Spam Mailler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Hocam çok ısrarcı davranmış ama, 2. Maili de atınca ayıp olmasın diye açmışım :D

    Bu arada konuda 3 tane ScreenShot var, ve hepsinde de bernanın maili okunmuş :D


    -----------------------------

    :))))


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyu baltamak gibi olması ama ben bazen bunları okuyorum virüs fialn bulaşır mı? Mesela bazen msn açmadan önce başkalarına ileti gönderiyor, sonra hemen kapanıyor. Bunu nasıl hallederim...?


    -----------------------------

    demişsin ya hocam, bulaşmış bile virüs :)

    formatla geçer :)


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Abicim aynısı benim başımdan da geçti zamanında.Adamlar topluyorlar mailleri sonra da satıyorlar.Sonra oranı büyütelim buranı büyütelim lan sana ne benim şeyimden çok mu meraklısın böyle saçmasapan mailler gönderip duruyorsun?Ve bu yüzden açıklama bile yapamadan bir güzel suçlu ilan edildim.Aynı şekilde benimde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü ama en çok koyanda gram suçun olmadan böyle suçlamalar yapılması.

    Eğer karşındaki insanın güveni yoksa sana ne dersen de istersen arkanı yırt inanmayacaktır,üsteleme boşuna.4 yıllık arkadaşsanız zaten seni tanıyıp bilmesi gerekir böyle şeylere de girmeyeceğini tahmin edebilir herhalde.Allah kolaylık versin sana işin çok zor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Bende böyle mailler gelince telaşlanıyorum, evin içinde koşuşturuyorum sağa sola sonra spam mail olduğu aklıma gelince ferahlıyorum , rahatlıyorum


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Babana bile güvenmeyeceksin bu zamanda bu bir.

    İkinciside, biri sana bu konuda böyle bir suçlamada bulunuyorsa, vardır bi bildiği emin ol. Kimse ben suçsuzum bilmemne demesin.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    mitokondri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Babana bile güvenmeyeceksin bu zamanda bu bir.

    İkinciside, biri sana bu konuda böyle bir suçlamada bulunuyorsa, vardır bi bildiği emin ol. Kimse ben suçsuzum bilmemne demesin.


    -----------------------------

    Hocam yapma Allah aşkına, bir de sen vurma? Kadın milleti dediğin incir çekirdeğini karpuz kabuğu yapan değil midir? Ben zaten kendi kız arkadaşıma kızmadım bu durumda, bunu gönderip benim huzurumu kaçıranlara çok sinirlendim.

    Ama daha sonrasında bir suçlu durumuna düşmemse beni ayrı sinirlendirdi. Ne demek bir bildiği vardır? Ben böyle şeylerden tiksinen bir insanım. 

    Belli ki senin üzerine şimdiye kadar hiç iftira atan olmamış, açıklayamayacağın şeylerin suçsuzken üzerine yapışması nasıl bir duygudur bilemezsin.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    mitokondri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Babana bile güvenmeyeceksin bu zamanda bu bir.

    İkinciside, biri sana bu konuda böyle bir suçlamada bulunuyorsa, vardır bi bildiği emin ol. Kimse ben suçsuzum bilmemne demesin.


    -----------------------------

    Hocam yapma Allah aşkına, bir de sen vurma? Kadın milleti dediğin incir çekirdeğini karpuz kabuğu yapan değil midir? Ben zaten kendi kız arkadaşıma kızmadım bu durumda, bunu gönderip benim huzurumu kaçıranlara çok sinirlendim.

    Ama daha sonrasında bir suçlu durumuna düşmemse beni ayrı sinirlendirdi. Ne demek bir bildiği vardır? Ben böyle şeylerden tiksinen bir insanım. 

    Belli ki senin üzerine şimdiye kadar hiç iftira atan olmamış, açıklayamayacağın şeylerin suçsuzken üzerine yapışması nasıl bir duygudur bilemezsin.


    -----------------------------

    Aynı şeyi bende yaptım. Sonradan pişman oldum ama iş işten geçmişti :)

    Tamam kızlar işi biraz büyütüyorlar ama sanırım daha hassas oldukları içindir.

    Madem mail adresleriniz satılıyor bilmem nerelerde kullanılıyor, her yere üye olmayıverin. İnsan gördüğüne inanır.

    Açıklayamayacağın şeyler oluyorsa etrafında otur kendini bi sorgula önce. Açıklayamayacağın şeyler yapma.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    spamciibneler.com diye bir site alip google indexde birinci siralara gecip rezil etmek de var ))))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    mitokondri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı şeyi bende yaptım. Sonradan pişman oldum ama iş işten geçmişti :)

    Tamam kızlar işi biraz büyütüyorlar ama sanırım daha hassas oldukları içindir.

    Madem mail adresleriniz satılıyor bilmem nerelerde kullanılıyor, her yere üye olmayıverin. İnsan gördüğüne inanır.

    Açıklayamayacağın şeyler oluyorsa etrafında otur kendini bi sorgula önce. Açıklayamayacağın şeyler yapma.


    -----------------------------

    Hocam benim diğer yorumlarımı görmedin sanırım, öyle düşünüyorum. Ben msn kullanan birisi değilim ki? Gmail kullanıyorum daha hayatım boyunca msn adresimle bir yere üye olmadım ben. Bu adresimi de üç beş arkadaşım biliyor zaten öyle bilen pek arkadaşım da yok. Nerden buldular, nasıl buldular, niye gönderdiler bunları sorgulaman lazım. Öyle her yere üye olmayıverin demekle sen de bilmediğin bir şeyle beni suçlamış oluyorsun. :)


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    spamciibneler.com diye bir site alip google indexde birinci siralara gecip rezil etmek de var ))))


    -----------------------------

    Aynen hocam, sonra herkes kendi adresine gelen spamları alıp kendi esprisini katacak yanına, vereceksin siteye herkes gülecek o şarlatanlarda kendi hallerine gülecek! Ama biz çoktan anne bacı çok acı şeyler söylemiş olacağız.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
Toplam Hit: 8316 Toplam Mesaj: 65