Stehen Hawking's Evreni Anlatıyor...
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
lan harbi idiotlukediyorsun. o lafı ben sölemdim diyorum sana beyin özürlümüsün adam bizzat kendisi kitabında sölüyor yazıyor git oku kitabını yeni çıktı sığırlık etme
sığ herif
-----------------------------Balkon çocuğumusun olm sen? iki lafından bir tanesi hakaret. Dikkat et bir gün birisine böle hakaret edersin bir daha sokağa çıkacak yüz bırakmazlar adamda. Öyle monitörun karşısından klavye erkekliği yapmak kolay. Dediğim gibi denk gelmezsin inşallah kimseye.
-
ya kimse mi link görmedi piyasada!!
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
lan harbi idiotlukediyorsun. o lafı ben sölemdim diyorum sana beyin özürlümüsün adam bizzat kendisi kitabında sölüyor yazıyor git oku kitabını yeni çıktı sığırlık etme
sığ herif
-----------------------------
Ban Sebebi : Git inceye boşal.
HolyOne Bani Acti.
Banlanma Tarihi : 30.09.2010 21:11:44
Ban Süresi : 333 Saathıyarlık madalyası takılıp köyüne en yakın ilk okula gönderilip adam edilmesi için yardım kampanyası başlatıyorum.
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------
ya kimse mi link görmedi piyasada!!
-----------------------------hocam 4. sayfaya bi gözat
-
Başlığı düzelt Stephen Hawking olcak ''p'' yi unutmuşşun
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
Pisibaliqi bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------ben aslında dalga geçmiştim deistim ben sdf
not: evet öle dedi hatta aynen şöle diyor
Evrenin gücü sayesinde Allaha ihtiyacımız yok evren herşeyi kendisi yapabilecek güçte. Var olmamız için Allah gibi bir güce ihtiyacımız yok.
-----------------------------Sayın don lastiği önce deist ne demek onu öğren
-----------------------------Sayın jartiyer hanımefendi, laf koymaya çalışmışsın ama olmamış deliği tutturamamışsın malesef.
Evrenin gücü sayesinde Allaha ihtiyacımız yok evren herşeyi kendisi yapabilecek güçte. Var olmamız için Allah gibi bir güce ihtiyacımız yok.
bu lafı söyleyen ben degil hawking.ayrıca deistim ateistim sanane lan sana mı sorucam anlamını adres verde geleyim 3 kişi ile
-----------------------------Git pipinle oyna...
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
allah yokmuş öle diyor allahın rahmeti üzerinizde olsun arkadaşlar böle kafirler cehennemde yanacaktır.
-----------------------------şüphesiz!! hahaha
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
allah yokmuş öle diyor allahın rahmeti üzerinizde olsun arkadaşlar böle kafirler cehennemde yanacaktır.
-----------------------------hass. ordan.önce adamı tanı doğru düzgün fikirlerini öğren öyle bişey dediği yok adamcağızın.savunuyor bile diyebiliriz.kısmen
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
toplanın millet yaratılışçılar mantıktan bahsediyorlar :)
-----------------------------fizik alanında kabul gören en büyük adam kim einstein neci yaratılışçı hoca senin söylediğinde mantık yok bikere
-
son kez yazıyorum
allaha ihtiyacımız yok lafını ben sölemedim. ingilizce bilmiyor olabilirsiniz saygı duyarım bende yeni ögrendim kursa giderek ama zahmet edip ögreniirseniz geçen ay çıkardıgı kitabında aynen böle bir laf geçiyor ve anlatıyor .
