folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Sonunda Youtube Kanalım Resmen Açıldı...



Sonunda Youtube Kanalım Resmen Açıldı...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Konuşma sırasında "yüklemlere", "zaman eklerini" doğru ekleyerek hitabetini daha iyi geliştirebilirsin.

    Konuşsma sırasında yine fazla sağa sola eğilip bükülme. Ses tonu gayet rahattı.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    patates bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam reklamını vermek isterseniz Twitter dan destek çıkarım . Veya büyütmek isterseniz . Herhangi bir ücret talep etmiyorum bende sistemimi test etmiş olurum..

    tabiki seve seve.

    şu an faceden ztn reklam almış durumdayım hiç bir işe yaramıyor.

    Reklam derken Facebook'a mı ücret ödediniz yoksa reklam işi yapan birine mi ?


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    patates bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam reklamını vermek isterseniz Twitter dan destek çıkarım . Veya büyütmek isterseniz . Herhangi bir ücret talep etmiyorum bende sistemimi test etmiş olurum..

    tabiki seve seve.

    şu an faceden ztn reklam almış durumdayım hiç bir işe yaramıyor.

    Reklam derken Facebook'a mı ücret ödediniz yoksa reklam işi yapan birine mi ?

    yok facebooka . günlük 1.5 liradan işliyor.  ben özelden daha detaylı yazayım:)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokhaN
    GokhaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2013
    Erkek

    helal olsun cidden başarılı olmuş hocam

     


    kıl olan yer kaşınır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    adın ne la :D güzel olmuş, eskilerinden çok daha güzel.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeNRoM
    ZeNRoM's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2015
    Erkek

    Eskisini izlemiş bir kaç nacizane öneri de bulunmuştum.

    Eskisine nazaran çok gelişmeler kat etmişsin hocam.

    Geliştirmek açısından küçük bir not yazmadan geçemeyeceğim: Vurgu ve tonlamalara biraz daha dikkat edip, canlı anlatımlar yapabilirsen bu işi başarmış olacaksın.. 

    Şimdiden başarılar.. 


    Hiçbir şey, apaçık ortada olan kadar aldatıcı değildir !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam öneri olarak, ekrana gelen resimler yavaşça geliyor fakat birden gidiyor ve bazılarının ekranda kalma süreleri çok kısa onların ayarını iyi yaparsan göze hitap konusunda daha iyi olabilir. Ayrıca videoyu bitirirken güzel bi konuşma yaptın ama sonunda ve videoyu bitiriyorum gibi bi cümle kurdun, böyle etkili konuşmaların sonunda videoyu bitiriyorum gibi cümleler kurmazsan izleyiciler üzerindeki etkisi daha yüksek olur diye düşünüyorum.

    Ayrıca:

    Daha dikkat çekici, ilgi uyandırıcı oldu diye düşünüyorum, tabi daha da geliştirilir, yardımcı olmak isterim. Başarılar :)

     

    CaniSokucu tarafından 03/Nis/16 21:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Şafak 1152!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    patates bunu yazdı

    konuyu yanlış yere açmışım. 

    arkadaşlar ilk deneme videomu burada yayınlamıştım ve çok güzel ilgi görmüştü.Oldukça eleştiriler geldi ve çoğunu hallettim gibi. Bende hala biraz ebleklik olsada zamanla gidicek gibi. Her video koyduğumda artık buraya koymayacağım için 2. videoyu gelişim varmı yokmu diye eleştiri almak için koyuyorum.

    Artık 1 2 haftada bir video gelicek.Mayıstan sonra haftada 2 3 video

    Yeni video bu

    https://www.youtube.com/watch?v=utRTDBeUwg8

     

     

     

     

     Buda kanalın ilk videosuydu.

    https://www.youtube.com/watch?v=uCofD86l9J4

     

    Bu arada nick hafızam iyi değil  ama kanalın web sayfasını nvedia yaptı ona, kanalın jenerik kısmı ile ilgilenen arkdaş vardı balıkesir üniversitesinde okuyordu ona, ve özelden mesaj yazıp altın oran tarifleri veren, yada sevdiğini belirtip gaz veren tüm müridlere ayrıca teşekür ediyorum.

    o balıkesirli arkadaş ben miyim acaba?

    jenerik kısmında yardımcı olduğumu ve altın oran ile ilgili tüyoları verdiğimi hatırlıyorum :)


    goo.gl/qBNZmW
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Hocam öneri olarak, ekrana gelen resimler yavaşça geliyor fakat birden gidiyor ve bazılarının ekranda kalma süreleri çok kısa onların ayarını iyi yaparsan göze hitap konusunda daha iyi olabilir. Ayrıca videoyu bitirirken güzel bi konuşma yaptın ama sonunda ve videoyu bitiriyorum gibi bi cümle kurdun, böyle etkili konuşmaların sonunda videoyu bitiriyorum gibi cümleler kurmazsan izleyiciler üzerindeki etkisi daha yüksek olur diye düşünüyorum.

    Ayrıca:

    Daha dikkat çekici, ilgi uyandırıcı oldu diye düşünüyorum, tabi daha da geliştirilir, yardımcı olmak isterim. Başarılar :)

     

    Gerfekteb daha guzel olmus. Onunuzdeki videolarda fikrini almak isterim musait olursan filan o zamanlar icin. Elestiriler icin sagol mesela evet yavasca gelmesini ben istedim goruntulerin ama birisini hic dusunmemistim dogru

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    patates bunu yazdı

    konuyu yanlış yere açmışım. 

    arkadaşlar ilk deneme videomu burada yayınlamıştım ve çok güzel ilgi görmüştü.Oldukça eleştiriler geldi ve çoğunu hallettim gibi. Bende hala biraz ebleklik olsada zamanla gidicek gibi. Her video koyduğumda artık buraya koymayacağım için 2. videoyu gelişim varmı yokmu diye eleştiri almak için koyuyorum.

    Artık 1 2 haftada bir video gelicek.Mayıstan sonra haftada 2 3 video

    Yeni video bu

    https://www.youtube.com/watch?v=utRTDBeUwg8

     

     

     

     

     Buda kanalın ilk videosuydu.

    https://www.youtube.com/watch?v=uCofD86l9J4

     

    Bu arada nick hafızam iyi değil  ama kanalın web sayfasını nvedia yaptı ona, kanalın jenerik kısmı ile ilgilenen arkdaş vardı balıkesir üniversitesinde okuyordu ona, ve özelden mesaj yazıp altın oran tarifleri veren, yada sevdiğini belirtip gaz veren tüm müridlere ayrıca teşekür ediyorum.

    o balıkesirli arkadaş ben miyim acaba?

    jenerik kısmında yardımcı olduğumu ve altın oran ile ilgili tüyoları verdiğimi hatırlıyorum :)

    Aynen. Balkesli degilde balikesir universitesinde okuyordun sanirim? :)

Toplam Hit: 3757 Toplam Mesaj: 33
kafakurdu