Şifreli Wireless Modeme Bağlanma
-
Arkadaslar,şimdi bi laptop var,evdeki modem kablosuz bağlantıya uygun fakat şifreli.Şifreliye nasıl bağlanmam gerek,ağ anahtarıyla kendi modemime bağlanmak istiyorum ama 13 haneli şifreyi soruyor,kendi modemi kurarken girdiğim şifre değil-başka şekilde bi şifreleme olsa gerek-kabul edilmiyor ileri denmiyor-yani bağlantı sağlanmıyor.
Şifreyi oraya ben nasıl girerim? Nasıl bağlanabilirim?
Laptop da ethernet girişi sağlanmıyor arızalı.USB içinde benim modem uygun değil.
Yardımlarınızı bekliyorum.... -
dayı çok açıldı bu konu bir kaç program verdiler hiçbiri bi boka yaramıyo
anlayanda yokki adam akıllı yoksa süper bağlantılarım var :)
-
derdim şu olum-şifremi biliyorum bağlanamıyorum:D o nasıl olcak ?13 haneli ağ anahtarı ne amk ! onu çözemedim:S
-
C_e_Z_a bunu yazdı:
-----------------------------
derdim şu olum-şifremi biliyorum bağlanamıyorum:D o nasıl olcak ?13 haneli ağ anahtarı ne amk ! onu çözemedim:S
-----------------------------o anahtar mac adresi olmasın :)
-
benim bildigim mac adresinin daha fazla olmasi lazim ne 13 hanesi alper :))9
-
Hoca WEP ile sifrelediysen sen sifre girsende WEP otomatik olarak kendisi sifre uretecektir...urettigi sifrede modemin arayuzunde yazar ...kendi sifrenin gecerli olmasini istiyorsan WPA ile sifrelemen gerekir.
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca WEP ile sifrelediysen sen sifre girsende WEP otomatik olarak kendisi sifre uretecektir...urettigi sifrede modemin arayuzunde yazar ...kendi sifrenin gecerli olmasini istiyorsan WPA ile sifrelemen gerekir.
-----------------------------
** aynen hocam! çözdüm olayı,sağolun :) -
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca WEP ile sifrelediysen sen sifre girsende WEP otomatik olarak kendisi sifre uretecektir...urettigi sifrede modemin arayuzunde yazar ...kendi sifrenin gecerli olmasini istiyorsan WPA ile sifrelemen gerekir.
-----------------------------compu sen bu işleri çok iyi biliyon şu wifi wep şifresini nasıl çözecem onu bi diyi ver bana duacın olurum :)
-
@DJ_Alper, eger Prism veya Atheros cipsetli bir donanimin varsa, BackTrack 2 veya BackTrack 3 Beta indir.
Yada Pardus veya herhangi bir Linux kullaniyorsan http://www.aircrack-ng.org adresinden paketleri indirip islemlere baslayabilirsin.
Aircrack-Ng.org sitesinde isine yarayacak tutorialler mevcut. -
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------@DJ_Alper, eger Prism veya Atheros cipsetli bir donanimin varsa, BackTrack 2 veya BackTrack 3 Beta indir.
Yada Pardus veya herhangi bir Linux kullaniyorsan http://www.aircrack-ng.org adresinden paketleri indirip islemlere baslayabilirsin.
Aircrack-Ng.org sitesinde isine yarayacak tutorialler mevcut.
-----------------------------
backtrack 3 şu anda en uygun olan -
boş işler buunlar...
