folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Srebrenitza Katliamının 13. Yılı



Srebrenitza Katliamının 13. Yılı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bıraksınlar acıtasyonu, 2. dunya savasında bosnaklar ve hırvatlar 700.000 Sırp'ı katletti, bunun hesabını kim verecek? Boşnaklar Sırpları keserken sesini çıkaran yok, gün gelip hesap dönüp Sırplar boşnakları kesince kıyamet kopar. Sırpların kestiği 9.000 nedir ki, 700.000'in yanında? Hiçbir millet kanını yerde bırakmaz mutlaka kan hakkını alır, hakkıdır. Srebrenitza da ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum, babalarının dedelerinin yaptıklarının cezasını çektiler, ama milletler arası hesaplaşmalar baba dede hesabı yapmaz, 10 sene sonra da bu hesap görülür 200 sene sonra da, 1 gün sonra da, uygun zaman ne vakit gelirse artık.
    ----------------------------- 

    2. dünya savaşında boşnakların  ve hırvatların yaptıgı ne kadar çirkinse bu da  o kadar çirkin ve insanlık dışıdır.hiç bir katliyama misilleme katlıyam yapılamaz.yapan insan değildir insan suretinde hayvandır.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

     tarih konusunda bayağı cahil kalmışım.

     okuduğum hiç bir dönemde 700.000 sırp ın katledildiğini anlatan tek bir satır okumadım.

    nüfus oranlaması yapacak olursak hemen hemen 7de 1 i katledilmiş oluyor.

    bütün dünyadaki savaşta hayatlarını kaybeden yaklaşık 52 milyon insana karşılık 700.000 sırpın katledilmesi biraz enteresan geldi.

    ki zaten öldürülen katledilen insanlardan  6 milyonu zaten yahudiydi .katledilen ruslar katledilen almanlar fransızlar ingilizler nagazaki hiroşima ...? 

    savaşta hayatını kaybeden  700 000 sırp demek ayrı bişeydir, bosnalı ve hırvatların katlettiği 700.000 sırp demek ayrı bişeydir. 

    görevlerinden istifa ederek ettirilerek !! oraya gönderilen ve içlerinde şehit olan TÜRK subayları da vardı .intikam almışlar demen biraz saçma.

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------

     tarih konusunda bayağı cahil kalmışım.

     okuduğum hiç bir dönemde 700.000 sırp ın katledildiğini anlatan tek bir satır okumadım.

    nüfus oranlaması yapacak olursak hemen hemen 7de 1 i katledilmiş oluyor.

    bütün dünyadaki savaşta hayatlarını kaybeden yaklaşık 52 milyon insana karşılık 700.000 sırpın katledilmesi biraz enteresan geldi.

    ki zaten öldürülen katledilen insanlardan  6 milyonu zaten yahudiydi .katledilen ruslar katledilen almanlar fransızlar ingilizler nagazaki hiroşima ...? 

    savaşta hayatını kaybeden  700 000 sırp demek ayrı bişeydir, bosnalı ve hırvatların katlettiği 700.000 sırp demek ayrı bişeydir. 

    görevlerinden istifa ederek ettirilerek !! oraya gönderilen ve içlerinde şehit olan TÜRK subayları da vardı .intikam almışlar demen biraz saçma.

     


    -----------------------------
    aynen hocam kaç yıl tarih dersi gördüm bi satırında 700 bin sırpın katledildiği ile ilgili bişi okumadım

    ebedi devlet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nazmanya
    nazmanya's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------
    aynen hocam kaç yıl tarih dersi gördüm bi satırında 700 bin sırpın katledildiği ile ilgili bişi okumadım
    -----------------------------
    sayı banada fazla geldi arkadaşın dediği doğru olabilir. ama o an ki avrupa nufusu için 700 bin rakamı çok fazla. bu kendi görüşümdür türkiyede okullarda okutulan ve piyasada olan tarih kitapları bence çok yanlı kitaplar. çoğu gerçekleri yansıtmıyor. nasıl avrupa tarihçilerini eleştiriyorsak bence kendi tarihçilerimizi eleştirmeliyiz. işlerine geleni yazıyorlar. ne olursa olsun insan doğuştan getirdiği kendi seçemediği saçma sapan bir ırk kavramı yüzünden insanların öldürülmesi doğru değil. sırpların katledilmesinden bahseden arkadaş bence katliamı savunmuyor olaya farklı bir açıdan bakmanızı istiyor. gayrı insancıl olan intikam duygusundan ve bunun ne kadar kötü sonuçlar doğurduğundan bahsediyor.


    http://www.speedtest.net/result/926625321.png
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    DkN'ye tam manasıyla katılıyorum demesem de , büyük ölçüde katılıyorum diyebilirim .

    Zamanında Handzarlar ve Ustaşalar götlerini Nazilere dayayıp Yugoslavya'daki Sırpları keserken ve bu katliâmlar sadece Sırplar tarafından anılırken , kimse bir şey demiyor fakat olay Boşnaklara yapıldı mı sırf Müslüman oldukları için böyle bir acıtasyon yapıyoruz , ben demiyorum ki bu yapılan doğrudur , hayır , kesinlikle yanlıştır zira dedesi Çetnik olan insanlar bile mâsum Boşnakların öldürülmesine üzülüyor ve bunu kötü olarak karşılıyor , ama zamanında yapılan Sırp kâtliamlarını kimse hatırlamıyor ve anmıyorsa , bunu da büyütmek manasızdır .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bıraksınlar acıtasyonu, 2. dunya savasında bosnaklar ve hırvatlar 700.000 Sırp'ı katletti, bunun hesabını kim verecek? Boşnaklar Sırpları keserken sesini çıkaran yok, gün gelip hesap dönüp Sırplar boşnakları kesince kıyamet kopar. Sırpların kestiği 9.000 nedir ki, 700.000'in yanında? Hiçbir millet kanını yerde bırakmaz mutlaka kan hakkını alır, hakkıdır. Srebrenitza da ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum, babalarının dedelerinin yaptıklarının cezasını çektiler, ama milletler arası hesaplaşmalar baba dede hesabı yapmaz, 10 sene sonra da bu hesap görülür 200 sene sonra da, 1 gün sonra da, uygun zaman ne vakit gelirse artık.
    -----------------------------

    şu zamana kadar hiç 700 000 bin sırb gördün mü canim sen ki 2.dünya savaşinda boşnaklar 700 bin kadar sırb ı katletmedi SAVAŞTI !

    sivil insanları öldürmedi , askerle çatişti. Sözlerinin nereye gittigini bilmiyorsun Forumu birbirine düşürürsün bu sözlerinle. yapma lütfen...

    Savaşip 1 milyon kişiyi öldürmek katliam degildir !

    silahsiz insana , bebege kadına kıza sivile bunlari alip bir depoya koyup üzerilerine ateş açmak tir katliam ! ve hiç bir türk bunu hak edemez . Baskasinada yapamaz eger yaparsa o türk degildir zaten


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
Toplam Hit: 3715 Toplam Mesaj: 27