Son 1 Haftada Ufo Patlamasi
-
ABD, Çin ve İngiltere’de son bir haftada UFO olduğu öne sürülen çok sayıda cismin fotoğrafının çekilmesi, bu konudaki tartışmaları alevlendirdi...
Dünyanın dört bir yanında son bir haftada fotoğrafları çekilen uçan objelerin UFO’ya benzetilmesi tartışmaları da beraberinde getirdi. UFO’lara inananlar görüntülerin büyük çoğunluğunun ABD ve Çin’de çekilmiş olmasını, uzaylıların dünyayı ele geçirmek için önce en güçlü ekonomiye sahip ülkeleri hedef aldıkları şeklinde yorumladı. Ancak uçan objelerin insansız hava uçakları ya da jetler olabileceği hatırlatılıyor.İşte bir haftalık UFO ihbarları
İNGİLTERE:
* En son bir kaç gün önce, Rotherham kasabasında tanımlanamamış uçan bir nesne görüldü. Görgü tanıkları uçan nesnenin son derece sessiz ve yavaş ilerlediğini belirtti.ABD:
* Georgia Eyaleti’nde 23 Ekim günü disk şeklinde, uçan bir nesne görüntülendi. Fotoğrafı çeken çift gümüş renkli cismin 10 saniyede kaybolduğunu ve 25 dakika sonra tekrar göründüğünü söyledi.
* Yine 23 Ekim tarihinde Arizona Eyaleti’nin Phoneix kentinde alev parlaklığında iki nesnenin gökyüzünde zigzaglar çizerek uçtuğu görüntülendi. Kentin itfaiye dairesi başkanı Scott Walker görüntülerin bir paraşüt çalışması olabileceğini söylediyse de o saatlerde böyle bir çalışmanın yapılmadığı öğrenildi.
* Teksas Eyaleti’nde, gökyüzünde balona benzer uçan nesneler görüldü. Hakkında halen resmi bir açıklama gelmeyen görüntüler gizemini koruyor.
* Florida’da ve New York’ta da Teksas’takine benzer görüntüler çekildi.ÇİN:
* Shanxi kentinde UFO görüldüğü ihbarları emniyete bildirildi, ancak henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
* Bir manzara fotoğrafçısı çektiği fotoğraflarda gökyüzünde iki garip cismin görüldüğünü fark etti. UFO araştırmacısı Zhang Yfang fotoğrafı incelemeye başladı.-----------------
Galaktik Federeyşın :D
-
Resmi açıklamalar çekilen fotoğraflar ?
Kanıt ?
Olmamıştır topu yalandır demiyorumda her önüne gelende gökteki ışığı ufo sanmaya başladı ona tilt oluyorum..
yalancıyı s*kmiyolar ya herkes işkembeden atıyo..
-
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------

bu avatarı kullanan müritler uzaylı peşinde (:
bkz:
http://www.tahribat.com/Murit-Dj_DooM3/
-----------------------------bide pcdokctor636 vardı :))
-
bizim burda da tanımsız bi uçan cisim görüldü. Sonra hava tugayından açıklama geldi. "Eğitim uçuşu"
-
hocam. ben Glaktik federasyon bir tarih belirttikce actigim konuda update edicem. 13-14-15-24-25-26 tahirhlerinde kapital sehirler uzerinden isiklar halinde gecicez demislerdi. bunu yamistim hatta. sonra da gordugunuz gibi heryerde kayitlar basladi...
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam. ben Glaktik federasyon bir tarih belirttikce actigim konuda update edicem. 13-14-15-24-25-26 tahirhlerinde kapital sehirler uzerinden isiklar halinde gecicez demislerdi. bunu yamistim hatta. sonra da gordugunuz gibi heryerde kayitlar basladi...
-----------------------------bu vrillonashtar konusundamı yazıyosun hocam ? ona gore takıp edeyım, her ayın o gunlerındemı gecceklermıs ?
-
carnager bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam. ben Glaktik federasyon bir tarih belirttikce actigim konuda update edicem. 13-14-15-24-25-26 tahirhlerinde kapital sehirler uzerinden isiklar halinde gecicez demislerdi. bunu yamistim hatta. sonra da gordugunuz gibi heryerde kayitlar basladi...
-----------------------------bu vrillonashtar konusundamı yazıyosun hocam ? ona gore takıp edeyım, her ayın o gunlerındemı gecceklermıs ?
-----------------------------evet oraya yazicam. her ayin degil. sadece ekim icin soylendi... www.galacticmessages.com dan mesajlari takip edebilirsiniz...
-
arkadaşlar aynı olay şu son 1 hafta içinde eskişehirde de görüldü.feyste falan millet birbirlerine 'gördünüz mü uçan cisimleri?' diye msjlar atıyor.acaba bununla da bir bağlantı olabilir mi?
-
başlığı okuyunca bende ne anladım :| ısıtıcı ufoların satışları tavan yapmış sandım.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
Resmi açıklamalar çekilen fotoğraflar ?
Kanıt ?
Olmamıştır topu yalandır demiyorumda her önüne gelende gökteki ışığı ufo sanmaya başladı ona tilt oluyorum..
yalancıyı s*kmiyolar ya herkes işkembeden atıyo..
-----------------------------
bende aynen katılıyorum. bu kadar teknoloji gelişmişken ne doğru dürüst bir fotoğraf var nede video. olanların hepside osduruktan tayyare resimler. ayrıca hava sahası denen bir şeyde var. rasgele uçamaz herşey.
