Sigara Kullanan Arkadaşlar Anketi Doldurabilir Misiniz?
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------Lucky Strike'ı kullanmadım, bilmiyorum ama nasıl denediniz diyor.. Yinede son 3 soruyu zorunlu olduğu için sallayarak doldurdum hocam.
-----------------------------Onuda şimdi düzelttim hocam, çok teşekkürler.
-
nanelisini tavsiye ederim yazın iyi gidiyo kışın bayıyo nanelisini paso patlatıp naneli içerseniz boku yersiniz sanah boğazda 2 kilo balgam olur haberiniz olsun arada sıraada patlat iç kendine gel oh mis.
-
Hedefe son 12 kişi kaldı sonrasında konu silinebilir arkadaşlar son kez upladım.
-
doldurdum hacım :)
-
beni camel'den vazgecirip kendine bağlayan yegane sigara :)
-
Doldurdum. O sigarayı bilmiyorum merak ettim bi alayım :D
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------doldurdumda kendinden kilit paket sistemi ne be abi, biz buruşturup atıyoruz pakedi daha yumuşak doku hissedecem diye hiç dokunmadım.
-----------------------------pakedi farklıdır, çok kasmadan hissedersin zaten. yumuşacık hissi verir.
kilitli paket sistemi de kapağı kapattığın zaman öyle çat diye açılmaması için ufak bi parça var kapağın oturduğu yerde. cebinde falan açılmıyo yamulmuyo kapak.
tavsiye ederim, gerçi bırakın sigarayı ama içerseniz de lucky strike çok iyidir.
-
ŞanslıTeşekkür ederiz.:) Luck türkiyeye gelmeden önce içtim lan ben onu..reklamcılık derslerinden biliyorum bu sigarayı..ilk ordan gördüm benanket açık uçlu olmalıydı hacı :D böle anket olmaz
-
Şanslı :F
-
Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
