Sitemin İlk Demosu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Bir kaç gündür, zır pırt programlama konuları, fikir ve öneri istemek için açtığım konuların nedeni olan sitemin, ufak bir demosunu sizlere göstermek istiyorum.Henüz sadece arama modülü çalışıyor ki oda site içinde değil, mynette öylesine bakıyor.Yani oda çalışmıyor.

    Zaten bunca zamandır uğraşmamın sonucu sadece ajax kontrolleri, ufak sınıf kısımları ve tasarımdı.Birinde oturan, diğerinde oturmuyordu.FAkat şimdi düzgün bir şekilde çalışmaya başladı.

    -----

     

    http://zumsuk.0fees.net/

    Sizden ricam yine fikir, öneri görüşlerinizi yazmanızdır.Bunun dışında ;

    internet explorer'dan nasılg görünüyor hiç bir fikrim yok. 6-7-8 sürümlerinden birisi sizdeyse ondan bakıp söyler misiniz.Eğer yamuk çıkıyorsa bir resmini çekip tinypic'e koyup, burdan verir misiniz. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Dikkat !!!

    diğer linklerde problem olduğu için burdan yeniliğe devam edicem : http://zumsuk.bplaced.net/

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Hayırlı olsun.Hacı bu site nedir?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hayırlı olsun.Hacı bu site nedir?
    -----------------------------

    hocam hakkında kısmında yazdım uzun uzun :)

    henüz tasarım demosu.Yani çalışan birşey yok.Dizayn ve tasarım sadece

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam öncelikle seni takdir ettiğimi belirtmek istedim burda.

    firefox ile gayet güzel uyumlu bir şekilde çalışıyor her ne kadar sormamış olsanda söyleyeyim dedim. ha diyince birşey gelmedi aklıma şimdi ama gelirse mutlaka yazarım buraya. bir de neye yönelik bir fikir ihtiyacını görebilir. tasarım açısından mı yoksa site için herhangi bir işlev mi? yada her ikisi birden mi?

    site üzerinde biraz konuşulsun. ben burda pusudayım fikir için :)

    kolay gelsin.


    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    yazdığın kodlardan şüphem yokta tasarımı beğenmedim ben. Eğer arkaya öyle bir background atacaksan buttonları yarı saydam falan yapmanı öneririm linear gradient efekti ile.

    edit: bide fullscreen mi yapmaya çalıştın çünkü aşağıda bir 15-20 px fazlalık var scroll çıkıyor o yüzden.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    WarningWarning: Unsafe Website Blocked!

    0fees.net

    This website has been blocked temporarily because of the following reason(s):

    • Prohibited Content: Site may contain content that is prohibited on this network

    This website has been reported as unsafe by various users and we do NOT recommend you to continue browsing.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Büyük inc monitör de açınca banner bölünüyor bi css ayarı lazım ama güzel


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam merak ettim ne kadar süredir uğraşıyorsun sen bununla?

    @ilk kod yazmaya başladığın andan itibaren ne kadar oldu yani :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Hele hele explorerda hiçç kontrol etmedim

    demek bir webmastera yakışmaz :)


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    öncelikle linux olduğu için explorerda problem var,

    büyük monitörüm olmadığı için bakamadım.Bu yüzden açayım dedim : söylediklerinizle ilgileneceğim.

    3 gündür uğrşaıyorum 17 temmuzdan itibaren.

Toplam Hit: 6073 Toplam Mesaj: 47