Sonunda Youtube Kanalım Resmen Açıldı...
-
Konuşma sırasında "yüklemlere", "zaman eklerini" doğru ekleyerek hitabetini daha iyi geliştirebilirsin.
Konuşsma sırasında yine fazla sağa sola eğilip bükülme. Ses tonu gayet rahattı.
-
patates bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
Hocam reklamını vermek isterseniz Twitter dan destek çıkarım . Veya büyütmek isterseniz . Herhangi bir ücret talep etmiyorum bende sistemimi test etmiş olurum..
tabiki seve seve.
şu an faceden ztn reklam almış durumdayım hiç bir işe yaramıyor.
Reklam derken Facebook'a mı ücret ödediniz yoksa reklam işi yapan birine mi ?
-
MhmdAlmz bunu yazdıpatates bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
Hocam reklamını vermek isterseniz Twitter dan destek çıkarım . Veya büyütmek isterseniz . Herhangi bir ücret talep etmiyorum bende sistemimi test etmiş olurum..
tabiki seve seve.
şu an faceden ztn reklam almış durumdayım hiç bir işe yaramıyor.
Reklam derken Facebook'a mı ücret ödediniz yoksa reklam işi yapan birine mi ?
yok facebooka . günlük 1.5 liradan işliyor. ben özelden daha detaylı yazayım:)
-
helal olsun cidden başarılı olmuş hocam
-
adın ne la :D güzel olmuş, eskilerinden çok daha güzel.
-
Eskisini izlemiş bir kaç nacizane öneri de bulunmuştum.
Eskisine nazaran çok gelişmeler kat etmişsin hocam.
Geliştirmek açısından küçük bir not yazmadan geçemeyeceğim: Vurgu ve tonlamalara biraz daha dikkat edip, canlı anlatımlar yapabilirsen bu işi başarmış olacaksın..
Şimdiden başarılar..
-
Hocam öneri olarak, ekrana gelen resimler yavaşça geliyor fakat birden gidiyor ve bazılarının ekranda kalma süreleri çok kısa onların ayarını iyi yaparsan göze hitap konusunda daha iyi olabilir. Ayrıca videoyu bitirirken güzel bi konuşma yaptın ama sonunda ve videoyu bitiriyorum gibi bi cümle kurdun, böyle etkili konuşmaların sonunda videoyu bitiriyorum gibi cümleler kurmazsan izleyiciler üzerindeki etkisi daha yüksek olur diye düşünüyorum.
Ayrıca:

Daha dikkat çekici, ilgi uyandırıcı oldu diye düşünüyorum, tabi daha da geliştirilir, yardımcı olmak isterim. Başarılar :)
CaniSokucu tarafından 03/Nis/16 21:18 tarihinde düzenlenmiştir -
patates bunu yazdı
konuyu yanlış yere açmışım.
arkadaşlar ilk deneme videomu burada yayınlamıştım ve çok güzel ilgi görmüştü.Oldukça eleştiriler geldi ve çoğunu hallettim gibi. Bende hala biraz ebleklik olsada zamanla gidicek gibi. Her video koyduğumda artık buraya koymayacağım için 2. videoyu gelişim varmı yokmu diye eleştiri almak için koyuyorum.
Artık 1 2 haftada bir video gelicek.Mayıstan sonra haftada 2 3 video
Yeni video bu
https://www.youtube.com/watch?v=utRTDBeUwg8
Buda kanalın ilk videosuydu.
https://www.youtube.com/watch?v=uCofD86l9J4
Bu arada nick hafızam iyi değil ama kanalın web sayfasını nvedia yaptı ona, kanalın jenerik kısmı ile ilgilenen arkdaş vardı balıkesir üniversitesinde okuyordu ona, ve özelden mesaj yazıp altın oran tarifleri veren, yada sevdiğini belirtip gaz veren tüm müridlere ayrıca teşekür ediyorum.
o balıkesirli arkadaş ben miyim acaba?
jenerik kısmında yardımcı olduğumu ve altın oran ile ilgili tüyoları verdiğimi hatırlıyorum :)
-
CaniSokucu bunu yazdı
Hocam öneri olarak, ekrana gelen resimler yavaşça geliyor fakat birden gidiyor ve bazılarının ekranda kalma süreleri çok kısa onların ayarını iyi yaparsan göze hitap konusunda daha iyi olabilir. Ayrıca videoyu bitirirken güzel bi konuşma yaptın ama sonunda ve videoyu bitiriyorum gibi bi cümle kurdun, böyle etkili konuşmaların sonunda videoyu bitiriyorum gibi cümleler kurmazsan izleyiciler üzerindeki etkisi daha yüksek olur diye düşünüyorum.
Ayrıca:

Daha dikkat çekici, ilgi uyandırıcı oldu diye düşünüyorum, tabi daha da geliştirilir, yardımcı olmak isterim. Başarılar :)
Gerfekteb daha guzel olmus. Onunuzdeki videolarda fikrini almak isterim musait olursan filan o zamanlar icin. Elestiriler icin sagol mesela evet yavasca gelmesini ben istedim goruntulerin ama birisini hic dusunmemistim dogru
-
LynXMaSTeR bunu yazdıpatates bunu yazdı
konuyu yanlış yere açmışım.
arkadaşlar ilk deneme videomu burada yayınlamıştım ve çok güzel ilgi görmüştü.Oldukça eleştiriler geldi ve çoğunu hallettim gibi. Bende hala biraz ebleklik olsada zamanla gidicek gibi. Her video koyduğumda artık buraya koymayacağım için 2. videoyu gelişim varmı yokmu diye eleştiri almak için koyuyorum.
Artık 1 2 haftada bir video gelicek.Mayıstan sonra haftada 2 3 video
Yeni video bu
https://www.youtube.com/watch?v=utRTDBeUwg8
Buda kanalın ilk videosuydu.
https://www.youtube.com/watch?v=uCofD86l9J4
Bu arada nick hafızam iyi değil ama kanalın web sayfasını nvedia yaptı ona, kanalın jenerik kısmı ile ilgilenen arkdaş vardı balıkesir üniversitesinde okuyordu ona, ve özelden mesaj yazıp altın oran tarifleri veren, yada sevdiğini belirtip gaz veren tüm müridlere ayrıca teşekür ediyorum.
o balıkesirli arkadaş ben miyim acaba?
jenerik kısmında yardımcı olduğumu ve altın oran ile ilgili tüyoları verdiğimi hatırlıyorum :)
Aynen. Balkesli degilde balikesir universitesinde okuyordun sanirim? :)
