Sınırda Çatışma: 3 Asker Şehit
-
endenius bunu yazdıExcaliburTBT bunu yazdı
Ya yemin ediyorum su ortadogu denen bok cukurunu atom bombasi manyagi yapican tum dunyaya huzur gelir amk anasini siktimin yeri, tanri bile butun peygamberlerini oralara gondermis peygamberin duzeltemediklerini biz mi adam edicez aq.burdan iraktan bi baslican asagi dogru saga sola ne kadar sikik ulke varsa atom manyagi yapican cikican.
hoca suç orta doğuda değil
suç orada çıkan petrolde
petrolün olduğu yer karışır , karıştırılır , millet birbirini yerken onlar petrolü bedavaya omuzlar götürür
bu bok bizdede var ve çıkartmıyorlar çıkartttırmıyorlar, bizde karışacaz
rusya'da petrol çıkmıyor sanki.
amerika'da texas eyaleti ortadoğu gibi petrol cenneti.
iran ya da çok fazla petrol rezervi var.
buralar niye böyle karışmıyor?
adam olan millet kendini ezdirmez.
bizim gibi milletler de kıç yalamaya devam eder anca. petrol varmış ta çıkarttırmıyorlarmış. varsa adam ol çıkar.
