folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Selçuk Üniversitesi Bitirememe Sorunu



Selçuk Üniversitesi Bitirememe Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....

    Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..


    bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yani


    hsyn.ackgz > skype
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı

    eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.


    mahkemeyle fılan ugrasamam ben hocam . şimdi vize finale gidiyoruz . senın dedıgını yapsak vize + mahkeme + final + mahkeme vs. bide onla mı uraşcan


    hsyn.ackgz > skype
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    masTR bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....

    Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..


    bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yani

    Valla iş ögrenciyi bırakmaya gelince en önde koşarlar o zaman da iş değişiyor tersine dönüyor.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı
    masTR bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....

    Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..


    bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yani

    Valla iş ögrenciyi bırakmaya gelince en önde koşarlar o zaman da iş değişiyor tersine dönüyor.


    aynen öyle hocam


    hsyn.ackgz > skype
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    git hocayla konuş derdi neymiş senle bakalım ... hocayla konuşmadan bu sorunu cozemezsın bence .. bi yanlışım varsa özür dilerim de.. özür dilemeklede kücülmezsın emın ol .. veya bu dersı gecmem ıcın ne yapmam lazım de.. konuş işte hocayla bır sekılde.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    6 yıldır liseyi bitiremedim daha , alttan dersler var hala.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    redsox
    redsox's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2012
    Erkek
    masTR bunu yazdı

    hocam 1. sınıfta okulun ılk gunu tıpımı begenmedıgınden dolayı dersten attı benı . sonra 2 sene dersıne almadı . 1-2 defa pis kapıştık derse cıktm dersten şikayet dilekçesi verdm hocalar fln araya girdi çözüldü mesele ama adam yok abi geçirmiyor . kağıdıda göstermiyor . bide bunların kanaat meselesi varya 100 bile alsan bırakabiliyor seni sanırım . hocaya karşı büyük bi saygısızlıgım olmadı bidefa cok sinirlenip dersinden cıkmışlığm var işte . derse giriyorum , derse giriyorum diye -10 veriyor . derse girmiyorum , yolda fln biyuerde görüyo dersime girmiyosun diye -10 veriyor . bilgisayar programcılığı bölümüm Bilgisayar ağ sistemleri adında 3 sene önce eğitimden kalkan bir dersten kalıyorum . sınavına sadece ben giriyorum baska kımse yok . vizeden 45 almısım sımdıde . 40 sayfalık bi modülden ders işletiyor. 4 senedir resmen ezberledim . lanet olsun aq ya . okulu bırakcamda o kadar emek verdik diye bırakasımda gelmiyor . nerde görse senden bi sik olmaz tarzı laflar ediyor . hocam programcılık derslerim AA diyorum . kopya çekmişsindir sen diyor . biçok bölüm seminerinde , tanıtımında , sunumunda okuldaki tek adrestim diyebilirim . ama bu adam böyle ters işte napcamı şaşırdım valla . en son şikayet edicem ama bu seferde kanaat'tan bıraktım derse tam terse düşerim . adam emekli olur ben mezun olurum . ilk emekli maaşını gasp eder sikerek öldürürüm ben bu adamı ..

    Moruk bak müridlerden biri git özür dile, adam gibi konuş demiş. Katılıyorum. Git bi gün odasına, çal kapısını. Nedir hocam diye bi ara agzını bakalım. Bi saygısızlıgım mı var de. Yaptıysam da bilmeden, istemeden yapmışımdır de. Siz de bu yollardan geçtiniz beni anlayın de. Ver ayarı hacı işte. Köprüyü geçene kadar ver ayarı. Alınca diplomayı umrunda olmaz dünya. Biter, bi şekilde o okul biter. Rahat ol.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    masTR bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.


    mahkemeyle fılan ugrasamam ben hocam . şimdi vize finale gidiyoruz . senın dedıgını yapsak vize + mahkeme + final + mahkeme vs. bide onla mı uraşcan

    hocam mahkemeyle ugrasacagın 6 ay bu sekılde okulu 3 sene uzatmıssın ver ugrassın serefsız. tabı once ozur dıle mezun olduktan sonra annesıne guzel bı muamele yapmak sartıyla. baktın olmuyor ver mahkemeye senın zamanından degerlımı o serefsızın trıplerı 2 senen gıtmıs. mahkemede olmadı tehdıt et bısey yap ne bılım 


    www.kriptopedi.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    abi bence çok sağlam bi göz dağı ver başka olmaz o iş

Toplam Hit: 5801 Toplam Mesaj: 44