Spotify Müzik Kalitesi
-
HolyOne bunu yazdı
Premium aylık 10 dolar gibi bişey.
Ben marantz anfimde kullanmak için almıştım, cihazdan erişime sadece premiumda izin veriyor. PC den dinleyeceğin müzükte farkını anlamazsın sadece reklamsız olur.
9.99 TL / ay . tamamen gereksiz.
-
HolyOne bunu yazdı
Premium aylık 10 dolar gibi bişey.
Ben marantz anfimde kullanmak için almıştım, cihazdan erişime sadece premiumda izin veriyor. PC den dinleyeceğin müzükte farkını anlamazsın sadece reklamsız olur.
marantz da dinlenmez burdaki müzikler kalitesi çok düşük kalıyor ben flac bile dinlemiyorum technics sistemde
-
valla beyler youtubedan dinledigimle burdan dinledigim arasinda daglar kadar fark var tamam pahali ama bence guzel bir hizmet pahali olmasa iyiydi.
-
torrentten falan indir istediğin müziği kaliteli olarak
-
müzik aynı müzik kalite desen her türlü ulaşıyorum ki burada da aynı olay var artık nasıl bir şekilde fikir ekilmişse millet buranın kalitesinin daha da bi' başka olduğunu söylüyor. Bana göre çok gereksiz. Ha tabi ki listelemek ve listelerin önünüze serilmesi, trendlerin ne bok olduğunu görmeniz iyi ama bunu yapan başka siteler de var ve bu müziklere -ki daha kalitelilerine- ulaşmak o kadar da zor değil.
-
Arkadaşlar şimdi yanlışlık olmasın. Spotify yayınladığı müzikleri mp3 olarak değil ogg vorbis olarak stream eder.
Hatta aşağıda belirtilen değerlerdeki yaklaşık ifadesi ogg vorbis in bitrate değil de quality komutuna göre encode yapmasındandır.
- ~96 kbps
- Normal quality on mobile.
- ~160 kbps
- Desktop and web player standard quality.
- High quality on mobile.
- ~320 kbps (only availableto Premium subscribers)
- Desktop high quality.
- Extreme quality on mobile
Yani q5 ogg vorbis yaklaşık 160kbps, q9 da 320kbps ye denk gelir.
Ogg vorbis mp3 formatının superior u konumundadır ve aynı bitrate de çok daha kaliteli ses verir. Ondan kendinizde bulunan mp3 ler ile spotify da dinlediğiniz müziğin ses kalitesi aynı değil :)
- ~96 kbps
-
sertacgs bunu yazdıqoqo bunu yazdı
Kasmanın alemi yok açıkcası. Ben bedava kullanıyorum ve yüksek kalitede dinliyorum. İnternetim de Turkcell kamu 1 gb sınırsız internet ve hız kısıtlamasına uğramış şekilde. Kullanmak gayet güzel oluyor. Bir sürü playlist oluşturdum canım sıkıldıkça dinliyorum. Zaten 1 kere dinlediğin şarkıyı telefonun içerisine yüklüyor. Sonraki dinlemende hiç kota harcamıyor eğer verileri silmezsen. Sadece bağlantı esnasındaki bilgileri çekerken 100-200 kb çekiyordur.
hocam playlistte de bir sonraki şarkıya geçme hakkın sınırlı ya da herhangi bir şarkıyı direk arattırınca açmıyor falan.
kasmalık bir durum yok yani
Yok be hocam ben reklamları farketmiyorum bile çoğu zaman. Çalışırken hafif açıyorum sesi, playlistten çalıyor kendisi. 300 den fazla şarkı olduğu için çok nadir çalan müziğe denk geliyor. Sıkıldıkça yeni playlistler oluşturuyorum yada müzik tarzıma uygun başka playlistleri takip ediyorum.
-
EdepsizPenguen bunu yazdı
hacı abi bi kredi kartın varsa 1 aylığına ürcetsiz deneme sürümünü aç, senden kredi kartı isteyecek, sonra 1 ay bitmeden önce üyeliğini iptal et sonra tekrar aynı şekilde bi hesap aç ve yine deneme hesabı yap, önceki playlistlerininde linklerini biyere kopyala, her yeni hesab açtığında bu şekilde hem listelerini tkrr kullanabilirsin, hemde istediğin kadar süresiz premimum, şahsen ben 6 aydır bu şekilde kullanıyom hiç sorun çıkmadı, hiç paramda gitmedi, trance kategoriside baya geniş spotifyın... :)
benden sanal karta 2.1 tl kesti deneme ayana
olsun bi deniyelim bakalım
-
Arşiv olarak çok iyi, önceden Türkçe müziklere tam erişemiyorduk. Şimdilik bir kısmını açmışlar. Keşfet kısmını pek kullanmıyorum, genelde oradaki tavsiyeler hoşuma gitmiyor. Ama tekdüze ve yabancı dinliyorsanız keşfet bölümü işinize yarayabilir. 3-4 ay premium kullandım, reklamlar haricinde bir artısı olmadı. Dışarda da telefon üzerinden dinlerken sanırım interneti fazla harcamıyor. 2GB limitli paket yetiyor. (En azından sadece yolda yürürken dinlerken) Bir de aylık süresi var tabi, o da bana yetiyor.
Bir de Radyo bölümünde Your Favorite Coffeehouse listesi var tavsiye ederim.
Brown tarafından 21/May/14 16:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Brown bunu yazdı
Arşiv olarak çok iyi, önceden Türkçe müziklere tam erişemiyorduk. Şimdilik bir kısmını açmışlar. Keşfet kısmını pek kullanmıyorum, genelde oradaki tavsiyeler hoşuma gitmiyor. Ama tekdüze ve yabancı dinliyorsanız keşfet bölümü işinize yarayabilir. 3-4 ay premium kullandım, reklamlar haricinde bir artısı olmadı. Dışarda da telefon üzerinden dinlerken sanırım interneti fazla harcamıyor. 2GB limitli paket yetiyor. (En azından sadece yolda yürürken dinlerken) Bir de aylık süresi var tabi, o da bana yetiyor.
Bir de Radyo bölümünde Your Favorite Coffeehouse listesi var tavsiye ederim.
Aylık süre ne hocam ben öyle birşey duymadım hiç.
