folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Stehen Hawking's Evreni Anlatıyor...



Stehen Hawking's Evreni Anlatıyor...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeremYC30
    JeremYC30's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan harbi idiotlukediyorsun. o lafı ben sölemdim diyorum sana beyin özürlümüsün adam bizzat kendisi kitabında sölüyor yazıyor git oku kitabını yeni çıktı sığırlık etme

    sığ herif


    -----------------------------

    Balkon çocuğumusun olm sen? iki lafından bir tanesi hakaret. Dikkat et bir gün birisine böle hakaret edersin bir daha sokağa çıkacak yüz bırakmazlar adamda. Öyle monitörun karşısından klavye erkekliği yapmak kolay. Dediğim gibi denk gelmezsin inşallah kimseye. 


    Neden Ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    ya kimse mi link görmedi piyasada!!


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _karantina_
    _karantina_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan harbi idiotlukediyorsun. o lafı ben sölemdim diyorum sana beyin özürlümüsün adam bizzat kendisi kitabında sölüyor yazıyor git oku kitabını yeni çıktı sığırlık etme

    sığ herif


    -----------------------------

     Ban Sebebi : Git inceye boşal.
    HolyOne Bani Acti.
     Banlanma Tarihi : 30.09.2010 21:11:44
     Ban Süresi : 333 Saat

    hıyarlık madalyası takılıp köyüne en yakın ilk okula gönderilip adam edilmesi için yardım kampanyası başlatıyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bidon
    bidon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya kimse mi link görmedi piyasada!!


    -----------------------------

    hocam 4. sayfaya bi gözat


    Because none of us are as cruel as all of us.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Başlığı düzelt Stephen Hawking olcak ''p'' yi unutmuşşun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    ben aslında dalga geçmiştim deistim ben sdf

    not: evet öle dedi hatta aynen şöle diyor

     

    Evrenin gücü sayesinde Allaha ihtiyacımız yok evren herşeyi kendisi yapabilecek güçte. Var olmamız için Allah gibi bir güce ihtiyacımız yok.

     


    -----------------------------

    Sayın don lastiği önce deist ne demek onu öğren


    -----------------------------

    Sayın jartiyer hanımefendi, laf koymaya çalışmışsın ama olmamış deliği tutturamamışsın malesef. 

    Evrenin gücü sayesinde Allaha ihtiyacımız yok evren herşeyi kendisi yapabilecek güçte. Var olmamız için Allah gibi bir güce ihtiyacımız yok.

    bu lafı söyleyen ben degil hawking. 
    ayrıca deistim ateistim sanane lan sana mı sorucam anlamını adres verde geleyim 3 kişi ile

     


    -----------------------------

    Git pipinle oyna...


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ern3st
    Ern3st's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    allah yokmuş öle diyor allahın rahmeti üzerinizde olsun arkadaşlar böle kafirler cehennemde yanacaktır.


    -----------------------------

     

    şüphesiz!! hahaha


    kahrolsun bağzı şeyler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    allah yokmuş öle diyor allahın rahmeti üzerinizde olsun arkadaşlar böle kafirler cehennemde yanacaktır.


    -----------------------------

    hass. ordan.önce adamı tanı doğru düzgün fikirlerini öğren öyle bişey dediği yok adamcağızın.savunuyor bile diyebiliriz.kısmen

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    toplanın millet yaratılışçılar mantıktan bahsediyorlar :)
    -----------------------------

    fizik alanında kabul gören en büyük adam kim einstein neci yaratılışçı hoca senin söylediğinde mantık yok bikere


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek


    son kez yazıyorum 

     

    allaha ihtiyacımız yok lafını ben sölemedim. ingilizce bilmiyor olabilirsiniz saygı duyarım bende yeni ögrendim kursa giderek ama zahmet edip ögreniirseniz geçen ay çıkardıgı kitabında aynen böle bir laf geçiyor ve anlatıyor .


    "
Toplam Hit: 10940 Toplam Mesaj: 62