Son 1 Haftada Ufo Patlamasi
-
ay.. banada görünücekler mi acaba qweqwe
-
koyim UFO'ya, bize bişey olmasın
-
hepiniz ufo nun ne olduğunu yanlış biliyorsunuz : P
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/39615/tanimlanamayan-ucan-cisimlere-ne-denir---kim-bilecek
-
cadılar bayramı sırasında insanlar hep ruh hayalet ufo cart curt görür normal yani
-
dunyada ıslerı ne nıye ıstıla etmıyolar tarzı yorumlar var bunların temel kaynagıda dunya dısındakı yasam formlarının nedensez asırı gelısmıs muthıs teknolojılere sahıp oldukları dusunuluyor.Belkide oyle degıldır bız ınsanalr nasılsak onlarda oyledır belkıde.Bİz napıyoruz kendı dunyamız yok olamyabaslfdı dıye tek. el verdıgınce yenı yerler kesfetmeye baslıyoruz belkı onlarda da bu tarz bırseyler vardır.
-
''Ben Ashtar Galaktik Komutanlığı temsilcilerinden Vrillion.''
Abi niye hiç Türkçe İsim yok yav...Bende En Çok Bunu Merak Ediyorum...
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar aynı olay şu son 1 hafta içinde eskişehirde de görüldü.feyste falan millet birbirlerine 'gördünüz mü uçan cisimleri?' diye msjlar atıyor.acaba bununla da bir bağlantı olabilir mi?
-----------------------------eskişehirde ben de görmüştüm 2002de
muttalıp üst geçidinin tam hiazsında 5 katta oturuyordum, önü açık bi evdi.
-
avatardaki göz herşeyi gören göz yani tanrı anlamına geliyor. ancak ben elhamdülillah müslümanım ve bu sembolüde masonlar kullanıyor. burda belirtmek istediğimiz antiyaratıcı değil(haşa) antimasondur :) bu arada dj_doom3 söylemişti olacağını zaten :)
