Şimşekli Havalarda Modem Yanıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     

    Yok hocam ya ari muridden gayet memnunum gayet ilgili sagolsun almam ondan modem falan

    baska satan yok mu?

     

     

    PEAK tarafından 25/Tem/18 16:40 tarihinde düzenlenmiştir

    •••
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    PEAK bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     

    Yok hocam ya ari muridden gayet memnunum gayet ilgili sagolsun almam ondan modem falan

    baska satan yok mu?

     

     

    Kskrlekdmksos hoca övdün mü sövdün mü anlayamadım bu nasıl bir mesaj 😂


    Ignorance is bliss.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     

    Yok hocam ya ari muridden gayet memnunum gayet ilgili sagolsun almam ondan modem falan

    baska satan yok mu?

     

     

    Kskrlekdmksos hoca övdün mü sövdün mü anlayamadım bu nasıl bir mesaj 😂

    arı iyi adam bir kaç tane modemim bozuldugu için sağolsun zırt pırt indirim yapıyor uygun fiyat cıkarıyor hep beni mahcup bırakıcak davranışlar
    e sonrasında mesaj atıyoruz hoca iban ver cevap yok bul arıyı bulabilirsen e zaten o kadar jest yapmış altında kalmışız e tamam evleniyon arısın polen topluyorsun çok şaapmadık
    evlendi gene aynı hiç huyu degişmicek bu hocanın zaten dogru duzgun para kazanmıyor benden 2 de 1 ne alısveriş yapıyorum bende kusura bakmasında kimse beni mahçup bırakıp bir köşeye fırlatıp atamaz 


    •••
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo
    PEAK bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     

    Yok hocam ya ari muridden gayet memnunum gayet ilgili sagolsun almam ondan modem falan

    baska satan yok mu?

     

     

    Kskrlekdmksos hoca övdün mü sövdün mü anlayamadım bu nasıl bir mesaj 😂

    arı iyi adam bir kaç tane modemim bozuldugu için sağolsun zırt pırt indirim yapıyor uygun fiyat cıkarıyor hep beni mahcup bırakıcak davranışlar
    e sonrasında mesaj atıyoruz hoca iban ver cevap yok bul arıyı bulabilirsen e zaten o kadar jest yapmış altında kalmışız e tamam evleniyon arısın polen topluyorsun çok şaapmadık
    evlendi gene aynı hiç huyu degişmicek bu hocanın zaten dogru duzgun para kazanmıyor benden 2 de 1 ne alısveriş yapıyorum bende kusura bakmasında kimse beni mahçup bırakıp bir köşeye fırlatıp atamaz 

    Hocam kusura bakma hakkini helal et. Evlilikti balayiydi izindi derken anca toparlandim. Yarin bi bakcam emanet 2. El modem varsa gonderirim ben sana . Dost ta lazım dimi insana? :) yarin dukkana gidicem haberleselim

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Xd 


    Minimalist Değilim Tembelim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    ari41 bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    E hadi vdsl2 modem satin

     

    pm to @Ari41

     

    Yok hocam ya ari muridden gayet memnunum gayet ilgili sagolsun almam ondan modem falan

    baska satan yok mu?

     

     

    Kskrlekdmksos hoca övdün mü sövdün mü anlayamadım bu nasıl bir mesaj 😂

    arı iyi adam bir kaç tane modemim bozuldugu için sağolsun zırt pırt indirim yapıyor uygun fiyat cıkarıyor hep beni mahcup bırakıcak davranışlar
    e sonrasında mesaj atıyoruz hoca iban ver cevap yok bul arıyı bulabilirsen e zaten o kadar jest yapmış altında kalmışız e tamam evleniyon arısın polen topluyorsun çok şaapmadık
    evlendi gene aynı hiç huyu degişmicek bu hocanın zaten dogru duzgun para kazanmıyor benden 2 de 1 ne alısveriş yapıyorum bende kusura bakmasında kimse beni mahçup bırakıp bir köşeye fırlatıp atamaz 

    Hocam kusura bakma hakkini helal et. Evlilikti balayiydi izindi derken anca toparlandim. Yarin bi bakcam emanet 2. El modem varsa gonderirim ben sana . Dost ta lazım dimi insana? :) yarin dukkana gidicem haberleselim

    Hoca mesajin konusunda iban numaran ve fiyat yazmazsa cevap yazmam sana zaten emanet degil benim olacak sifir ve ya ikinci el ne varsa artikin

    zaten yine parani haftaya yani 1 ile 4 u arasi vercem aha bak bi mahcup point daha goruyonuz bak ilk dakkadan mahcup kaldim

    hoca yine oyle cok indirim yapma yaparsan yaptigini anlarsam senden alisveris yapmam

    Dost alisveriste belli olur hoca bakcaz artikin Hade si yu


    •••
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moustafa
    Moustafa's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2016
    Erkek

    Bu konuyu okudum akşamında eve gittiğimde peş peşe 2 ampul patladı, daha sonra 1 ampul daha gitti hemen koştum modeme baktım, başında bekledim bekledim bir şey olmadı derin bi ohh çektim. Pikaçu laneti mi geldi dedim :))


    Mustafa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    Moustafa bunu yazdı

    Bu konuyu okudum akşamında eve gittiğimde peş peşe 2 ampul patladı, daha sonra 1 ampul daha gitti hemen koştum modeme baktım, başında bekledim bekledim bir şey olmadı derin bi ohh çektim. Pikaçu laneti mi geldi dedim :))

     bu konudan bir korku filmi cikarcaz bu gidisle :)

    hala bir onlem almadim 


    •••
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moustafa
    Moustafa's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2016
    Erkek
    PEAK bunu yazdı
    Moustafa bunu yazdı

    Bu konuyu okudum akşamında eve gittiğimde peş peşe 2 ampul patladı, daha sonra 1 ampul daha gitti hemen koştum modeme baktım, başında bekledim bekledim bir şey olmadı derin bi ohh çektim. Pikaçu laneti mi geldi dedim :))

     bu konudan bir korku filmi cikarcaz bu gidisle :)

    hala bir onlem almadim 

    Ben patlayan akkor ve tasarruflu lambaları LED lamba ile değiştirerek bir çözüm buldum. Umarım modeme bir şey olmaz ancak bir tanıdıktan bir yedek modem ayarladım bile tedbiren :)

    En güzel önlem modem önüne ufak da olsa bir UPS (KGK) cihazı koymak ancak şu an maddiyat yetersiz. Sizin durumunuz varsa APC ve Schneider markaları iyidir ikisini de tavsiye ederim.


    Mustafa