Satılık Bisiklet Kastamonu..
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------2 saat önce aldım sedona 761 550 tl saydım gördüm aldım :D niyeti varsa gürür beğenir alır adam
-----------------------------sen o bisikleti aldın ama emoş seni satacakk :D
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------Hocalar görerek almanızı tavsiye ederim sonra iade etmeniz mümkün degil malumunuz kargo ücreti. 20-25 tl tutar. Kastamonudan mürit varsa bence onlar için daha iyi
-----------------------------tmm 15 lira vereyim uyarmı ?
-
yok hocam kafamdaki fiyat 50 TL pazarlıksız
-
kargo senden 50 tl ?
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------yok hocam kafamdaki fiyat 50 TL pazarlıksız
-----------------------------Aslında çok iyi fiyat. Ama kargo ücreti felan fazla gelir. Tanıdık bir otobüs şöförü ayarlarsanız, kargo ücreti de vermenize gerek kalmaz. Kargo ücreti 30 dan fazla tutar.
-
Bu kadar da ölücü olunmaz arkadaş ya ayıptır,
-
15 TL ye de gidin bisiklet tekerleği alın be.
-
fiyat gerçekten gereğinden iyi sadece biraz paslanmış diyorsun. Bence kaçmaması gereken bir fırsat lakin kargo hakkaten de (alıcıya göre) biçmiş olduğun değere yakın gelebilir.İstanbuldayım pek bisiklet kullanmam hatta ne zamandır sürmeldim ama beni cezbetti getirmek problem olmasaydı...
-
kargo ücretini bi öğrende ona göre alalım hocam :)
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------kargo ücretini bi öğrende ona göre alalım hocam :)
-----------------------------her ile göre hesaplayamayacağı için sanırım bizim. ptt kargodan kendimize göre hesaplamamız.Bize fikir verebilir
