Satılık Vatan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    son yılların şampiyonu (A)*ına (K)odum (P)artisi

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maqara
    maqara's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    gel vatandaş gel 70 milyon insanıyla, kullanılmamış yeraltı kaynaklarıyla satılık ülke var gel gel kelepir ülkeye gel...! 

    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    untouchables
    untouchables's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    satılır arkadaşlar satılır... bir devlet işçisi  2000 ytl aylık alırda sendikalar sömürücü olursa satılır.çoğunun iç yüzünü biliyorum.devlet memuru çalışmıyor arkadaşlar.  5 dak fazla çalışsa ek mesai ister.  işe girinceye kadar siyasilerin yanından ayrılmazlar.işe girincede kampet stand up  olur.tekstilde bir işçi aylık 800-900 (ekmesaisiyle birlikte) alırken, DSi bekçisi 2400 ytl aylık alıyor.devlet bunu vermezse sendikalar çalıştırmıyor.grev yapıyor.bırakın satılsın  o zaman daha çok işleyen verimli kurum oluyor.

    You set up her pickle which you loved
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _akSi
    _akSi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    bunların biçoğunun farkındayım satan satana Allah sonumuzu hayırlı eylesin umarım yeni bir osmanlı yada yeni bir atatürk doğarda bunlardan kurtuluruz çünki şu anda hepsi aynı şeye bağımlılığa hizmet ediyor galba neyse demekki ben gibi bu gerçekleri  takip eden varmış tebrik edderm duyarlılığın için

    _61_
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    FOXXLY ve pcBear'a

    siyasetten anlamadığnız sağı solu bilmediğinız,sadece parti sol partilerin adında sol yada cumhuriyet geçyor diye  diye sol  parti sandığnız belli ...birincisi sol partilere faşist parti dedim çünkü öyle  yani şu an onların izleldikleri politakaların (özellikle chp) hitler döneminde nasyonel sosyalist partinin izeldiği politaklardan farkı yok çünkü...anlatmaya çalıştığm şu bildiğiniz gibi sol; yenilikçi dışa dönük ilericidır ,batıya dahada yatkındır,batıdan aldığnı kendi coğrafyasının potasında eritip uyguluyan sistemdir sağ ise daha gelenekçi muhzafazakar ve geriye dönüktür fakat  günümüzde tüm sol partiler yada en basitinden chp bütün yeniliklere karşı tüm yapılan değişiklikler yada reformları kültürümzden uzaklaşmak yada yozlaşmak olarak görüyorlar halbuki bilmiyorlarki bu toplumu batı menşeili yapan yada onlara özendiren yıllardır devam eden fransa aşığı sol zihniyet.. ayrıca avrupa birliğnide istemiyorlar halbuki dünyada solun merkezi her zaman avrupa olmuştur çünkü dediğim gibi sol ilerici ve yenilikçidir avrupa ise ortaçağdan sonra dünyada her yenilikye öncüdür ama bizim faşist solcular nedensiz bi şekilde karşı çıkıyorlar anlamadım,dış ülkeleden gelen tüm yatırımlara yada yatırımcılara karşılar ayrıca hepsini düşman olarak görüyorlar ortada kanıt ws olmadan ha belki doğru fakat solcuların ne zaman buna karşı çıktıkları görülmüştürki  yada diğer sol partileri düşün özelleştirmeyi vatanı satmak olarak algılıyorlar benim okudğuım siyaset bilimi dersleri sağı solu bu gün ülkemizdeki gibi tanımlamıyor sol ne zamandan beri avrupya karşı çıkar olmuş ben alnamadım eğer ortada böyle bir durum varsa ben niye bilmiyorum yada sol ne zamandan beri ülkelerle iş biriliğ yapmalaylım içe kapanalım ws demiş şimdi birileri çıkar yok onlar cumhuriyeti koruyor yok onlar vatanı seviyor felan der yok madem vatanı seviyorlar her fırsatta illede vatan-millet-sakarya diyorlar o zaman bu solculuk değil milliyetçilik olur ama tarihte hiç bir zaman sol oluşumun millyetçi olduğu görülmemmiştir sol daima ulusalcıdır ulusalcılık ise hiç bir zaman günümüzde ülkemizde olan vitirn partilerinin(chp,dsp gibi solda popüler olan partiler) yaptıklarını benimsemez bu milliyetçilikse ortada sol parti olarak dolaşmasınlar benim anlatmaya çaçıştığmm bu anlamadıysanız bi kaç yorum daha yazarım sorun deil..siz bi kalkın baykalla hitleri bi karışılaştırın bakalım benzerlikler bulacaksınızdır  ha bide solun ezilen kesimin sesi olduğu söylenir bizim ülkemizde buda ters işliyor cumhuriyet kurulduğu günden beri ülkemizde sol kesim hep elit,maddi açıdan iyi olanaklara sahip olan kesim olmuştur,ezilen kesim ise hep sağ taraftadır yani kıssadan hisse ülkemzide sağ-sol olduğu gibi yada olması gerektiği gibi değildir bu yüzden sol partilere ben faşst diyorum we haklıydımda uç ideoloji partilerini tabiki dahil etmiyorum tkp ödp gibi partiler böyle değil onlar tam anlamıyla solu ifade etmekteler bence ama kimse kalkıpta chpye sol parti demesin yada solcuysa chpye oy wermesin chpnin poltiakarlı sağa dönüktür aksini idda eden varsada burdayım ...o yüzden benim ilk yazdğm yorumdaki ince dokundurmayı(faşist solcu) önce bi anlayın sonra konuşun pcbear kardeşim sen öss sorusu çözerken ben atilla yayladan siyaset dersi alıyodum... selametle...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    İptal bir konuda cok haklısın ulkemızde ne yazıkkı sıyaset olması gereken sekılde ıslemıyor bunu asla ınkar edılemez! Chp ye gelınce denız baykal kadar koltuk sevdalısı bır adam daha dunyaya gelmısdır bılmıyorum.... Sana sormak istediğim 1 soru var sen akp yimi savunuyorsun? ben öyle bir hava sezinledim... 


    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    akp'yi savuyorum ama chp'ye düşmanlık güttüğümden sölemedim bunları ne yazıkki olan gerçekler chp ne kadar sağ bi partiyse akp de o kadar sol bir parti bana göre zaten bu kadar çok oy almasıda hem yenilikçi olması hemde dindarlık,muhzafakarlık gibi kavramları çok iyi kullanması hem sağ hem sol kesimden oy almasını sağladı kısaca ülkemizde siyaset yada sağ-sol olayı dünyada oldğuğu gibi değil ve yine söylüyorum chp'nin son 4 yıldır izlediği politkalar sağa dönüktür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    1.si deniz baykalı günahım kadar sevmem cünkü parti basına gelı gelmez yaptıklarını bılıyorum

    2. si chp nasıl dındarlık vs. gibi konuları kullnarak oy topluyorsa akp özellikle dindarlığı kullanrak oy toplamıyormu? chp den ne farkı kaldı?

    3.. si anladığım kadarı iksadi idari bilimler fakültesinde okumussun mutlaka ekonomi derside almışşsındır! bir ülkede cari acık % kac veya ne kadar olursa o ekonmi kriz yaşar bana herkesin alıya bileceği dilden akademik dil kullanmadn açıklarmısın?

    4.. sü akp başa geldikten sonra Türkiyeye akan sıcak paranın genel kaynagı konusunda fikrin varmı?

    5. sü deniz baykala okadar verip veriştirdik erdoğan ve bakanları ve yardımcıları sütten çıkmış ak kaşıkmı?

    bunları ister cevap ister cavplama eğer cevaplayacaksanda lütfen elini vicdanına koyup cevapla.... 


    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    iptal007 eline saglık üşenmeden yazmışsın üslubunda gayet anlaşılır, özelleştirmeye gelince herşey özelleştirilmelimidir bunu degerlendirilmesi naçizane fikrim daha enine boyuna yapılmalıdır...


    all this pain is an illusion...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    wolfox bunu yazdı:
    -----------------------------

    1.si deniz baykalı günahım kadar sevmem cünkü parti basına gelı gelmez yaptıklarını bılıyorum

    2. si chp nasıl dındarlık vs. gibi konuları kullnarak oy topluyorsa akp özellikle dindarlığı kullanrak oy toplamıyormu? chp den ne farkı kaldı?

    3.. si anladığım kadarı iksadi idari bilimler fakültesinde okumussun mutlaka ekonomi derside almışşsındır! bir ülkede cari acık % kac veya ne kadar olursa o ekonmi kriz yaşar bana herkesin alıya bileceği dilden akademik dil kullanmadn açıklarmısın?

    4.. sü akp başa geldikten sonra Türkiyeye akan sıcak paranın genel kaynagı konusunda fikrin varmı?

    5. sü deniz baykala okadar verip veriştirdik erdoğan ve bakanları ve yardımcıları sütten çıkmış ak kaşıkmı?

    bunları ister cevap ister cavplama eğer cevaplayacaksanda lütfen elini vicdanına koyup cevapla.... 


    -----------------------------

    2. chp dindarlığı kullanmadı öncelikle bunu söyleyebilirim chp akp'nin dini kullandığı gibi laikliği kullandı atatürkün sadece laiklik ilkesi üstünden siyaset güttü en  bastiniden mesela atatürkün devletçilik ilkeside vardı dışa çok açılmaya karşı olan içe dönük ekonomi politikası gütmek akp bunuda aştı ama bi admada kalkıp akp devletçilik ilkesini ihlah ediyor demedi bunun adını akp döneminde "vatan satmak" oldu. bu konuda akp ve chp ayrılıyor ikisi dini kullanmadı dini kullanan akpydi chp hep laiklik değeri üstünden siyaset yaptı 

    3.ekononmi dersi aldım evet ve cari açık artışını bende endişeli bi şekilde izlemekteyim bu konuda öz eleştiri yapmam gerekirse akp başarızız evet ama ekonomiyi sadece cari açık  gibi bir dinamikle incelemkte, ekonominin genel gidişatını buna bağlamakta yanlış akp bunu yapamadı ama ihracat artılırdı ihtalatta arttı ama ihracatın artması iş olanaklarını yeni pazar we sektörleride beraberinde getirdi,ayrıca para-borsa alanındada reformlar yapıldı faizler düşürüldü paranın değeri dünya piyasalarında kademeli olarak artılırdı ayrıca paradan 6 sıfır atıldı ve bu riskli hareket başarıyla atlatıldı işsizlik vs gibi kavramlar hala var ama hangi dönemde yoktuki burda aslında önemli olan hükümetin ekonomiye hakim olabilmesi bunu bu güne kadar çok az hükümet yaptı çok başarılı ahım şahım bi politika yok ama en azından hükümetin hakim olduğu bi politka var

    4. sıcak para girişi azmı çokmu bi fikrim yok yatırım yapılıyor ancak sadece satın alma devresinde para giriyor ülkemize buda aşikar mesela türk telekom özelleştikten sonra bi çivi çakmadı koduğm arapları bizzat telekomun içinden birisi söylüyor bunu adamlar mevcut sistemi kullanıyorlar fakat bu önümüzdeki 19 yıl içinde bi çiwi çakmayacakları anlamıda gelmez dimi

    5. bu soruya gelince ülkemizde hangi siyasetçi temizki?? ewet baykala attık tuttuk ama akpde yokmu tabiki var  tüm partilerde var daha dün pkklılara owada siyset yapsınlar diyen susurluk dawasına adı karşıan mehmet ağar deilmiydi, yada apoyla boy boy resimleri çekilen doğu perinçek değilmiydi yada ülleyi dolandıran imar bankasını hortumlayan cem uzan değilmiydi o yüzden bu konuda eşit dawranıyorum hepsine tayyip bile içeri girdi niye girdği tartışılır ama sonuçta başbakanımz bile sabıkalı o yüzden bu konuda hepsini bir tutuyorum

Toplam Hit: 7326 Toplam Mesaj: 40