Selçuk Üniversitesi Bitirememe Sorunu
-
JuMaN bunu yazdı
Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....
Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..
bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yani -
eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.
-
ugur0 bunu yazdı
eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.
mahkemeyle fılan ugrasamam ben hocam . şimdi vize finale gidiyoruz . senın dedıgını yapsak vize + mahkeme + final + mahkeme vs. bide onla mı uraşcan -
masTR bunu yazdıJuMaN bunu yazdı
Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....
Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..
bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yaniValla iş ögrenciyi bırakmaya gelince en önde koşarlar o zaman da iş değişiyor tersine dönüyor.
-
JuMaN bunu yazdımasTR bunu yazdıJuMaN bunu yazdı
Valla canına tak etmiş gibi senin böyle hocalar çıkıyor arada ama ne fayda ya torpil bulacaksın hocanın suyundan gideceksin başka yolu yok gibi.....
Gidip vuracan en iyisi al lan al diye sen beni geçirmedin ben seni geçiriyorum bunda..
bide namazında niyazında adam ya . kaç defa denk geldim abdest alıyordu . bi b*k anlamadım yaniValla iş ögrenciyi bırakmaya gelince en önde koşarlar o zaman da iş değişiyor tersine dönüyor.
aynen öyle hocam -
git hocayla konuş derdi neymiş senle bakalım ... hocayla konuşmadan bu sorunu cozemezsın bence .. bi yanlışım varsa özür dilerim de.. özür dilemeklede kücülmezsın emın ol .. veya bu dersı gecmem ıcın ne yapmam lazım de.. konuş işte hocayla bır sekılde.
-
6 yıldır liseyi bitiremedim daha , alttan dersler var hala.
-
masTR bunu yazdı
hocam 1. sınıfta okulun ılk gunu tıpımı begenmedıgınden dolayı dersten attı benı . sonra 2 sene dersıne almadı . 1-2 defa pis kapıştık derse cıktm dersten şikayet dilekçesi verdm hocalar fln araya girdi çözüldü mesele ama adam yok abi geçirmiyor . kağıdıda göstermiyor . bide bunların kanaat meselesi varya 100 bile alsan bırakabiliyor seni sanırım . hocaya karşı büyük bi saygısızlıgım olmadı bidefa cok sinirlenip dersinden cıkmışlığm var işte . derse giriyorum , derse giriyorum diye -10 veriyor . derse girmiyorum , yolda fln biyuerde görüyo dersime girmiyosun diye -10 veriyor . bilgisayar programcılığı bölümüm Bilgisayar ağ sistemleri adında 3 sene önce eğitimden kalkan bir dersten kalıyorum . sınavına sadece ben giriyorum baska kımse yok . vizeden 45 almısım sımdıde . 40 sayfalık bi modülden ders işletiyor. 4 senedir resmen ezberledim . lanet olsun aq ya . okulu bırakcamda o kadar emek verdik diye bırakasımda gelmiyor . nerde görse senden bi sik olmaz tarzı laflar ediyor . hocam programcılık derslerim AA diyorum . kopya çekmişsindir sen diyor . biçok bölüm seminerinde , tanıtımında , sunumunda okuldaki tek adrestim diyebilirim . ama bu adam böyle ters işte napcamı şaşırdım valla . en son şikayet edicem ama bu seferde kanaat'tan bıraktım derse tam terse düşerim . adam emekli olur ben mezun olurum . ilk emekli maaşını gasp eder sikerek öldürürüm ben bu adamı ..
Moruk bak müridlerden biri git özür dile, adam gibi konuş demiş. Katılıyorum. Git bi gün odasına, çal kapısını. Nedir hocam diye bi ara agzını bakalım. Bi saygısızlıgım mı var de. Yaptıysam da bilmeden, istemeden yapmışımdır de. Siz de bu yollardan geçtiniz beni anlayın de. Ver ayarı hacı işte. Köprüyü geçene kadar ver ayarı. Alınca diplomayı umrunda olmaz dünya. Biter, bi şekilde o okul biter. Rahat ol.
-
masTR bunu yazdıugur0 bunu yazdı
eğerki yüksek alacagına inanıyosan ve düşük verip kagıdına bırakıyosa mahkemeye taşıyacan olayı fln kagıdının baska bi yerde okunmasını isteyecen fln.
mahkemeyle fılan ugrasamam ben hocam . şimdi vize finale gidiyoruz . senın dedıgını yapsak vize + mahkeme + final + mahkeme vs. bide onla mı uraşcanhocam mahkemeyle ugrasacagın 6 ay bu sekılde okulu 3 sene uzatmıssın ver ugrassın serefsız. tabı once ozur dıle mezun olduktan sonra annesıne guzel bı muamele yapmak sartıyla. baktın olmuyor ver mahkemeye senın zamanından degerlımı o serefsızın trıplerı 2 senen gıtmıs. mahkemede olmadı tehdıt et bısey yap ne bılım
-
abi bence çok sağlam bi göz dağı ver başka olmaz o iş
