folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Starhack.Org - Mahkeme Kararıyla İndex :D



Starhack.Org - Mahkeme Kararıyla İndex :D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordstar
    lordstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    KorteX bunu yazdı:
    -----------------------------
    bulutbey bunu yazdı:
    -----------------------------

    KorteX bunu yazdı:

    site acık..

    32 bayt veri ile starhack.org [72.9.144.116] 'ping' ediliyor:

    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=334ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=334ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=334ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=334ms TTL=42

    72.9.144.116 için Ping istatistiği:
        Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
    Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
        En Az = 334ms, En Çok = 334ms, Ortalama = 334ms

    sorman bile yanlıs.. ipnenin ta kendisi..

    -------------------------------------------------------------------------------
    CodeCryer bunu yazdı:

    C:\Documents and Settings\Miralay>ping www.starhack.org

    32 bayt veri ile www.starhack.org [212.156.4.8] 'ping' ediliyor:

    212.156.4.8 cevabı: bayt=32 süre=41ms TTL=55
    212.156.4.8 cevabı: bayt=32 süre=37ms TTL=55
    212.156.4.8 cevabı: bayt=32 süre=35ms TTL=55

    --------------------------------------------------------------------------

    kortex yurt dışından mı bağlanıyosun ne :D
    -----------------------------

     yok yaws:S diyarbakırdan baglanıyorum :D + site hala bende acılıyor :D

     C:\Documents and Settings\xp>ping www.starhack.org

    32 bayt veri ile starhack.org [72.9.144.116] 'ping' ediliyor:

    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=292ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=285ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=270ms TTL=42
    72.9.144.116 cevabı: bayt=32 süre=301ms TTL=42

    72.9.144.116 için Ping istatistiği:
        Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (0% kayıp),
    Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
        En Az = 270ms, En Çok = 301ms, Ortalama = 287ms

    C:\Documents and Settings\xp>


    -----------------------------

    Diyarbakır Türkiye dışında sayılıyor sanırım :D

    aha istanbul görüntüsü:

    http://img47.yukle.tc/image.php?id=1508adsiz6.gif

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e_yigit
    e_yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek


    arkdaşlar site bende de açıldı ilginç :)

    Ya Hep Ya Hiç.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AtaWorM
    AtaWorM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Kardeş biz zamanında yurtdışına gerekli müdahaleleri yaptık :) Şimdi yurtiçine uyarı veren arkadaşların hepsi üye ;)

    A t a W o r M !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Bendede girmiyo acaba diğer muridler DNS leri değiştirmiş olmasın bana biraz öle gibi geldi :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    DoD, harbi düzeltmişler siteyi biraz da olsa : )
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cracker_By_SuiqasT
    Cracker_By_SuiqasT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    RooTTeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    serkay'ı tanırım (madworm).
    17 yaşında değil bende tam net olarak bilmiyorum 23-24 sanırsam.
    bizim burda uni'de okuyor.4 senelik ayrıca ama bölüm bilmiyorum.

    bigün misafiri olmuştum.gerçekten cana yakın birisi.interneti sadece ticari amaç olarak kullanıyor.gelir kaynağı bu siteydi.hack mack muhabbetini o değilde sitesine takılan lamerler yapıyordu.o da zaten onları siklemiyordu :D
    -----------------------------

    Serkayi bende az cok bilirim gerek index gerek yaptıgı ıslerle fakat sitesindekı lamerler derken genelleme yapmasan.. real arkadasi olabılırsın bende real arkadasının arkadasıyım.. yakın sayılır <Mad > Fakat O siteye giren herkesi degil buraya girip her selam verip  Hacker... ßilmem ney diye Nick alan bebelere demen lazimdi  CıX cıX yakısmadı sana haa su var Lan Tahribat ailesi Uzun zamandir yoktum....

    hackerbox.

    hothacker. zamanlarından kalma sayılı ınsanlarım su var.. qercek sızın elamanlarınız copy paste yapardı ordakı bılgılerı Sımdı qelmıs artızlık yapıyorlar...  Starhack.... neler yaptı  ne guzel saydı bi arkadas..

     

    Fifa... Systematic , devletim vs... ulan devlet sitesini hacklemediki.. Sadece acıkları bıldırıyoruz bazen ya sız napıyorzunuz :D

     

    Forum altında Mahalle kadınları gibi  kavga baslatıyorsunuz.. gecen starhack.org altındakı forumda yazdıgım yazılar neden sılındı neden mad a desek cıktım dıye konu kapandi ? hıı

     

    Bkz... ßy SuqasT^ 

     

    Link:  http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=5&folderid=46874 <- bu Konu kapandi acılmıs :D zoruna gidenin borusuna !

     

    Özgürlügüm Gülüşümde Saklıdır... :))  

     

     


    Hayalleri OLan insanlar Uykusuz Kalırlar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    bi mallık kokusu sanki o mahkeme kararıyla kapananlar daha bi ortalanıyodu..

     

    ------------------------

     

     

    Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı :I

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Kralll bunu yazdı:
    -----------------------------

    yellowstar bunu yazdı:
    -----------------------------
    millet siteye erişim kapanmış, az önce illegal sitelere girdimde, starhackde mahkeme kararıyla kapanmış, aynı akibete uğramayalım?
    -----------------------------

     

    Tahribat gibi gereksiz bir siteyi devlet neden kapatsınki ? o site zamanında fifa , symantec , mynet , basbakanlik.gov.tr , cnbce.com gibi büyük dev siteleri indirdi.Siz ne yaptınız ? ayrıca günlük 50 bin tekili aylık 5-6 milyar geliri var siz ancak kendi forumuzda Böyle öterseniz devlet sizin gibi gereksiz insanları ne yapsın ?


    -----------------------------

    ahaha bunu gördüm bune bea :D

    yazı yacaktım arkadaslar yeteri kadar cevap vermiş :D

    fifaya, symantec e mynete vs.. index atanadama sormazlar mı attında ne oldu?Sitende kaç rene, sandman, compü, holy, deca, vs.. var demezler mi?Sitede sürekli online olanların bilgisi ne kadar die sormazlar mı?

    Tahribatın mantığı belli bulaşma mikmiyim.Tahribata index atın serverınızı başınıza yıkar.Bu mantık.Ama durduk yere LAMER gibi icraat yapmaz.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    Unutma hoca sen ata binerken ben jokeyleri sikiyodum...

    süper konustun abi :D valla haklısın adamlar nerde amele programı nerde gereksiz şeyler var ekliyolar dolduruyolar sonrada geçiniyolar kendi çaplarında :D


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Konu 2007 den sonra iyi hortlamış...
Toplam Hit: 31949 Toplam Mesaj: 69