folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Şok Şok !! Dünyanın Heryerine Beleşe Ömür Boyu Msj Atan Hat



Şok Şok !! Dünyanın Heryerine Beleşe Ömür Boyu Msj Atan Hat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    büyük ihtimalle ban yicem ama kusura bakma arkadaşım yani bi siktirgit ya neymiş torunumuz bile kullanacakmış a.q buradaki arkadaşlar 2001 den beri teknolojinin içinde biz yermiyiz olm bunları babam daha enter'e basmamış insan o bile inanmaz be yürü git başka yerde kazıklamaya çalış neymiş uydudan çekiyormuş puhahahaha ben denizciyim trust telefon olmadan bi bok çekmez sen kimi yiyorsun ya öf feci sinirlendim arkadaşlar boyle bişi olmaz sınırsız 75 ytl ye sınırsız sms mi olurmuş pheeeeeeeeeeeey hemen bir sms server kurarım bu hattan da 3-5 tane takarım hayatımın sonuna kadar yatarım ya git ikile ya yalancı kazıkcı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    arkadaşlar böle bişi var evet ama türkiyede kullanamazsınız ve bu sadece AFRİKA için

    2010a kadar kullanılabilen bişey afrikada bildiniz gibi gelir çok düşük oldu için bir nevi

    yardım olarak düşünün bunu sadece afrika içi kullanılabilir ve eger türkiyede çalışsa bile 

    1)2010 a kadar geçerli 

    2)cvp yazarsaniz +4kntr (yurtdisi) gibi olacaktir 

    eger çok mesaj meraklisiysaniz  turkcell.com dan 1mesaj fiyatina 15mesaj atabilirsiniz 

     

    böle kartlari gittigidiyorda fln satiyolar sakin almayin çünki doru olas her markette satilirdi ! 

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    40 yıl sonra seni nerde bulcam tahribattamı yoksa msn demi ?

    fake abi bunlar :D  yurdum insanını kandırmayın
    öbür boyu beleş sms miş :D

    - puan

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ömürrrr boyu deil sadece afrika için ve sadece 2010 a kadar !

    biraz konuyu takip edin yaw 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Android
    Android's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2003
    Erkek

    alırız almasınada hadı dıyelım ıkı gun sırket fesh ettı bu ısı bu servısı kaldırıyorum yapmıyorum dedı

    eee napcaz?


    (M.Sc) Master Science, Electronics and Communication Engineering
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesbuci
    vesbuci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

     

       isteyen numarasını verir atarım hatta bıktırana kadar atarım.sadece turcellle gec gıdıyor.avea telsım sanıyesınde...asıl bu hat yurt dısı ıcın yurt dısına msj yollamak sınırsız ...ve ister inanın ister inanmayın bedeva...bi arakadas net uzerınden bişey kursun dıyor tam olarak nasıl oluyor bılmıyorum...acıklarsa sevınırım.. ve kolay bıseyse yaparım herkes gorur..ok

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Hadi diyelim böyle bişey war tamam Bedava oLabilir

    Ben Ona mesajı attım Kontor felan gitmedi

    O bana geri mesaj cekerken kac Kntr Gitcek ? .

    Sımdı O bana mesaj cekerken giderse 8-10 kontor Bide boşu boşuna sövmesin adam bize :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    vesbuci bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    isteyen numarasını verir atarım hatta bıktırana kadar atarım.sadece turcellle gec gıdıyor.avea telsım sanıyesınde...asıl bu hat yurt dısı ıcın yurt dısına msj yollamak sınırsız ...ve ister inanın ister inanmayın bedeva...bi arakadas net uzerınden bişey kursun dıyor tam olarak nasıl oluyor bılmıyorum...acıklarsa sevınırım.. ve kolay bıseyse yaparım herkes gorur..ok


    -----------------------------

     

     

    hocalar elbet bi bilen vardır şuna elindeki karlarla bi sms server açtırın da bizde bayram edelim çalışıyosa :D 


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyperviper
    hyperviper's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Peki Zeki Müren de bizi göreceh mi?

    thegodisnowhere
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesbuci
    vesbuci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

     

     holly demon bunu dedi........

    Hadi diyelim böyle bişey war tamam Bedava oLabilir

    Ben Ona mesajı attım Kontor felan gitmedi

    O bana geri mesaj cekerken kac Kntr Gitcek ? .

    Sımdı O bana mesaj cekerken giderse 8-10 kontor Bide boşu boşuna sövmesin adam bize :D

     kardeş karsı taraf msj atarsa iki sms ucretı gıder yanı 4 kontur...ya zaten bu hattı sevgılısı olan nısanlısı olan uzakta olan kısıler ıcın ıkı hat alacak karsılıklı dıledıgı kadar msj atacak...tek hat alırsan eskı hattını da kullanırsın msj attıgın ona cevap atar böleleıkle sorun cözulur.ok.

Toplam Hit: 10443 Toplam Mesaj: 42