Strataji Oyun Lazım
-
LOTR bence en iyisi
-
rome total war ve medieval 2 total war daki multiden aldığım zevki hiç bi strateji oyunundan almadım. Hocam arkadaslarla bildiğin meydan savaşı yapardık 3-4 saat sürdüğü olurdu bir savaşın :)taktik denerdik işte arkadas hilal taktiği yapardı bende roma taktiği uygulardım müthiş olurdu :)
-

-
0 A.D. ı duydun mu hocam ?
http://wildfiregames.com/0ad/
ücretsiz ve açık kaynak bi oyun.
gönüllülerle birlikte yavaş yavaş yapıyolar oyunu. şuan alpha 4 de.
sitenin tr cevirisinin bi kısmını zamanında bizim z-chan yapmıştı. (niyeyse kaldırmışlar çoklu dili)
grafikler ibretlik olmuş bence.





-
Bu arada yazmayı unuttuğum ve çok sevdiğim stratejiyi unuttum şimdi oynasam severmiyim bilmiyorum ama "Preatorians"ı dene.
Çooook eskiden oynadığım bide ismini tam hatırlamadığım Celtic vardı....
