Sistem Özellikler (Ss İle) :))
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
bende bende :)
-----------------------------
Hahahahaha o açılıştaki seste fan kendine tur bindiriyor vuhunnn gibi bir ses çıkıyor :) -
bazen kapagi acip oyle baslatiyorum bilgisayari :) daha zevkli oluyor ses daha gur cikiyor
-

benim bilgisayarda çoook ezik kaldı ama olsun.. napalım ?? :(
-

alın size pc a.q :D
-

Ekran kartı on board :D tam ekran kartı alıcam işten atıldım a.q :D
-
-
-

Cafede benim bulundugum pc diger 15 tanesini vermeye gerek yok en sağlamı bu aralarında :) -
buda benim poktan pcc
-

benden başka msi kullanan yokmu sağlam makinadır kendisi:))
Toplam Hit: 15000 Toplam Mesaj: 92
