Şırnak‘Ta 3 Şehit!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde askeri birliğe uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. Saldırıda, ilk bilgilere göre 3 asker şehit oldu.

    Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde askeri birliğe uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. Saldırıda, ilk bilgilere göre 3 asker şehit oldu.
    Alınan bilgiye göre, ilçe girişine yakın bir bölgedeki 2'inci Köprü mevkiinde, operasyondan dönen askeri birliğe bir grup terörist tarafından uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. Olayda, ilk bilgilere göre 3 asker şehit oldu.
    Bölgede geniş çaplı operasyon başlatıldı.


    BAŞIMIZ SAĞ OLSUN

    http://www.sabah.com.tr/Gundem/2011/08/13/sirnakta-catisma-3-sehit


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    1 yüzbaşı 2 er..

    off off..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Lütfen Suriye dururken....Suriye iç meselemeizdir silin konuyu


    "bea"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Bizim gibilere lanet olsun..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Ulan niye hep er ve yüzbaşı ?? Kaç senedir terör var hiç rütbeli birine bişey olmuyo. Acayip kıllanıyorum biton şey gelio aklıma. Allah belalarını versin kim terörü destekliosa


    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    http://www.facebook.com/event.php?eid=227710227270224

    biz her hafta oradayız.

    bir şekilde sesimizi duyurmak istiyoruz.

    provakatör değiliz.

    vatansever Türk gençleriyiz.

    kinimizi bir şekilde göstermek istiyoruz.

    elimizde bayrağımızla, bizle alay eden gözlerin içine bakarak başımız dik bir şekilde yürüyoruz.


    Allah Türktür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan niye hep er ve yüzbaşı ?? Kaç senedir terör var hiç rütbeli birine bişey olmuyo. Acayip kıllanıyorum biton şey gelio aklıma. Allah belalarını versin kim terörü destekliosa


    -----------------------------

    bok iş abi o olay askerden gelipte depresyon ilaçları kullanan kaç tane müşterimiz var adamlar söylüyor zorla rütbeli kıyafeti giydiriliyor diye operasyonlarda

    adamlar giymeyince diskoya bilmem nereye gönderiliyor yada eğitim zaiati :W

     

    ailelere Allah sabır versin


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan niye hep er ve yüzbaşı ?? Kaç senedir terör var hiç rütbeli birine bişey olmuyo. Acayip kıllanıyorum biton şey gelio aklıma. Allah belalarını versin kim terörü destekliosa


    -----------------------------

     

    bok iş abi o olay askerden gelipte depresyon ilaçları kullanan kaç tane müşterimiz var adamlar söylüyor zorla rütbeli kıyafeti giydiriliyor diye operasyonlarda

    adamlar giymeyince diskoya bilmem nereye gönderiliyor yada eğitim zaiati :W

     

    ailelere Allah sabır versin


    -----------------------------

    Hocam doğu bölgelerinde operasyonları bırak birlik ve karakollarda komutanve astlarının belli edecek sınıf yaka ve apoletler sökük dolaşılır kuraldır bu. Bunalrı anlatanlar harbiden deliymiş. Akıllı bi adam varsa sorabileceğin oralarda görev yapan söyleyebilir bunu. Hitlerin ordusuna çevirdiniz amk 5000 yıllık Türk ordusunu eğitim zaiatı falan rica ederim riberallerin fetocuların ağızıyla konuşmayın.


    "bea"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

     yeter lan bu ne amk yok kocasından dayak yemiş yok suriyeymiş yok tayip yaz 3232 gönder somoliye yardımmış

    yok libayalı mualiflerin istanbulda toplanmasıymış otobüste sikmişler karıyı bilmem napmışlar saçma supan şeyler..

    Kimse bu adamlar neden hala kuzey ıraka girmiyor demiyor? 

    Kimse neden hala bu şehitler için tek kelime etmiyor o kadar gereksiz konu hakkında cewaplar werirken

    Biz halk olarak inanın herşeyi hak ediyoruz deweyi diken insani ...ken yaranıyor bunlarda öyle yapıyorlar bak bakalım kimse 

    yarına otobüs zamını konuşuyormu..

    Ahmet kaya için sümük salya ağlar biri gider dua bilmezken mezarda dua okumaya kalkar Atatürk`ün partisinin onun adı "Kemal"le  yıkıyorlar gören yok

    Türkiyenin en yüksek tepe makamına ABD`ullah gül`ü oturturlar koca osmanlının kalbi olan ülkemizi ayakçı yapıp sağ sola yollarlar alay ederler

    kimsede yine tık yok.!

     

    Aziz Nesin`i saygıyla anıyorum..

     


    FuCk yOu System..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan niye hep er ve yüzbaşı ?? Kaç senedir terör var hiç rütbeli birine bişey olmuyo. Acayip kıllanıyorum biton şey gelio aklıma. Allah belalarını versin kim terörü destekliosa


    -----------------------------

     

    bok iş abi o olay askerden gelipte depresyon ilaçları kullanan kaç tane müşterimiz var adamlar söylüyor zorla rütbeli kıyafeti giydiriliyor diye operasyonlarda

    adamlar giymeyince diskoya bilmem nereye gönderiliyor yada eğitim zaiati :W

     

    ailelere Allah sabır versin


    -----------------------------

     

    Hocam doğu bölgelerinde operasyonları bırak birlik ve karakollarda komutanve astlarının belli edecek sınıf yaka ve apoletler sökük dolaşılır kuraldır bu. Bunalrı anlatanlar harbiden deliymiş. Akıllı bi adam varsa sorabileceğin oralarda görev yapan söyleyebilir bunu. Hitlerin ordusuna çevirdiniz amk 5000 yıllık Türk ordusunu eğitim zaiatı falan rica ederim riberallerin fetocuların ağızıyla konuşmayın.


    -----------------------------

    bro görev yapıp gelen adamların dedikleri bunlar ve alayı zaten kafayı yemiş durumda ilaç tedavisi görüyor 

    gidip gördün mü dersen görmedim sadecee 2. ağızdan duyduklarım bu


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 3737 Toplam Mesaj: 27