Strataji Oyun Lazım
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------Rise of Nations - Gold Edition derim, gecelerimizi yedi meret.
-----------------------------
-
Buyur hocam tavsiyemdir...
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
Buyur hocam tavsiyemdir...
-----------------------------aga bu oyunu indirdim zamanında yine senden yada başka siteden indirmiştim buna kafam hiç basmadı biryerler kurma yok sanırım .
çözemedim galiba o yüzden buun semedim:)
-
http://www.tahribat.com/Forum-Strateji-Oyun-Yada-Online-Oyun-Tavsiyesi-134159/
-
Star Craft 1 Red Alert 2 Command Conquer Generals Command Conquer Kane's Wrath Bunlardan daha iyi strateji oyunu daha icat olmadı. :) Mükemeliyeti verdiğim sıradadır.
-
çizik
-
red alert 4
-
total war serisi nasıl sadece savas yap :D
uzun senaryoyu oynadınmı hiç sanırım senaryo kısmını hiç oynamamışsın direk savas ekranına geçmissin.
Civilizationda güncel bir oyun en son 5.si cıktı geçmişten günümüze senaryo oalrak oynayabilirsin.Mesela en son ben daha ata binerken aldıgım osmanlıyı nana teknolojisine kadar getirdim.
ayrıca bugun türkçe yaması cıktı civil 5 in buda avantaj senin için:D
http://www.ceviristudyosu.com/civilization-5-100-turkce-yama-ceviristudyosu-t399.0.html
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
total war serisi nasıl sadece savas yap :D
uzun senaryoyu oynadınmı hiç sanırım senaryo kısmını hiç oynamamışsın direk savas ekranına geçmissin.
Civilizationda güncel bir oyun en son 5.si cıktı geçmişten günümüze senaryo oalrak oynayabilirsin.Mesela en son ben daha ata binerken aldıgım osmanlıyı nana teknolojisine kadar getirdim.
ayrıca bugun türkçe yaması cıktı civil 5 in buda avantaj senin için:D
http://www.ceviristudyosu.com/civilization-5-100-turkce-yama-ceviristudyosu-t399.0.html
-----------------------------dostum multi player dedim ama.
kendim tekbaşıma iken senaryo oynadım ama multide sadece savaş.
yani romeotal war da çok multi çevirdim diğer erilerinde varsa öyle birey bilemem
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generals_–_Zero_Hour multisi gayet zevklidir...
