadar toplanamadık ya ne diyeyim.. :|
-----------------------------
satıcı adam çok :) hersene 1 kere ankarada toplanıyoruz gelmeyenler banlanıyor -
Hoca biber gazı yemeyelim.
Size bir polis arkadaşımın anısını anlatayım. İstanbula gidiyor gezmeye protesto falan var çevik basıyor biber gazını hemen oradada limon satıyor adamın biri iyi geliyormus gaza 1 tl
gösteri diyince aklıma geldi :d
-
destekliyorus
tbt tşörtleriyle orda olmak 100-200 kişi olmak... :)
-
gönül ister ki 100 kişi tbt tişörtleriyle ortalğın tozunu attırsın :)
-
heh inciyse, bide tbt gidiyosa olay çıktığında bi kaç dava olur, yine tbt kapatılır açılır, bir kaç kişinin ismi tbt de geçer..
Az kaldı tbt toptan ergenekona gidicek, bizide alıcaklar.
-
en azından bi kaç kişi temsilen gidip biz de varız biz de destekliyorz mesajı vermeli. bu kadar uzak durmayın
