

Sonunda Çin Malı Telefon Aldım . İşte Görüşlerim ...
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------herkes bişeyler diyo çin mallaır hakkında kullanmayanlar genelde kötülüyor. bende samsunga parça üreten şirketin malı olduğunu okudum bi yerde bu anycool un.
samsung damı kötü ?
-----------------------------
Telefon Kötü Değil İyi Bissürü Özelliği Var Ne Güzel Ama Garantisi Yok
Hangi Bi Yerde Yetkili Servisi Bayisi Cartı Curtu Var ?
Neredeyse Bakkalda Bile Satacaklar Burda :D
-----------------------------abi
ANYCOOL MOBILE
türkiye disbirütörü garantili satıyolar. garantisi cartu curtu var buranınkilerde msela garantili olunca biraz artıyo fiyat garantili isterm diyenlere için buda mesela
edit burası 450 ytl istiyo mesela
eyw. ruhastası
-
tagext bunu yazdı:
-----------------------------bu telefonlara dikkat edin. SAR denilen gram başına düşen radyasyon miktarı onemlidir. On cebinde taşısan 2 sene sonra çocuğun olmayabilir :)
İşin şakası bir yana özellikle telefon ile cok konuşanlar için SAR değeri önemlidir. Sar değeri yüksekolan bir telefon baş ağrısına yol açabilir.
nokia telefonları olanlar için sar değerlerini sar.nokia.com dan diğer telefonlar için telefonun kullanım kitapçığından öğrenebilirsiniz.
-----------------------------
Arkadaş doğru söylemiş, bu telefonu alan arkadaşlara önerim; konuşmalarınızı kulaklıkla yapın. -
Dezavantajları Bitmez Ama Piyasasına Bi Bak 2. El Alışı Satışı Ne Kadar Satarken Elden Satmalısın, Telefoncu Çok Komik Bi Fiyat Çeker..
Telefonlar Güzel Kötü Demiyorum Yetkili Servisinin Olduğunu Yeni Öğrendim
Neyse Temiz Kullanmaya Bak Çok Hassas Olucaklarına Eminim :) Hayırlı Olsun Tekrar.. -
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------
Foxxly pil ne kadar dayanıyo onu bi ortalama sölesene.
-----------------------------cumartesi akşamı şarja taktım bugün çarşamba 5 çubuktan 2 si hala duruyo ortalama +5 gün gidiyor diyebiliriz :)
-
Çin malları gerçekten çok farklı oluyo özellik olarak güzeller. ama nasıl görmek istersen öle bakıyosun şuda bi gerçekti ömrü çok kısa^^
-
bugün bizde arakdaşa aldık 310 ytlye(2 tksit) balıkçıoğlu 15 numaradan.1 gb hafıza kartı usb şarj aleti
telefonda sadece wireless yok.öteki aklınıza gelebilcek tüm özellikler mevcut . benim 600 milyonluk telefonumu 2 ile çarpar 5e böler resmen
adamlar suya düşürmeyin öteki problemleri hallederiz garantisi werdi
bu arada çinliler yakında tüm piyasayı ele geçirekcek artık kalitesiz çin malı diye bişey yok bence isteyince en kralını yapıyorlar
-
foxxyl kardes senin butelfonda isletim sistemi varmi.. mesela symbian veya windowsce vb... bide word excell islemleri yapabiliyormusun..
bide wireless olsaymis al sana bilgisayar yaw.. :B
-
thrbtcell bunu yazdı:
-----------------------------foxxyl kardes senin butelfonda isletim sistemi varmi.. mesela symbian veya windowsce vb... bide word excell islemleri yapabiliyormusun..
bide wireless olsaymis al sana bilgisayar yaw.. :B
-----------------------------yok kendi sistemi nokia gibi pda değil cep telefonu, pda ile tek benzerlği dokunmatik olması. lakin yinede güzel aldığımdan beri çok memnunum taş gibi sınıfta en çok ses çıkaran telefon olma ünvanı bende :D tv filan süper çok net çekiyor
tek boktan özelliğini keşfettim, oda 100 kb den büyük resimleri açmıyor :/
başka hiç bir kötülüğü yok
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
thrbtcell bunu yazdı:
-----------------------------foxxyl kardes senin butelfonda isletim sistemi varmi.. mesela symbian veya windowsce vb... bide word excell islemleri yapabiliyormusun..
bide wireless olsaymis al sana bilgisayar yaw.. :B
-----------------------------yok kendi sistemi nokia gibi pda değil cep telefonu, pda ile tek benzerlği dokunmatik olması. lakin yinede güzel aldığımdan beri çok memnunum taş gibi sınıfta en çok ses çıkaran telefon olma ünvanı bende :D tv filan süper çok net çekiyor
tek boktan özelliğini keşfettim, oda 100 kb den büyük resimleri açmıyor :/
başka hiç bir kötülüğü yok
-----------------------------bk o kotu isteyaw.. bende n7 bile 20 mb lik bi ankara yolari haritasi vardi dusun onu aciyodu yaw... bide onceki postumda bisey sormustum... word excell dokumanlarini okuyup uzerine yazi yazamiyoruz degil mi? .
bu dediklerimi de yapabilen olsa dusunmeden alirim bi tane... o ekrade film seredilir.. kitap okur be yaw.. :B
-
Fox hayırlı olsun. İstanbul'da Veznecilerde(Beyazıt) bulabilirsiniz ( Telefoncudan yani Eminönündeki gibi en dandikleri degil ) sevdiğim bi mürid isterse alır kargo ile yollayabilirim :D