folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Strataji Oyun Lazım



Strataji Oyun Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rise of Nations - Gold Edition derim, gecelerimizi yedi meret.


    -----------------------------

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Buyur hocam tavsiyemdir...


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buyur hocam tavsiyemdir...


    -----------------------------

    aga bu oyunu indirdim zamanında yine senden yada başka siteden indirmiştim buna kafam hiç basmadı biryerler kurma yok sanırım .

     

    çözemedim galiba o yüzden buun semedim:)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Strateji-Oyun-Yada-Online-Oyun-Tavsiyesi-134159/


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berg
    Berg's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    Star Craft 1 Red Alert 2 Command Conquer Generals Command Conquer Kane's Wrath Bunlardan daha iyi strateji oyunu daha icat olmadı. :) Mükemeliyeti verdiğim sıradadır.

    Ağaçlar Ayakta Ölür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    çizik


    🥒
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    red alert 4


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    total war serisi nasıl sadece savas yap :D

    uzun senaryoyu oynadınmı hiç sanırım senaryo kısmını hiç oynamamışsın direk savas ekranına geçmissin.

    Civilizationda güncel bir oyun en son 5.si cıktı geçmişten günümüze senaryo oalrak oynayabilirsin.Mesela en son ben daha ata binerken aldıgım osmanlıyı nana teknolojisine kadar getirdim.

    ayrıca bugun türkçe yaması cıktı civil 5 in buda avantaj senin için:D

    http://www.ceviristudyosu.com/civilization-5-100-turkce-yama-ceviristudyosu-t399.0.html


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    total war serisi nasıl sadece savas yap :D

    uzun senaryoyu oynadınmı hiç sanırım senaryo kısmını hiç oynamamışsın direk savas ekranına geçmissin.

    Civilizationda güncel bir oyun en son 5.si cıktı geçmişten günümüze senaryo oalrak oynayabilirsin.Mesela en son ben daha ata binerken aldıgım osmanlıyı nana teknolojisine kadar getirdim.

    ayrıca bugun türkçe yaması cıktı civil 5 in buda avantaj senin için:D

    http://www.ceviristudyosu.com/civilization-5-100-turkce-yama-ceviristudyosu-t399.0.html


    -----------------------------

    dostum multi player dedim ama.

    kendim tekbaşıma iken senaryo oynadım ama multide sadece savaş.

    yani romeotal war da çok multi çevirdim diğer erilerinde varsa öyle birey bilemem

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leprosy
    Leprosy's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    http://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generals_–_Zero_Hour multisi gayet zevklidir...


    The child is grown, The dream is gone...
Toplam Hit: 3052 Toplam Mesaj: 26