Son 1 Haftada Ufo Patlamasi
-
Bence uzaylarda kafa yok. Biz yillardir uzaya gidicez diye kicimizi yirtiyoruz, herifler uzaydan geliyor. NASA falan bir suru yer var hic biri de cikip burda bir bok yok bilader gelmeyin bosuna dememis mi acaba?
-
Kış geliyor mağlumunuz, ufo da kendini kanıtlamış bir marka o yüzden normaldir,

-
ben evrende tek olmadıgımızdan yana hemfikirim ufacık bir nokta kadarız kım bılır baska neler var ? anlamadıgım nokta bunlar dunyaya gelicek gelse ne yapıcak amac ne dunyayımı fet edicekler ?
-
Palavradan kım olmus ?
Insanoglu bırsey olsada ınansak dıye dort gozle sacma sapan haberler beklıyor :)
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Palavradan kım olmus ?
Insanoglu bırsey olsada ınansak dıye dort gozle sacma sapan haberler beklıyor :)
-----------------------------ya kardeşim palavra yada deil doom arkadasım kendini neden bukdar kaptırdı onu anlamadım ?
-
Kaptıran kaptırsan bosversene usta :)
-
şuan ankaradayım. optimumun arka tarafında dağların üstünde bi yıldız gibi bişey ama yıldızdan 5-10 kat daha fazla ışık veriyor.
ara sıra ışığı kısılıyor ara sıra artıyor. yanında da bi tane daha kısık oluşuyor sonra komple kayboluyor :|
canlı canlı yazıyom amk. yatmak için laptopu kapamıştım. yazmak için açtım :|
çok acayip parlıyor :|
-
galacticmessages.comdaki uyarıları yazanlar insanlar mı? insanlarsa bu bilgileri nasıl elde ediyorlar
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
şuan ankaradayım. optimumun arka tarafında dağların üstünde bi yıldız gibi bişey ama yıldızdan 5-10 kat daha fazla ışık veriyor.
ara sıra ışığı kısılıyor ara sıra artıyor. yanında da bi tane daha kısık oluşuyor sonra komple kayboluyor :|
canlı canlı yazıyom amk. yatmak için laptopu kapamıştım. yazmak için açtım :|
çok acayip parlıyor :|
-----------------------------ee foxlucum nasil desem o bi yildizdaki patlamalar olabilir.. yillar once bnde ole bi deneye denk geldiydim ayni dediginden di kameraylan zoom yapip baktigimdaysa bole patlama gibi bisiler gorunuodu..
-
dünkü gördüğüm yıldız gibi şey bugün yok. çok acayip parlıyordu. :|
bende sonunda görmüş oldum :|
