Şişmanlar Dövüşebilir Mi?
-
fazla kilonun g.tünü bile kaldıramayacak kadar fazla olmadığını düşünürsek.
dövüşürken avantajı da dezavantajı da olabilir.
sporla terbiye edilmiş fazla kilolu adam -indirir- herhangi bir fit adam
sporla terbiye edilmiş bir fit adam -indirir- sporla terbiye edilmiş fazla kilolu bir adam (fit adam dediğiniz de 85-90 kg değil de 50-55 kg ise sonuç değişir.)
sporla terbiye edilmemiş fazla kilolu bir adam ile, sporla terbiye edilmemiş bir fit adamın kıyaslaması ise yoktur, olay şans eseridir, biri elini sallar diğerinin gözüne girer, şişman kolunu sallar şaşkaza denk gelirse fit adamı knock-out eder, zayıf vur-kaç yapar nefes boşluklarından birine denk getirir gömçürtür. belli olmaz yani (:
spor yapıyorsanız ilgilendiğiniz branşla da çok alakalı, bazı branşlarda 5-6 kg çok farkettirirken, wing tsun gibi bazı diğer branşlarda kilo farkının çok uçlara çıkmadığı sürece pek de bir ehemmiyeti yoktur.
bu arada şamil hoca sağlam bir vücut yapısından ve çok sağlam profesyonel bir eğitimin ardından, bilinçli bir şekilde seriliğini ve kondisyonu fazla bozmadan sertliğini arttırıcı şekilde kilo almıştır. kendisini herhangi bir genelleme klasmanına sokmamakta fayda var.
muaythaist tarafından 19/Ara/13 21:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Yigit bunu yazdı
Hacı onu bunu siktiret. Bak açık söylüyorum.
1.69 Boy
103 Kilo'yum.
Bildiğin şişmanım. Hantal değilimdir. Ayağımı kendi kafa hizama kadar kaldırıp tekme atabiliyorum. Yumruklarım seri ve isabetlidir.
En son bu yaz 1.80 boylarında 85-90 kilo bi adamı tek yumrukta yere serdim. Üzerine çıkıp yumruklara devam ettim. Adamın yüzü kan içinde kaldı.
Ardından 3 tane tanıdığı geldi anca küfür edebildiler. 3'ü de yemedi bana dalmaya.
Şişman adam dövüşebilir. Fakat hantallığı atması şart.30 yaşından sonra görürüm seni tısır tısır.
-
@Mylitta hocam hantallık çabuk yorulma doğru nefes kontrolü yapamama. şişmanım ama çeviğim hantal değilim diyen olmuş kime göre neye göre çevik acaba :D
ben şahsen dövüş sporlarında asıl olayın ceviklikte bittiğini düşünenlerdenim. kalıp önemlidir ama fazla kalıp adamı hapseder.
-
Kutikula bunu yazdı
@Mylitta hocam hantallık çabuk yorulma doğru nefes kontrolü yapamama. şişmanım ama çeviğim hantal değilim diyen olmuş kime göre neye göre çevik acaba :D
ben şahsen dövüş sporlarında asıl olayın ceviklikte bittiğini düşünenlerdenim. kalıp önemlidir ama fazla kalıp adamı hapseder.
hocam doğru nefes kontrolü dışında diğerlerine katılıyorum. doğru nefes kontrolü de şu şekilde. zaten her insan fazlaca yorulduğunda nefes kontrolünü kaybeder. sadece şişman insanlarda bu daha çabuk olur. zaten fazla kilosu olup dövüş sporları ile ilgilenen arkadaşlar varsa hepsinin en nefret ettiği rakip türü yerinde duramayan, sürekli boşa çıkartmaya çalışan atik rakiplerdir.
-
Hocam kuvvet hesabında yanlıslık var.
10 kilo ile attığın hızda 15 kilo ile yumruk attığın hız arasında cok fark olur hızdan kayıp var.
-
Easx bunu yazdı
Hocam kuvvet hesabında yanlıslık var.
10 kilo ile attığın hızda 15 kilo ile yumruk attığın hız arasında cok fark olur hızdan kayıp var.
Formülün doğrusunu yazabilir misiniz hocam
-
Mylitta bunu yazdıEasx bunu yazdı
Hocam kuvvet hesabında yanlıslık var.
10 kilo ile attığın hızda 15 kilo ile yumruk attığın hız arasında cok fark olur hızdan kayıp var.
Formülün doğrusunu yazabilir misiniz hocam
Formülde değil hocam düşüncede yanlış var. Ağırlık tabiki kuvveti artırıcaktır ama bunun bir eksi yönü olarakda hızın düşmesi var.
-
http://www.youtube.com/watch?v=A7pLj_UWjO8
hojucuk tarafından 20/Ara/13 15:20 tarihinde düzenlenmiştir -
hojucuk bunu yazdı
Hocam insan dedim... :)) Ayrıca hayatımda bu kadar sıkıcı bir dövüş daha izlememiştim
-
çok kızdırırsan neden olmasın:)))
