folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Strataji Oyun Lazım



Strataji Oyun Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    LOTR bence en iyisi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    rome total war ve medieval 2 total war daki multiden aldığım zevki hiç bi strateji oyunundan almadım. Hocam  arkadaslarla bildiğin meydan savaşı yapardık 3-4 saat sürdüğü olurdu bir savaşın :)taktik denerdik işte arkadas hilal taktiği yapardı bende roma taktiği uygulardım müthiş olurdu :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    http://img.qj.net/uploads/articles_module/73081/LOTRB4ME_qjpreviewth.jpg

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    0 A.D. ı duydun mu hocam ?

    http://wildfiregames.com/0ad/

    ücretsiz ve açık kaynak bi oyun.

    gönüllülerle birlikte yavaş yavaş yapıyolar oyunu. şuan alpha 4 de.

    sitenin tr cevirisinin bi kısmını zamanında bizim z-chan yapmıştı. (niyeyse kaldırmışlar çoklu dili)

    grafikler ibretlik olmuş bence.

    http://wildfiregames.com/0ad/images/slider_01.jpg

    http://wildfiregames.com/0ad/images/slider_02.jpg

    http://wildfiregames.com/0ad/images/slider_03.jpg

    http://wildfiregames.com/0ad/images/slider_04.jpg

    http://wildfiregames.com/0ad/images/slider_05.jpg


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Bu arada yazmayı unuttuğum ve çok sevdiğim stratejiyi unuttum şimdi oynasam severmiyim bilmiyorum ama "Preatorians"ı dene.

    Çooook eskiden oynadığım bide ismini tam hatırlamadığım Celtic vardı....


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
Toplam Hit: 3056 Toplam Mesaj: 26