folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Sıfırdan Farksız Satılık İphone 5



Sıfırdan Farksız Satılık İphone 5

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Bu resim nerden çıktı 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    Bu resim nerden çıktı 

    daha ucuzları da var denilerek alakasız olarak verilmiş sahibinden.com linkinden çıkmış.


    Ali Asaf & Elif Dua & Zeynep Sena & Ayşe Zehra'nın Babası
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    jelwy bunu yazdı

    Asıl müridlere indirimli bi fiyata satmak isterim hocam ben, üslubunu hiç beğenmedim. Verdiğim fiyat söylediğim yer tarafından bundan 15 gün önce verildi. 

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-temiz-pasaport-kayitli-iphone-5-beyaz-16-gb-acil-1200tl-160132708/detay

     

    daha ucuzlarıda var hocam

    lannn o ne biçim bi tırnaktır hiç mi yemek yemiyosun sen içim kalktı yeminle :DD

     

    hayırlı satışlar bu arada :)

    Peki senin büyük boy halde bunu burada paylaşmana ne demeli ? Lanet olsun ya yediğim dürüm burnumdan geldi.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam hic takma kafani gereksiz tiplere, alamayan adam bok atar. bende 7 senelik uyeyim coluk cocuk doldu buraya tek isleri konu baltalamak.

    bende gecen konu actim,  html websitesi yaptirilacak diye, istediklerimde kod gerektirecek birsey degil, fiyat sorgulattim biri 6000 biri 3000 e yaparim hocam biri 5000 diyor, 700 e yaptirdim  eheh.

    tbt de alim satim konulariyla ilgilenmiyorum, tavsiye de etmem. gidip telefoncuya sat, baskasina sat ama burada konu acma hocam.

    son donemlerde satilan urunlerin fiyatinin yuksek oldugunun bende farkindayim fakat adam gibi elestirmeyi bilmiyor son uyeler.(muridler demiyorum)

     

    fiyat olarak 5s olsa uygun derdim direk fakat 5 birazcik daha kirarsan daha cabuk gider hocam :)

     


    Nerde o eski TBT...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    iphone turkiyeye uymaz, mantik olarak imkansiz diyorum bundan bahsediyorum iste.

    iphone alindikdan sonra fiyati yari yariya dusmuyor, yani kutu acildi 2. el durumu sevgili Steve amcamizin bize lutfettigi apple aletler icin gecerli degil - mis, mismis de mismis.

    ayni durum sanirim her yerde var, ama emin degilim.

    yani burda 1. el ile 2. el arasindan tas catlasa 50 hadi dahada zorlasan 100 euro fark ediyor, daha asagi inmiyor kimse.

    benim geldigim sonuc, jan janli ve kral ve mukemmel ve hiper super aletler olduklari icin iphonelar, ve alanlarda adamin dibi, kral, tapilacak insanlar olduklari icin. su soktugum iphonelarin 2. el fiyati pek dusmuyore...

    o yuzden bu mantikla zor turkiyede, zor zor :)

    garga tarafından 09/Nis/14 18:58 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Yorumsuz :D


    طדṮ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    5 ay olmuş ama cihaz duruyomu acaba ?

Toplam Hit: 4816 Toplam Mesaj: 48