folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Serbest Atlama Paraşüt Eğitimi Ve Hakkında



Serbest Atlama Paraşüt Eğitimi Ve Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    petrol mü çıkaracan?


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlış hatırlamıyorsam forumdan Muqi nickli arkadaş serbest atlama ve paraşüt konusunda oldukça bilgiliydi.. ada gezisinde baya bilgi vermişti.. 


    -----------------------------

    eyvallah saol birşey olursa danışırım ona ;)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    bugrahan45 bunu yazdı:
    -----------------------------

    askerliğini yapmadıysan ve kayseri hava indirmeye düşersen bol bol atlarsın mantar paraşüt ile.


    -----------------------------

    malesef yaptım :)

    ve şans meselesi herkeze nasip olmaz kayseri hava indirme


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba3232
    baba3232's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla kaba taslak olarak atlamak icin iyi bi got lazım :|


    -----------------------------

     

    :))))) Katılıyorum.Kalpde lazım ayrıca birden aşağı inerken boynu bükük inmemek için :)


    "Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür...(Friedrich Nietzsche)"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    thk nın ücretsiz kurslarına katılırsan öyle direk serbest diye birşey yok, eğitim sonra t10 ile static atlayış vs.

    sonra eğer başarılı olursan bir üst kursa (tekamül) katılabilirsin, orada da belirli bir tecrübe ve eğitimden sonra serbest atlmaya başlıyorsun..

    ancak tabi yine ilk başlarda static acılıyor paraşüt öyle serbest olayı daha sonra :D

     

    daha fazla bilgi için en yakın thk şubesine de gidebilirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    badass bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Turkiye'de Selcukta atlama kurslari var. Ucuz baya. Bu isin sertifika almasi var genelde 25 - 30 atlamada sertifikani aliyorsun. benim 27 atlama surmustu.

     

    Ilk atlamani birisine bagli olarak yapabilirsin veya yanliz yapabilirsin. ben yanliz yapmistim. Cok bir serbest dususun olmuyor ancak daha hizli sertifika aliyorsun. Benim ilk atlayisim yanlizdi baya degisik bir his. 

    Benim atladigim ucak baya kucuktu o yuzden ilk kapidan cikip kanata tutunup sonra ayaklarimi salip bekledim sonra ellerimi birakmami soylediler ve indim. 

    En zor kismi ucaktan cikip atlamak. Atladiktan sonra bir mutluluk sariyor insanin icini. 

     

    Parasutlerin boylarina gore degisiyor genelde 100 kilonun ustundeysen sorun cikabiliyor. Ancak cok ciddi birsey degil. 

     

    Sakin dalip sonra atlamaya gitme :D

     

    Baska ne bilmek istiyorsan sorabilirsin. 


    -----------------------------

     

    Valla süper birşey gerçekten :)

    Nekadar yükseğe çıktınız ve atladığın anda aşağıya inmek nekadar sürüyor ? ve fotoğraf video felan çekme imkanımız olabiliyormu ?


    -----------------------------

     

    Enfazla 13500 adim(4500 metre) yukseklige ciktim yaklasik olarak her 1000 adim (350 m) 5 saniye suruyor. sarbest dusus hizin 120 mil (200km). Ancak dik olarak inersen 300 km hiza ulasa bilirsin. 

     

    guvenli olmasi icin 1000 metrede parasutunu acman gerekiyor. ancak 350 metreye kadar zamanin var. Fotograf cekme olanagin oluyor. Vidyo icin kaska takilan kameralar falan var onlardaha rahat oluyor.

    Ancak en guzeli baska bir kisinin seninle atlayip seni kameraya cekmesi oluyor.

     

     

     

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Hacı Vallah Bende Rüyamda  Uçakdan Atladığımı Gördüm Paraşütle Bir Kaç Defa Burda Görüncede Balıklama Zıpladım Ben Anca Bu Olayı Rüyamda Görürüm Sanırım Ama Rüyaya Dayanak Söyliyorum Kolay :D Real Gerçekde İse Beni Kimse Paraşütle Aşağıya Atmaz :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    FoKMaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    thk nın ücretsiz kurslarına katılırsan öyle direk serbest diye birşey yok, eğitim sonra t10 ile static atlayış vs.

    sonra eğer başarılı olursan bir üst kursa (tekamül) katılabilirsin, orada da belirli bir tecrübe ve eğitimden sonra serbest atlmaya başlıyorsun..

    ancak tabi yine ilk başlarda static acılıyor paraşüt öyle serbest olayı daha sonra :D

     

    daha fazla bilgi için en yakın thk şubesine de gidebilirsin.


    -----------------------------

    eyvallah hocam saol :) en yakın şubeye doğru gidicem :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

     

    badass bunu yazdı:
    -----------------------------

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    badass bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Turkiye'de Selcukta atlama kurslari var. Ucuz baya. Bu isin sertifika almasi var genelde 25 - 30 atlamada sertifikani aliyorsun. benim 27 atlama surmustu.

     

    Ilk atlamani birisine bagli olarak yapabilirsin veya yanliz yapabilirsin. ben yanliz yapmistim. Cok bir serbest dususun olmuyor ancak daha hizli sertifika aliyorsun. Benim ilk atlayisim yanlizdi baya degisik bir his. 

    Benim atladigim ucak baya kucuktu o yuzden ilk kapidan cikip kanata tutunup sonra ayaklarimi salip bekledim sonra ellerimi birakmami soylediler ve indim. 

    En zor kismi ucaktan cikip atlamak. Atladiktan sonra bir mutluluk sariyor insanin icini. 

     

    Parasutlerin boylarina gore degisiyor genelde 100 kilonun ustundeysen sorun cikabiliyor. Ancak cok ciddi birsey degil. 

     

    Sakin dalip sonra atlamaya gitme :D

     

    Baska ne bilmek istiyorsan sorabilirsin. 


    -----------------------------

     

    Valla süper birşey gerçekten :)

    Nekadar yükseğe çıktınız ve atladığın anda aşağıya inmek nekadar sürüyor ? ve fotoğraf video felan çekme imkanımız olabiliyormu ?


    -----------------------------

     

     

    Enfazla 13500 adim(4500 metre) yukseklige ciktim yaklasik olarak her 1000 adim (350 m) 5 saniye suruyor. sarbest dusus hizin 120 mil (200km). Ancak dik olarak inersen 300 km hiza ulasa bilirsin. 

     

    guvenli olmasi icin 1000 metrede parasutunu acman gerekiyor. ancak 350 metreye kadar zamanin var. Fotograf cekme olanagin oluyor. Vidyo icin kaska takilan kameralar falan var onlardaha rahat oluyor.

    Ancak en guzeli baska bir kisinin seninle atlayip seni kameraya cekmesi oluyor.


    -----------------------------

    Bilgiler için teşekkürler çok saol iyice heveslendim bu aralar bu sezonda yapmayı düşünüyorum yada en kısa zamanda :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı Vallah Bende Rüyamda  Uçakdan Atladığımı Gördüm Paraşütle Bir Kaç Defa Burda Görüncede Balıklama Zıpladım Ben Anca Bu Olayı Rüyamda Görürüm Sanırım Ama Rüyaya Dayanak Söyliyorum Kolay :D Real Gerçekde İse Beni Kimse Paraşütle Aşağıya Atmaz :D


    -----------------------------

    rüyamda bende çok uçtum :) real deneyecez bakalım o nasıl oluyor =)


    KNOWLEDGE IS POWER!
Toplam Hit: 4276 Toplam Mesaj: 42