

Sony W252 Mp3 Player = Hayatın Anlamı!
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
tasarım olarak çok güzel de aklıma birkaç şey takıldı,
1- ben mp3 dinlerken yüksek sesle dinlerim, birkaç ayda bir kulaklığım patlar ve yeni kulaklık alırım. diyelimki ben bu cihazdan yüksek sesle mp3 dinliyorum. kulaklığın patladığını düşünürsek ne olacak ? bunun kulaklık her yerde satılır mı ? satılır ise istediğimiz anda patlayan kulaklığı kolayca değiştirebilirmiyiz ?
2- genelde gece müzik dinlerim, yatarken nasıl oluyor ? sağa sola dönünce kulaklıklar sanki rahatsız edecek gibi duruyor. müzik dinlerken yanımızın üstü yattığımız zaman rahatsızlık veriyor mu ?
3- yüksek sesle müzik dinlersek şarjı ortalama ne kadar gidiyor ?
-----------------------------Arkadaşım 3 den başlayıp 1 e gideyim.
3)Alet 3 dakikalık şarja 1:30 saat gidiyor.Normalde full jarjlıyken istediğin kadar yükseksesle dine 11 saat gidiyor.
2)Şimdi sırt üstü yatarken hibir sorun yok ama sağa sola dönemiyorsun.Sağa sola yatarken rahatsız olabilirsin
1)Son günlerde aleti full kasıyorum ama ağrıza vermedi.Bunun için diyebileceğim al kulağına tak full sesde mükemmel ses kalitesini yaşa.Ama şöyle bir garantisi yok.Eğer kulaklık olamazda ha olurda patlarsa geçmiş olsun at çöpe.Çünkü dahili kulaklık kullanıyor.
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
tasarım olarak çok güzel de aklıma birkaç şey takıldı,
1- ben mp3 dinlerken yüksek sesle dinlerim, birkaç ayda bir kulaklığım patlar ve yeni kulaklık alırım. diyelimki ben bu cihazdan yüksek sesle mp3 dinliyorum. kulaklığın patladığını düşünürsek ne olacak ? bunun kulaklık her yerde satılır mı ? satılır ise istediğimiz anda patlayan kulaklığı kolayca değiştirebilirmiyiz ?
2- genelde gece müzik dinlerim, yatarken nasıl oluyor ? sağa sola dönünce kulaklıklar sanki rahatsız edecek gibi duruyor. müzik dinlerken yanımızın üstü yattığımız zaman rahatsızlık veriyor mu ?
3- yüksek sesle müzik dinlersek şarjı ortalama ne kadar gidiyor ?
-----------------------------Arkadaşım 3 den başlayıp 1 e gideyim.
3)Alet 3 dakikalık şarja 1:30 saat gidiyor.Normalde full jarjlıyken istediğin kadar yükseksesle dine 11 saat gidiyor.
2)Şimdi sırt üstü yatarken hibir sorun yok ama sağa sola dönemiyorsun.Sağa sola yatarken rahatsız olabilirsin
1)Son günlerde aleti full kasıyorum ama ağrıza vermedi.Bunun için diyebileceğim al kulağına tak full sesde mükemmel ses kalitesini yaşa.Ama şöyle bir garantisi yok.Eğer kulaklık olamazda ha olurda patlarsa geçmiş olsun at çöpe.Çünkü dahili kulaklık kullanıyor.
-----------------------------Kulaklığın değişememesi kötüymüş. Almayı düşünüyordum ama böyle bi riske giremem dedim şu an :D Kulaklık patlarsa 150 lira götte patlar :D